Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
1) LMB: Vem är det synd om...?
2) Hero: Dubbelavsnittet sänds faktsikt nästa vecka!
3) Gäst: Det finns väl bara 24 avsnitt - 25, vad menar du...?
2) Hero: Dubbelavsnittet sänds faktsikt nästa vecka!
3) Gäst: Det finns väl bara 24 avsnitt - 25, vad menar du...?
Saknas
för
Inga inlägg
jag tycker att gårdagens avsnitt var det sämsta hittills... hände ju ingenting, höll på att somna
Saknas
för
Inga inlägg
Jag håller också med, det var helt klar det segaste avsnittet hittills. Även om jag gillar Sawyer så lyckades inte ens han tillföra ngt speciellt.
Ser dock fram emot dubbelavsnittet nästa vecka, det verkar vara spännade saker på gång då.
Ser dock fram emot dubbelavsnittet nästa vecka, det verkar vara spännade saker på gång då.
Detta avsnitt handlade ju om Sawyers problem och tillbaka blickar!
Jag tkt det var bra!
Och det var Sawyer jag tkt synd om(svar till K)
Jag tkt det var bra!
Och det var Sawyer jag tkt synd om(svar till K)
Saknas
för
Inga inlägg
Vrf det bara går att ladda ner fram till avsnitt 18 är för att dom gör sommaruppehåll efter avsnitt 18 jö!
Saknas
för
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:3q9tzlki]2) Hero: Dubbelavsnittet sänds faktsikt nästa vecka! [/quote:3q9tzlki]
kadhammar: menar du i Sverige eller USA ?? För jag syftar på USA och de hade säsongsavslutning i onsdags!!
kadhammar: menar du i Sverige eller USA ?? För jag syftar på USA och de hade säsongsavslutning i onsdags!!
Saknas
för
Inga inlägg
Han syftar på att dom sänder dubbel avsnitt här i Sverige nästa vecka.
Tycker att veckans episode var bra,kanske inte en av dom bästa men spännande.Man fick ju veta mer om Sawyer och han är en ganska intressant karaktär tycker jag.
Tycker att veckans episode var bra,kanske inte en av dom bästa men spännande.Man fick ju veta mer om Sawyer och han är en ganska intressant karaktär tycker jag.
Saknas
för
Inga inlägg
Imorgon är det dubbelavsnitt och säsongsavslutning...
Ledsamt och trist... Vill se hela serien nu...
Ledsamt och trist... Vill se hela serien nu...
Javisst blir det trist att serien tar en paus nu över sommaren. Fast då slipper man missa något avsnitt (Jag ska jobba i sommar)
Ser fram emot en helkväll med Lost!
Ser fram emot en helkväll med Lost!
Saknas
för
Inga inlägg
Det gör jag också!
Det värsta äratt skådisarna som spelar i LOST inte tagit vila mellan säsong 1 och 2, dom är på ön - just nu.
Dom hålelr på att spela in LOST just nu och idag var det ett repotage med dom i tidningen [b:27m97l78]Aftonbladet[/b:27m97l78] (som äger Expressen)!
Det värsta äratt skådisarna som spelar i LOST inte tagit vila mellan säsong 1 och 2, dom är på ön - just nu.
Dom hålelr på att spela in LOST just nu och idag var det ett repotage med dom i tidningen [b:27m97l78]Aftonbladet[/b:27m97l78] (som äger Expressen)!
Saknas
för
Inga inlägg
Avsnitt 17 idag var helt OK men avsnitt 18 var ju seriöst - helt underbart! Klcokrent, olklart, typsikt LOST-avsnirtt! Spännande, kul, intressant och fint!
Saknas
för
Inga inlägg
det första avsnittet var det sämsta hittills, jag gillar inte alls koreanerna de är så himla tråkiga. andra avsnittet var lite bättre men den här "förbannelsen" på siffrorna verkar vara lite väl otrolig. när börjar lost igen?
Saknas
för
Inga inlägg
Bra fråga.
Trodde dom skulle säga när det skulle börja igen men... Icke sa Nicke.
Det är väl bara te att vänta och se =)
Jo, koreanerna är faktsikt fett tråkiga - helt sega och som du sa var avsnitett en osis.
Men 18 sen... Fett bra! Särkilt slutet där, med båten... Och talen... Vilka tal var det nu igen? Det slutade på 42 - eller hur...?
Trodde dom skulle säga när det skulle börja igen men... Icke sa Nicke.
Det är väl bara te att vänta och se =)
Jo, koreanerna är faktsikt fett tråkiga - helt sega och som du sa var avsnitett en osis.
Men 18 sen... Fett bra! Särkilt slutet där, med båten... Och talen... Vilka tal var det nu igen? Det slutade på 42 - eller hur...?
Saknas
för
Inga inlägg
[size=150:10o9vsj0=150:10o9vsj0]Jag orkar inte vänta[/size:10o9vsj0]
Såååå spännande...
Jag tror att 8 och 24 var med bland talen men jag är inte säker.. undrar vad de betyder... om det är deras fel... alla kanske har en koppling till dom.. jag menar hurley ägde ju ett kartongföretag och Locke jobbade för ett... sammanträffande eller har alla överlevande ett samband med varandra???
Såååå spännande...
Jag tror att 8 och 24 var med bland talen men jag är inte säker.. undrar vad de betyder... om det är deras fel... alla kanske har en koppling till dom.. jag menar hurley ägde ju ett kartongföretag och Locke jobbade för ett... sammanträffande eller har alla överlevande ett samband med varandra???
Saknas
för
Inga inlägg
det tänkte jag inte på, men jag tänkte på något annat samband under avsnitten som jag inte kommer på nu. det verkar som om alla har ett samband med varann.
Jo faktiskt allting binds ihop på ngt sett som Sawyer och Jacks pappa!
Fan ta er tv4 hur F** vågar ni ta uppehåll över sommaren!
Jag kommer inte överleva sommaren utan Lost! Får i värsta fall ladda ner den!
Avslutet var ju så grymt spännande så man dog!
Fan ta er tv4 hur F** vågar ni ta uppehåll över sommaren!
Jag kommer inte överleva sommaren utan Lost! Får i värsta fall ladda ner den!
Avslutet var ju så grymt spännande så man dog!
Saknas
för
Inga inlägg
Undrar om nummren betyder nått speciellt för varje person tex som födelsedag, bröllopsdag eller lottorad eller vad som helst... siffrorna måste ju ha nån betydelse... eller???
Vad arg jag blev när avsnitt 18 tog slut, jag vill veta vad det är för något med de där siffrorna! Var det någon som såg var det var för någon sak som siffrorna stod på? Jag tycker att det ser ut som en ubåt av något slag.
Varje siffra kanske står för något som för otur med sig, och om man slår ihop dem blir de katastrofala... eller nåt.
Varje siffra kanske står för något som för otur med sig, och om man slår ihop dem blir de katastrofala... eller nåt.