Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jag hoppas inte Samuel L. Jackson och Michelle Rodriguez ska vara med i serien, de passar inte in, sen då kända personer flyter inte in heller..

[quote:tbvkgalp]I slutet av säsongen som kommer en av dom karaktärerna som har haft en ganska viktig roll att dö, tänker inte lägga in någon spoiler om vem det är för att försöra spänningen för vissa. [/quote:tbvkgalp]

Vem dör i slutet av säsong 1 ??? Jag har sett det men kommer inte ihåg..Du kan ju skriva i spoiler..

[quote:tbvkgalp]Det finns det flera här som gjort - det är inget att skryta om...[/quote:tbvkgalp]

Jag tror nog inte det var hans syfte..Han ville väl bara dela med sig informationen.. Inte för att det tillförde så mkt, vilket många inlägg hä inte gör heller..
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Det var typ denna som dog:

Och skulle tycka att det var roligt med nya skådespelare, dock så tkr man att Michelle Rodriguez ser rätt bra ut och borde då blivit uppvaktad av alla män, liksom helt enkelt stickt ut lite mer.

Och tkr att Samuel Jackson skulle vara kul att se.

Om det e sant så verkar det som om serien drog in mkt pengar, så dom kostar på sig lite på skådisarna. Ah men det skulle vara lite kul med riktiga-hollywood skådisar i serien för att det är väldigt ovanligt. Har dock skett lite då och då(som ni nämnde B.l.a. Alias)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag tror som du att de fick in mycket pengar på avsnitten men att spela in dom kostade ännu mer, jag tror att ett tag förlorade dom 200 000 per avsnitt. därför skulle de flytta inspelningarna från hawaii till någon annanstans, tror det var på grund av skatteskäl.

jag har för mig att det var så men jag kan inte garantera att det stämmer.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="*Meee*":1w4zqa0k]Tänkte väl att det skulle bli en andra säsong. Jag har laddat ner alla och märkte att slutet var väldigt konstigt om det inte skulle finnas en fortsättning till det. [/quote:1w4zqa0k]
HALLÅ!!! SPOILER!?!? Jag har sett avsnittet men det finns andra som inte sett det.

KIDNAPPNING SKER I SISTA AVSNITTET:
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tror nog att vi kommer få se en hel del spännande händelser i Säsong 2!

Visa spoiler

Säsong 2 börjar 21 September i USA, och första avsnittet kommer att heta [b:2ntqjam8]Man of Science, Man of Faith[/b:2ntqjam8].
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
...och när börjar forsättningen av s. 1 i Sverige?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
någon gång i höst, jag tror inte tv4 har bestämmt när. de håller väl på och visar om säsong 1 från början på tv4+ och jag skulle tro att de inte visar fortsättningen förrens det är klart.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det ska tydligen börja 24 augusti. fast på deras hemsida står det att fortsättningen ej är programlagd.

[url:3qd44qv5]http://www.aftonbladet.se/vss/telegram/0,1082,65581745_640__,00.html[/url:3qd44qv5]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Men jag hörde förut att de skulle börja spela in Lost i höst, :/
men hoppas de börjar visa då istället
så slipper man vänta så länge
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det dom visar då är ju bara fortsättningen på säsong 1 som jag tror det är 4 avsnitt kvar. men det är mycket möjligt att dom spelar in säsong 3 i höst, för säsong 2 är väl inspelad va?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nopp, säsong 2 är inte klar inspelad än...Tror de börjat spelat in så sent som i Aug, samma som några andra serie också.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
okej, jag trodde dom skulle vara klara eftersom enlightened skrev att det börjar visas i september.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag har fått för mig att serie 2 ska börja sändas veckan efter att serie 1 har säsongsavslutning... alltså bara som en fortsättning...

Men det kanske bara är en missuppfattning... eller så kanske vi har tur och det blir så.. vem vet..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag hoppas det blir så men tv4 brukar vara ganska sega. vanligtvis brukar det väl gå ett år emellan säsongerna, men eftersom att lost haft ett långt uppehåll kan man ju alltid hoppas.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag hittade just detta på tv4:s hemsida:

[i:z6lsq6fp]- Lost har snabbt blivit den största inköpta succén hittills i TV4:s historia, vilket är fantastiskt med den allt hårdare konkurrensen. Därför känns det också extra kul att vi nu vet att en andra säsong av serien snart börjar spelas in, en säsong som vi siktar på att kunna börja sända redan under slutet av året, säger TV4:s inköpschef Clara Scherman. [/i:z6lsq6fp]

Så det blir nog ett uppehåll mellan serierna i alla fall... fast man vet ju inte eftersom detta kom ut 31 maj.. det kan ju ändras..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nu börjar det snart... 24 augusti...

[b:2bn7ijj5]11 dagar kvar[/b:2bn7ijj5]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Såg en ny reklam för serien idag, verkar ju onekligen hända en del spännande grejer de kommande avsnitten! Jag ser verkligen fram emot den 24:e!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Oj oj oj inte långt kvar.
191 inlägg
för
191 inlägg
Har också sett reklamen Ser verkligen fram emot den 24, det har ju varit ett såååå långt uppehåll!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
nu är det bara två dagar kvar...
kan någon ge en mycket kort resume av vad som hände i sista avsnittet... jag har lite dåligt minne... tack
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden