Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Va ett ganska bra avsnitt igår.
Själva storyn va ganska förutsägbar, jag hade iallafall räknat ut att
Visa spoiler
.
Men det som va bra med avsnittet va ju Sayids flashbacks, det va väldigt spännande och hållde igång avsnittet.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker avsnittet var ganska dåligt, faktiskt. Konstigt nog. Det hände ju mycket och så, och man var ju fast som vanligt, men jag tycker ändå inte avsnittet var speciellt bra eller spännande.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det är ju ganska konstigt att du kan sitta fast när du inte tycker att det är nå spännande, eller?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
LOST har ngt speciellt. Och sen kan man ju inte heller missa ett avsnitt - det vore mot min heder som männsika.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag håller med. det är något speciellt med lost. avsnitten tar slut aldeles för snabbt

undra hur det blir med shaid och shannonm om dom kommer att bli ett par igen eller om hon inte förlåter honom?? någon som vet??
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Dom blir vänner/ett par igen hoppas jag iallafall!
Går dagens var inte så bra! Ingen Mystik i slutet eller spännande som gjorde avsnittet bra!
Vad var det för spännande att Saiyd frågade Locke att han skulle visa luckan? Ett lost avsnitt skall sluta med något övernaturligt som håller kvar tittaren!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
gillade flashbacks igår med Shaid
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Håller med PA totalt. Det var det bästa i avsnittet igår. Sen var det också fett kul med Sawer och hans biltidningsläsande för bebisen!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ok, men du skriv förut att gårdagens avsnitt inte va något bra, eller är det som jag misstänker så menar du Flashbacken nu, i såfall så förklarar du inte det så bra.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
God eller dålig nyhet? Läs:
[quote="Filmdelta":w2mul7b5]Det cirkulerar ett rykte om att tre Hollywood studios budkrigar om att säkra rättigheterna för vad som potentiellt skulle kunna bli en Lost-film vilket skulle innebära seriens avslutning.
Filmen, med stor budget, skulle i så fall komma i slutet av den andra säsongen, som spelas in just nu i Hawaii, eller i slutet av den tredje säsongen om serien fortsätter att attrahera stor publik över hela världen.
En insider antyder dock att uppgörelsen helt enkelt kan vara ett sätt att få skådespelarna att skriva på för ännu en säsong av Lost.
[/quote:w2mul7b5]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nej nej, LOST får inte plats på den stora duken, det skulle helt enkelt inte funka.
Sen så är det ju inget smart drag eftersom att man lär ha följt serien annars så fattar man ju ingenting av filmen, inte nå bra alls.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Håller med, inte lost på bio.
191 inlägg
för
191 inlägg
Håller med. Lost skulle absolut inte passa som en biofilm, det skulle förstöra tvserien.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
tv4 meddelade idag att säsong 2 kommer att starta direkt efter säsong 1 vilket är väldigt bra nyheter.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="thopet410":seaylj4j]tv4 meddelade idag att säsong 2 kommer att starta direkt efter säsong 1 vilket är väldigt bra nyheter. [/quote:seaylj4j]

Vaddå, veckan efter säsong 1 är slut? Väldigt, väldigt bra nyheter isåfall.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ja, andra säsongen börjar veckan efter att ettan slutat.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="thopet410":h29tejs6]ja, andra säsongen börjar veckan efter att ettan slutat.[/quote:h29tejs6]

Ah, det var skönt att höra. Lost än av de bästa tv-serierna för tillfället.
191 inlägg
för
191 inlägg
Det var bra Annars brukar det ju vara så att det har uppehåll på ett par månader emellan.

Gårdagens avsnitt var inget vidare, jag vill veta var som finns under luckan. Det verkar som om Walt vet vad som finns därunder.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Håller med den som skrev att gårdagens avsnitt inte var ngt vidare, tycker att det inte händer så mycket just nu. Istället blir det ganska långtråkigt med en massa prat. Hoppas att det blir lite spänning då Michael och de andra ger sig iväg med "flotten".
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker det verkar som om Walt ser syner om vad som ska hända i framtiden... Han varnade Locke för att öppna luckan (vet han överhuvudtaget om att luckan finns??) Sen ska han till sin pappa att de MÅSTE åka.. han kanske vat vad som kommer ock hända ifall de inte åker...
Han verkar lite skum eftersom han läste en tidning med en isbjörn och sedan kom det en....
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden