Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
det är så mycket dom måste få till i slutet som man vill ha svar på som med nummerna och om varför clare kom dit var det pg av han som var synsk eller och varför kan locke gå osv osv... hur ska dom kunna klämma in det sedan på slutet?? eller är det meningen att man inte ska få veta?

jag väntar med iver på nästa avsnitt!

locke såg väldigt konstig ut med lite mer hår
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:1s88ew39]det är så mycket dom måste få till i slutet som man vill ha svar på som med nummerna och om varför clare kom dit var det pg av han som var synsk eller och varför kan locke gå osv osv... hur ska dom kunna klämma in det sedan på slutet?? eller är det meningen att man inte ska få veta? [/quote:1s88ew39]

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
På tisdag så är det ju LOST kväll med intervjuer med skådisarna, det ska bli kul att se vad dom har att säga.
Sen så tror jag att det avsnittet kommer att bli grymt.
Speciellt efter att ha sätt reklamen.
191 inlägg
för
191 inlägg
Jag ska se intervjuerna ikväll, hoppas att man får veta lite mer om vad som kommer att hända i serien.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nej, det är ju det man INTE vill se. Då pajar man ju allt.

Men visst ska man se dokumentären.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
...och den var ju för härlig. FÖR härlig. Fast i och för sig ahde jag förväntat mig fett myceket mer av dokumentären, det ända man egentligen fick höra var ju "Oh, LOST's a so good and intresting TV-show...", samma sak från alla skådisar. I mellanåt kom det väl upp lite småkul fakta men inget märkvärdigt för min del, i alla fall. Gillade mest när dom visade saker ur filmen som inte visats än. Även om dom inte visade ngt som avslöjade ngt (viket jag inte heller ville!), så visade dom ju lite action-fyllda klipp som fick en att... gilla serien mer än tidigare - om möjligt, alltså. Men en grej är det som jag inte fattar: vissa rykten (och jag tror tll och med ngn från teamet framför eller bakom kameran på LOST-inspelningen sagt det) säger ju att dom redan börjat med inspelningen av LOST Säsong 2. Men nu fick vi ju reda på att dom inte sett en klimt av mint manus-utdrag från säsong 2. Men dom börjar väl kanske nu till hösten. Gud, vad jag ser fram emot det! Så himla... skoj! Nu ser man ju fram emot kvällen. Ikväll kl. 21.00 på TV4 händer det. Då får vi reda på vad som finns under luckan. Ända säger mig någonting att vi inte kommer att få veta... *Hrm...* Men jag som redan sett mycket ur denna upplösning kan garantera att ni kommer att bli besvikna. Och det behövs ingen spoiler över det, antar jag.
191 inlägg
för
191 inlägg
Hur var den mystiska nummerordningen nu igen? Börjde den med 3?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tack så mycket för den länken, samt sifferkombinationen!

Och ikväll är det dags för ett nytt avsnitt, ska bli spännande att se vad som händer.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ser fram emot kvällens avsnitt som attan. Har ni gått in på http://www.i-am-lost.com förresten? Officiell hemsida.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, antagligen börjar väl TV4 sända LOST Säsong 2 ungefär efter jullovet.

LOST-avsnittet som gick på TV igår är så himla bra. Till sist får man alltså konstaterat att Locke är en ond, stygg, männsika befinnandes på ön. Men, mycket återstår att få reda på. Många frågor har ställts, men få svar har givits. Vad är det? 5 avsnitt kvar? Ngt sådant.

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
hoppas det stämmer, för det är så jobbigt att behöva vänta på nästa säsong i serien hela tiden.

var det inte lite väl typiskt att det med boone och claire hände samtidigt, det känns lite B att det blev så.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Oh vilket grymt avsnitt det va igår, fast jag visste för det mesta vad som skulle hända, men nu tycker jag att det är dags att öppna den där luckan, den går mig på nerverna.

Sen så stärks ryktena om att Michelle Rodriguz ska va med i andra säsongen efter att man fick se ett klipp ur första med henne i Lost i Monte Carlo, jädrigt kul.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Men man vet ju inte om locke är ond han försvann ju bara till sin älskade lucka... det kan ju ha hänt nått där?? (nu kommer säkert nån skriva en spoiler om vad som har hänt med honom) Jag tror fortfarane att locke är lite snäll bara att han är lite konstig...

Det dår med att Boone dog och Claire födde en son samtodigt har nog med att "lär ett liv försvinner måste ett nytt komma till" Det tror jag...

Väntar spänt på nästa avsnitt. vill ha så många svar men får så få... typiskt...
191 inlägg
för
191 inlägg
Jag tycker att det var ett hyfsat avsnitt, fast jag hade velat se vad som hänt med Locke. Hoppas att vi får se det nästa vecka!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Och där fick man ju reda på det som jag spoilrat i två månader nu, nämnligen att det helt enkelt fortsätter i säsong 2.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
wow grattis!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jajemänsan. Jopp, ska jag berätta HUR också, [i:m8agxqul]or what[/i:m8agxqul]...?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Längtar till nyår, det är då som det är beräknat att säsong två kommer att börja visas här i Sverige, i USA 21 september.
Fast det visste ni säkert redan.

Sen så kommer förutom Rodriguz, så är Cynthia Watros och Adewale Akinnuoye-Agbaje nya i rollerna.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag längtar också tills det men jag koncentrerar mig på slutet av säsong 1 just nu.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hm, det kommer att bli en lång väntan fram tills efter nyår, med tanke på att vi bara har fyra avsnitt av första säsongen framför oss.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden