Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Wow, trevlig LOST kväll igår!
Som ni redan sagt så tycker jag också att första avsnittet var en aning segt, men det andra var ju väldigt bra! Och precis när det är som allra mest spännande så tar det slut. För säsongen dessutom!! Arrgh! Jag längtar till hösten!
Som ni redan sagt så tycker jag också att första avsnittet var en aning segt, men det andra var ju väldigt bra! Och precis när det är som allra mest spännande så tar det slut. För säsongen dessutom!! Arrgh! Jag längtar till hösten!
Saknas
för
Inga inlägg
siffrorna stod på den där luckan(?) som Locke och Boone gräver vid... svaret på gåtan kanske finns där under...
Saknas
för
Inga inlägg
jag tror inte att de tar bort någon av de "gamla" karaktärerna.. framförallt inte jack eftersom han är huvudkaraktären...
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker det är bra att dom gör sommaruppehåll. Annars skulle jag ju faktsikt missa alla avsnitt =)
[quote="Ludwig M. Bile":2wkpefgh]Jo faktiskt allting binds ihop på ngt sett som Sawyer och Jacks pappa!
Fan ta er tv4 hur F** vågar ni ta uppehåll över sommaren!
Jag kommer inte överleva sommaren utan Lost! [color=red:2wkpefgh=red:2wkpefgh]Får i värsta fall ladda ner den![/color:2wkpefgh]
Avslutet var ju så grymt spännande så man dog!
[/quote:2wkpefgh]
LOL!
OBS!!! BLI INTE ARG OM DU KOLLAR IN SPOILERN!!!
[quote="Ludwig M. Bile":2wkpefgh]Jo faktiskt allting binds ihop på ngt sett som Sawyer och Jacks pappa!
Fan ta er tv4 hur F** vågar ni ta uppehåll över sommaren!
Jag kommer inte överleva sommaren utan Lost! [color=red:2wkpefgh=red:2wkpefgh]Får i värsta fall ladda ner den![/color:2wkpefgh]
Avslutet var ju så grymt spännande så man dog!
[/quote:2wkpefgh]
LOL!
OBS!!! BLI INTE ARG OM DU KOLLAR IN SPOILERN!!!
Saknas
för
Inga inlägg
Väldigt spännande (icke)säsongs avslutning,gillade nog sista avsnittet bäst,Hurleys flashbacks var väldigt spännande och jag kunde inte flytta blicken från TV,trodde aldrig att han av alla var miljonär,sen så slutade ju avsnittet väldigt,väldigt spännande,jag la mig på golvet och skrek en liten stund för att jag var så jädra förbannad på Tv4 att dom är tvungna att göra så här.
Sen så var ju avnitt 18 inte dåligt heller,man fick en liten inblick i (vet inte vad koerianerna heter)liv,så jag kan inte sluta vänta tills sommar uppehållet är över.
Sen så var ju avnitt 18 inte dåligt heller,man fick en liten inblick i (vet inte vad koerianerna heter)liv,så jag kan inte sluta vänta tills sommar uppehållet är över.
Saknas
för
Inga inlägg
Kul att se flashbacks från Hurleys liv, men för att vara ärlig "gillade" jag honom bättre innan, nu blir det bara jobbigt.
Sammantaget två bra avsnitt i onsdags.
Sammantaget två bra avsnitt i onsdags.
Men ändå rollen speciall skrevs ju!
Allt verkar ju hänga på honom!
Allt verkar ju hänga på honom!
Saknas
för
Inga inlägg
är det någon som vet ungefär när serien fortsätter? jag vet att det är någon gång i höst.
Saknas
för
Inga inlägg
Säsong 2 börjar antaligen i höst som du säger, gissar nog på Oktober.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Enlightened":1b66wfw3]Säsong 2 börjar antaligen i höst som du säger, gissar nog på Oktober.[/quote:1b66wfw3]
jag menade fortsättningen på säsong 1, säsong 2 har ju inte spelats in än! men fortsättningen kanske börjar då.
jag menade fortsättningen på säsong 1, säsong 2 har ju inte spelats in än! men fortsättningen kanske börjar då.
Saknas
för
Inga inlägg
var har du läst det? vet du när lost börjar igen?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:307spnnj]Mmm i oktober nån gång börjar det igen efter uppehållet. [/quote:307spnnj]
Som Tosic skrev så är det ju uppehåll i vilket fall, om man följer USA:s elelr Sveriges tv.
Som Tosic skrev så är det ju uppehåll i vilket fall, om man följer USA:s elelr Sveriges tv.
Saknas
för
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det finns det flera här som gjort - det är inget att skryta om...
Saknas
för
Inga inlägg
Jo det kommer flera säsonger av Lost.
I slutet av säsongen som kommer en av dom karaktärerna som har haft en ganska viktig roll att dö, tänker inte lägga in någon spoiler om vem det är för att försöra spänningen för vissa.
Den personen kommer att ersättas av en kvinna som heter Ann Marie, som satt bakom Jack i planet.
Hon spelas av ingen mindre än Michelle Rodriguez från Resident Evil och S.W.A.T. Ska bli väldigt kul att se henne i serien.
Sen så snackas det om att ingen mindre än Samuel L. Jackson ska spela va med i serien, ni vet hon kvinnan som tror att hennes man fortfarande lever, det snackas om att han ska leva och kanske spelas av Jackson,
dessa två saker som jag har sakt nu är ganska starka rykten, jag hoppas att dom är sanna, jag är ganska säker på det iallafall.
I slutet av säsongen som kommer en av dom karaktärerna som har haft en ganska viktig roll att dö, tänker inte lägga in någon spoiler om vem det är för att försöra spänningen för vissa.
Den personen kommer att ersättas av en kvinna som heter Ann Marie, som satt bakom Jack i planet.
Hon spelas av ingen mindre än Michelle Rodriguez från Resident Evil och S.W.A.T. Ska bli väldigt kul att se henne i serien.
Sen så snackas det om att ingen mindre än Samuel L. Jackson ska spela va med i serien, ni vet hon kvinnan som tror att hennes man fortfarande lever, det snackas om att han ska leva och kanske spelas av Jackson,
dessa två saker som jag har sakt nu är ganska starka rykten, jag hoppas att dom är sanna, jag är ganska säker på det iallafall.
Saknas
för
Inga inlägg
Tänkte väl att det skulle bli en andra säsong. Jag har laddat ner alla och märkte att slutet var väldigt konstigt om det inte skulle finnas en fortsättning till det.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="sa":3w2wx7xz]Sen så snackas det om att ingen mindre än Samuel L. Jackson ska spela va med i serien, ni vet hon kvinnan som tror att hennes man fortfarande lever, det snackas om att han ska leva och kanske spelas av Jackson, dessa två saker som jag har sakt nu är ganska starka rykten, jag hoppas att dom är sanna, jag är ganska säker på det iallafall. [/quote:3w2wx7xz]
jag har svårt att tänka mig samuel l. jackson i lost han passar inte in där, fast jag skulle gärna se att han var med eftersom han är en av mina favoritskådisar.
jag har svårt att tänka mig samuel l. jackson i lost han passar inte in där, fast jag skulle gärna se att han var med eftersom han är en av mina favoritskådisar.
Saknas
för
Inga inlägg
Ja jag tycker också att det låter konstigt men som sakt det är ju bara rykten, men om dom är sanna så är det ju jädrigt bra, men vem vet, det har ju varit med en del hollywood kändisar i Alias t ex, Christian Slater och Isabella Rosselini.
Saknas
för
Inga inlägg
och inte minst quentin tarantino.
var har du läst de här ryktena? du får gärna lägga upp några länkar, för jag skulle gärna läsa om det.
var har du läst de här ryktena? du får gärna lägga upp några länkar, för jag skulle gärna läsa om det.