Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
jaha?
Du ger den 4a så då kan man dra en slutsats att du inte tycker att den är det. Om du syftar på ludwigs inlägg så är det ju hans åsikt.
Du ger den 4a så då kan man dra en slutsats att du inte tycker att den är det. Om du syftar på ludwigs inlägg så är det ju hans åsikt.
Saknas
för
Inga inlägg
tänkte bara kolla in hans sar - ifall han verkligen tyckte att den var ett mästervekr eller om han skrev 5 med motiveringen: jag har adlrig sätt ngn bättre serie så...
men det betyder ju inte att det är ett mästerverk
men det betyder ju inte att det är ett mästerverk
Säg en serie utom Band of Brothers och Simpsons som är bättre!
Saknas
för
Inga inlägg
bara för att det är den bästa serie man sett ebhöver det inte vara ett mästerverk...
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Ludwig M. Bile":2pfl3n4k]Säg en serie utom Band of Brothers och Simpsons som är bättre! [/quote:2pfl3n4k]
Family guy
Family guy
är inte ens i närheten på Simpsons komik nivå!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Ludwig M. Bile":ua1h6nby]är inte ens i närheten på Simpsons komik nivå! [/quote:ua1h6nby]
Din åsikt, ja. Man får ut mer skratt från family guy enligt mig.. även fast simpsons är kung det med.
Din åsikt, ja. Man får ut mer skratt från family guy enligt mig.. även fast simpsons är kung det med.
Saknas
för
Inga inlägg
jag tycker ändå inte lost är ett mästerverk.
simpsons kan inte jämfras med lost. det är en hel annan sorts sätt att göra fim på, dessutom finns det hur många säsonger som helst, jämflrt med lost.
simpsons kan inte jämfras med lost. det är en hel annan sorts sätt att göra fim på, dessutom finns det hur många säsonger som helst, jämflrt med lost.
Simpsons har iförsig bara 5 och LOST 1 så det är inte jätte skillnad!
Saknas
för
Inga inlägg
5? simpsons?
inte direkt
simpsons började 1989, lmb
inte direkt
simpsons började 1989, lmb
Jag syftade på Boxarna som kommit ut!
Men nu "chattar" vi nu igen! nu måste vi tillbaka till lost!
Men nu "chattar" vi nu igen! nu måste vi tillbaka till lost!
Saknas
för
Inga inlägg
det har kommit ut 5 boxar i sverige, ja.
men om du syyftar på boxarna så... det har inte kommit ut en ändå LOST-box.
detta är inte alls chat...
men om du syyftar på boxarna så... det har inte kommit ut en ändå LOST-box.
detta är inte alls chat...
Saknas
för
Inga inlägg
Kul att dom nämnde Hitta Nemo i Lost. Men enligt vad jag har läst (på mer än ett ställe) så är låten Shannon sjöng (La Mer) inte alls med i den fransk-dubbade versionen av Hitta Nemo, det är egentligen samma låt som i alla andra versioner (Beyond the Sea - Robbie Williams) som visserligen är baserad på La Mer, men ändå.
La mer är väl en gammal Sinatra klassiker om jag inte tar fel!
Saknas
för
Inga inlägg
Till min kunskap har den store Sinatra aldrig sjungit på franska. Nej, namnet du söker efter är Charles Trenet.
Saknas
för
Inga inlägg
Jo!
Jag menade på engelska då: Beyond The Sea. Men det såg ut som du fattade det! Tack för svaret isåfall!
Jag menade på engelska då: Beyond The Sea. Men det såg ut som du fattade det! Tack för svaret isåfall!
Ska bli intressant att veta lite om Boone och Shannon, vi vet inte så mycket om dem, bara att Boone jobbar med bröllopssaker med sin mamma