En kompis sa till mig att Detta var det sista avsnittet som visas denna termin eller ah sen kommer fortsättningen sändas i höst!
Vet ej om detta är sant men hoppas inte det!
Vet ej om detta är sant men hoppas inte det!
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
d va fetbra avsnitt i går!!!
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker det me men om förra avsnittet var den sista så blir det ju tråkit Men jag tror inte på det ändå för efter avsnittet så sa kvinnan ju att lost kommer ju om två veckor så hoppas de...
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Ludwig M. Bile":2x4711fc]En kompis sa till mig att Detta var det sista avsnittet som visas denna termin eller ah sen kommer fortsättningen sändas i höst!
Vet ej om detta är sant men hoppas inte det! [/quote:2x4711fc]
det stämmer att de kommer göra ett avbrott i serien men avbrottet kommer inte förrens 1/6.
Vet ej om detta är sant men hoppas inte det! [/quote:2x4711fc]
det stämmer att de kommer göra ett avbrott i serien men avbrottet kommer inte förrens 1/6.
Varför måste de göra ett avbrott med serien? Det finns ju inga bra program under sommaren, bara en massa repriser.
Saknas
för
Inga inlägg
det är nog för att de tror att alla kommer vara ute på sommaren istället för att titta på tv, det är ju tittarsiffrorna som avgör när serierna sänds.
Saknas
för
Inga inlägg
det är båda bra ochdåligt att man har sommaruppehåll... Det är trist när man sitter hemma och inte gör nått på kvällen men det är bra för att man kan resabort utan att man missar nått...
Saknas
för
Inga inlägg
Vet nån vad säsgong 2 av LOST kommer att handla om.
Det måste ju vara någon fortsättning på ön.
Det måste ju vara någon fortsättning på ön.
Saknas
för
Inga inlägg
Det är inte ens säkert att det blir någon ny säsong.Men man får hoppas.Isåfall så tror jag att dom kommer att va kvar på ön.
Saknas
för
Inga inlägg
jag vill inte att d ska bli en säsong 2...
dom mlägegr väl avbrottet vid ngt bra tillfälle så att man inte är mitt uppe i ngtt, antar jag...
[quote="Gäst-pojk":xwjpg1c5]nej, tyyyyyypiskt tv4 me avbrott!!![/quote:xwjpg1c5]
vaddå typiskt tv4? är det ngt typiskt tv4koncept att göra avbrott eller???
dom mlägegr väl avbrottet vid ngt bra tillfälle så att man inte är mitt uppe i ngtt, antar jag...
[quote="Gäst-pojk":xwjpg1c5]nej, tyyyyyypiskt tv4 me avbrott!!![/quote:xwjpg1c5]
vaddå typiskt tv4? är det ngt typiskt tv4koncept att göra avbrott eller???
Saknas
för
Inga inlägg
Jo det är det faktiskt.Tycker att dom gör det ganska ofta.Förstår inte riktigt varför.
Saknas
för
Inga inlägg
troligtvis lägger dom avbrottet när det är som mest spännande... annars skulle ingen kolla vidare... måste ha några frågetecken att fundera på undetr sommaren
Grejen är om dom gör ett avbrott så kommer en del inte orka vänta och kommer då ladda ner den!
Saknas
för
Inga inlägg
Jag måste erkänna att jag just nu håller på att ladda ner nästa veckas avsnitt men det är bara för att jag kommer vara i gothemburg så gott som hela veckan och inte ha nån chans att se det.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tobias659":257wavw0]Jag måste erkänna att jag just nu håller på att ladda ner nästa veckas avsnitt men det är bara för att jag kommer vara i gothemburg så gott som hela veckan och inte ha nån chans att se det.[/quote:257wavw0]
FUSKARE!!! JAG ANMÄLER DIG...
FUSKARE!!! JAG ANMÄLER DIG...
Saknas
för
Inga inlägg
Hehe som om du aldrig har laddat ner MM. Du laddade ju ner Sin City,det skulle jag aldrig göra.
Saknas
för
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Råkade läsa spoilern när jag var inne på Luddiiis profil för att kolla vad han hade skrivit för något.Då ståd meddelandet utan spoiler.Fast jag visste redan att det skulle hända.