Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
skriv om till spoiler, dummer!
Vad spelar det för roll?
Bloodwyn avslöjade ju direkt ingenting!
Bloodwyn avslöjade ju direkt ingenting!
Saknas
för
Inga inlägg
Exakt. Så länge som det inte är om någonting som kommer hända i avsnittet så orka bry sig, bara om vems liv man kommer veta saker är knappast spoiler värt.
Dummer är också ett riktigt dåligt ord att använda om man vill bli tagen på allvar.
Dummer är också ett riktigt dåligt ord att använda om man vill bli tagen på allvar.
Saknas
för
Inga inlägg
säg ett bättre ord då som e milt...
idiot e för hårt!
idiot e för hårt!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tobias659":18xiwn66]Exakt. Så länge som det inte är om någonting som kommer hända i avsnittet så orka bry sig, bara om vems liv man kommer veta saker är knappast spoiler värt.
Dummer är också ett riktigt dåligt ord att använda om man vill [color=red:18xiwn66=red:18xiwn66]bli tagen på allvar[/color:18xiwn66].[/quote:18xiwn66]
jag tror inte man blir tagen mer på allvar för att man skriver din toker i stället för dummer...
Dummer är också ett riktigt dåligt ord att använda om man vill [color=red:18xiwn66=red:18xiwn66]bli tagen på allvar[/color:18xiwn66].[/quote:18xiwn66]
jag tror inte man blir tagen mer på allvar för att man skriver din toker i stället för dummer...
Saknas
för
Inga inlägg
vad har det här med lost att göra???
nästa program..:
Det är vad jag tror... Längtar till imorgon
nästa program..:
Det är vad jag tror... Längtar till imorgon
Saknas
för
Inga inlägg
ja.. fy f* va tiden går snabbt
i morrn e d dax för nytt avsnitt, ja...
i morrn e d dax för nytt avsnitt, ja...
Saknas
för
Inga inlägg
Läste idag i aftonbladet att tv4 redan har köpt säsong 2 av Lost fast dom inte ens har börjat spelat inne den.Dom säger att det är 99% chans att det blir en ny säsong.
Har kommit på en grej som jag tycker dom skall ha i Lost!
När varje avsnitt slutar så står det Lost! Tänk om dom i sista avsnittet blir hittade av någon räddningsbåt eller något och FOUND. /(sen kommer eftertexten!)
När varje avsnitt slutar så står det Lost! Tänk om dom i sista avsnittet blir hittade av någon räddningsbåt eller något och FOUND. /(sen kommer eftertexten!)
Saknas
för
Inga inlägg
Ja det kan dom ju ha.Tro inte att dom blir hittade i den här säsongen,vad tror ni?
Saknas
för
Inga inlägg
med tanke på att fransyskan varit där i över 16 år så är det inte troligt. det skulle vara mer trovärdigt om det blev mer som en koloni där de lever avskärnade från världen i flera decennier.
Saknas
för
Inga inlägg
fan va synds om dom inte blir hittade - f* en säsong 2?!?!?! shit...
aja, nu måste jag gå och se inget mindre än... LOST!!!
(har redan missat början...)
aja, nu måste jag gå och se inget mindre än... LOST!!!
(har redan missat början...)
Saknas
för
Inga inlägg
snacka om sjukt avsnitt. det måste finnas några växter på ön som ger halucinationer för det där "monstret" har dom ju hört förut utan att ha varit drogade.
jag tror att locke vet ett sätt att öppna luckan och att det är dit dom ska för att öppna den.
det verkar som om den svarta mannen också har en hemlighet med tanke på hur han kollade på träasken när hans son kom.
jag tror att locke vet ett sätt att öppna luckan och att det är dit dom ska för att öppna den.
det verkar som om den svarta mannen också har en hemlighet med tanke på hur han kollade på träasken när hans son kom.
Saknas
för
Inga inlägg
Monstret måste finnas, fast det är stor chans att man aldrig ser det..Hur förklarar de annars piloten som slafsades och blev slängd uppe på ett högt träd ???
Saknas
för
Inga inlägg
det skulle kunna vara en hallucination, de kanske inte vett om det bara. för varför skulle det vara riktigt i början och inte nu? vad som än stämmer så är det konstigt.
vad tror ni om mina andra teorier då?
vad tror ni om mina andra teorier då?
Saknas
för
Inga inlägg
Man börjar ju undra om något av det som hänt är sant eller inte...
Monstret kanske inte finns, kanske inte fransyskan heller... allt är konstigt...
Jag hoppas att Locke har kommit på ett sätt att öppna luckan... men varför band han fast Boone... var det gegan som gjorde att han såg det han såg...
Monstret kanske inte finns, kanske inte fransyskan heller... allt är konstigt...
Jag hoppas att Locke har kommit på ett sätt att öppna luckan... men varför band han fast Boone... var det gegan som gjorde att han såg det han såg...
Jag tror att Locke band fast Boone för att få honom att inse att han inte kan vara så överbeskyddande mot Shannon.
Jag undrar vad Sawyer gjorde på polisstationen? Man fick se en glimt av han när Boone var där.
Jag undrar vad Sawyer gjorde på polisstationen? Man fick se en glimt av han när Boone var där.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="thopet410":1cpnphmo]det skulle kunna vara en hallucination, de kanske inte vett om det bara. för varför skulle det vara riktigt i början och inte nu? vad som än stämmer så är det konstigt.
vad tror ni om mina andra teorier då?[/quote:1cpnphmo]
Tror att den finns.T ex i första avsnittet så är ju alla på stranden och ser något i djungeln som rör sig.Ifall dom skulle hallucinera så skulle det ju isåfall komma från något i skogen kan man tycka,och då var dom ju på stranden.
vad tror ni om mina andra teorier då?[/quote:1cpnphmo]
Tror att den finns.T ex i första avsnittet så är ju alla på stranden och ser något i djungeln som rör sig.Ifall dom skulle hallucinera så skulle det ju isåfall komma från något i skogen kan man tycka,och då var dom ju på stranden.
Saknas
för
Inga inlägg
det locke använde för att ge boone hallucinationer var väl någon mald växt?