Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
En brors teori om monstret:
I Walts flashback ser man honom läsa en bok om fåglar. Han blir arg när ingen lyssnar och en fågel krashar in i fönstret och dör...
På ön så läser han en serietidning som hans pappa slänger i elden och Walt blir åter igen arg. Man ser då en isbjörn i tidningen och senare dyker denna upp i Walts närhet...
Är det detta som är det konstiga med Walt eller är det ön som gör det???
I Walts flashback ser man honom läsa en bok om fåglar. Han blir arg när ingen lyssnar och en fågel krashar in i fönstret och dör...
På ön så läser han en serietidning som hans pappa slänger i elden och Walt blir åter igen arg. Man ser då en isbjörn i tidningen och senare dyker denna upp i Walts närhet...
Är det detta som är det konstiga med Walt eller är det ön som gör det???
har faktiskt tänkt på samma sak!
Hoppas bara att micheal får en snillleblixt och ritar en serie när dom lyckas fly lyckat från ön!
Hoppas bara att micheal får en snillleblixt och ritar en serie när dom lyckas fly lyckat från ön!
Saknas
för
Inga inlägg
det är klart det ä så - det är ju knappt ngn teori utan man lixomk fick ju redan på att han har den "förbannelsen" eller vad man ska säga.
Saknas
för
Inga inlägg
i ansnitt 20 typ(inte säker) då kommer tjockisen med en spännande överraskning.
Så räkna ut alla på ön, och dess teorier
Så räkna ut alla på ön, och dess teorier
Vi får se om det blir nått mellan Sayid och Shannon det verkade finnas några gnistor emellan dom!
Boone och Locke börjar gräva upp runt metal föremålet så att dom skall kunna se vad det är!
En feeling jag får av lost är Battle Royal känslan att det är filmat och ett Tv-program utan att deltagarna vet om det! men ändå så känns det lite onaturligt att dom skulle hänga en av deltagarna och lyckas simulera en sån verklig krasch!
Boone och Locke börjar gräva upp runt metal föremålet så att dom skall kunna se vad det är!
En feeling jag får av lost är Battle Royal känslan att det är filmat och ett Tv-program utan att deltagarna vet om det! men ändå så känns det lite onaturligt att dom skulle hänga en av deltagarna och lyckas simulera en sån verklig krasch!
Saknas
för
Inga inlägg
ikväll är det äntligen dax igen efter 2 veckor av väntan!:P
Saknas
för
Inga inlägg
Har det gått 2 veckor sen sist? Fin bild du la upp för övrigt, hör ju verkligen till LOST.
Jag ser iaf fram emot avsnittet ikväll, ska bli spännande att se vad Clarie och den otäcke Ethan har att erbjuda för mystiska historier.
Jag ser iaf fram emot avsnittet ikväll, ska bli spännande att se vad Clarie och den otäcke Ethan har att erbjuda för mystiska historier.
Detta är en rätt bra dag! för mig iallafall!
1st. Lost.
2st. Star Wars.
1st. Lost.
2st. Star Wars.
Saknas
för
Inga inlägg
händelserikt program men ändå ganska tråkigt...
det hände ju inget, förutom att ethan dog. inget som förde oss närmare mysteriet... trist
det hände ju inget, förutom att ethan dog. inget som förde oss närmare mysteriet... trist
På ett sätt tyckte jag att det var bra att Ethan dog, han gav mig rysningar! Fast en del av spänning försvann med honom, det var synd.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Ludwig M. Bile":412qnmlq]Detta är en rätt bra dag! för mig iallafall!
1st. Lost.
2st. Star Wars.[/quote:412qnmlq]
1st - 2nd (first/second - inte first secst)
ville bara påpeka det,,,
LOST-avsnittet var helt Ok tycker jag. Inte det bästa, men det var ju underhållning vägen ut!
Undra vad som händer nu...?
Jag lovar att det finns fler på ön!
1st. Lost.
2st. Star Wars.[/quote:412qnmlq]
1st - 2nd (first/second - inte first secst)
ville bara påpeka det,,,
LOST-avsnittet var helt Ok tycker jag. Inte det bästa, men det var ju underhållning vägen ut!
Undra vad som händer nu...?
Jag lovar att det finns fler på ön!
Saknas
för
Inga inlägg
Bra att han dog, men det var samtidigt lite dumt med tanke på att de åtminstone kunde försökt få ur honom någon information.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="moiraine":1jg5c5u9]Har det gått 2 veckor sen sist? Fin bild du la upp för övrigt, hör ju verkligen till LOST.
Jag ser iaf fram emot avsnittet ikväll, ska bli spännande att se vad Clarie och den otäcke Ethan har att erbjuda för mystiska historier. [/quote:1jg5c5u9]
ja, det har gått 2 veckor
jag lade upp bilden för att mabn måste göra det i ngt inlägg för att kunna få den till ens signatur. så farligt är det ju väl ändå inte!
Jag ser iaf fram emot avsnittet ikväll, ska bli spännande att se vad Clarie och den otäcke Ethan har att erbjuda för mystiska historier. [/quote:1jg5c5u9]
ja, det har gått 2 veckor
jag lade upp bilden för att mabn måste göra det i ngt inlägg för att kunna få den till ens signatur. så farligt är det ju väl ändå inte!
vad snackar du om... det är ju bara att direktlänka bilden från en annan server eller där bilden först låg...
Saknas
för
Inga inlägg
Du kan inte sett alla lost avsnitt, det har bara släppts 23.
Saknas
för
Inga inlägg
Ikväll är det dags för ett nytt LOST avsnitt, ska visst handla en del om Kate och Sawyers hemligheter har jag läst.
Och nästa vecka är det dags för dubbel-avsnitt, samt säsongsavslutning..!
Och nästa vecka är det dags för dubbel-avsnitt, samt säsongsavslutning..!
Det kan bli ett spännande avsnitt, jag vill veta mer om deras förflutna.
Hoppas att det är dubbelavsnitt nästa vecka, jag älskar dubbelavsnitt
Hoppas att det är dubbelavsnitt nästa vecka, jag älskar dubbelavsnitt
Avsnittet idag var mkt bra!
Vilken stackare!
Vilken stackare!
Saknas
för
Inga inlägg
Javisst ja, avslutande dubbel-avsnitt sändes ikväll, längat tills imorn!!