Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Jaha, vad tycker ni om gårdagens avsnitt då?
Jag tycker att det var ett bra avsnitt, riktigt spännande och intressant.
Jag tycker att det var ett bra avsnitt, riktigt spännande och intressant.
Saknas
för
Inga inlägg
Håller med dig Moraine.Fast det var inte så spännande,mer intressant.Man fick ju b la veta varför Charlie började ta droger.
Jo, det var riktigt spännande! Fast ikväll kommer det att bli ännu mer spännande att se hur 24 slutar!
Man fick som sagt vad veta mycket intressant om Charlie, jag trodde inte att han var så där "kyrklig". Nästa vecka får vi se vem slog slog ner Sayid, om det var den där franska tjejen eller inte...
Och ikväll är det ju sista avsnittet av 24 för denna säsong
Det kommer att kännas väldigt tomt nästa torsdag.
Det kommer att kännas väldigt tomt nästa torsdag.
Jag tycker LOST är dubbelt så mycket bättre som 24!
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker inte dubbelt,lika bra skulle jag säja. 24 är lite bättre än så länge men Lost har ju bara börjat.
Ah tycker [b:1t4yrsii]personligen[/b:1t4yrsii] mer om LOST
du får gilla 24 om du vill!
du får gilla 24 om du vill!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Bloodwyn":1glla7u9]Man fick som sagt vad veta mycket intressant om Charlie, jag trodde inte att han var så där "kyrklig". Nästa vecka får vi se vem slog slog ner Sayid, om det var den där franska tjejen eller inte...
Det kommer att kännas väldigt tomt nästa torsdag.[/quote:1glla7u9]
Jag tror inte att det var den franska tjejen.. jag tror isåfall att det va lock eller att det va nåt "väsen" som bor på ön ;P
jag torr att man bara kommer få se när nån hittar honom så får man aldrig veta vem det var...
Det kommer att kännas väldigt tomt nästa torsdag.[/quote:1glla7u9]
Jag tror inte att det var den franska tjejen.. jag tror isåfall att det va lock eller att det va nåt "väsen" som bor på ön ;P
jag torr att man bara kommer få se när nån hittar honom så får man aldrig veta vem det var...
Tror du har rätt!
Men hoppas att det inte kommer vara så! Tror inte att dom kommer hitta honom han kommer komma haltande tillbaka och säga att han blev nedslagen eller så blir det som i Star wars 2 att monstret/fransyskan släppar med honom till en grotta eller nått!
Och det är inte Locke som slog honom!
Men hoppas att det inte kommer vara så! Tror inte att dom kommer hitta honom han kommer komma haltande tillbaka och säga att han blev nedslagen eller så blir det som i Star wars 2 att monstret/fransyskan släppar med honom till en grotta eller nått!
Och det är inte Locke som slog honom!
Saknas
för
Inga inlägg
Nu är det faktiskt i episode 5 som Luke blir släppad till en grotta.Fast man kan ju säja 2 fast efter dom nya filmerna så säjer jag 5.
Iförsig du har rätt! Tänkte konstigt! känns som 2 olika trilogier med dom nya och gamla star wars filmerna!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Ludwig M. Bile":3ss4o724]Tror du har rätt!
Och det är inte Locke som slog honom![/quote:3ss4o724]
Mmm men det är ju det som är meningen med hela serien att den ska vara mysitisk
Och det är inte Locke som slog honom![/quote:3ss4o724]
Mmm men det är ju det som är meningen med hela serien att den ska vara mysitisk
Saknas
för
Inga inlägg
Och jag tycker att de har lyckats med mystiken så här långt; jag ser fram emot nästa avsnitt.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tror det var Locke som slog ner Sayid...
Han verkar veta mer om ön än de andra
Jag tror inte han vill ifrån ön och kmmer göra allt för att hindra detta...
Om det inte är han är det några andra som bor på ön som inte vill bli hittade...
Han verkar veta mer om ön än de andra
Jag tror inte han vill ifrån ön och kmmer göra allt för att hindra detta...
Om det inte är han är det några andra som bor på ön som inte vill bli hittade...
Saknas
för
Inga inlägg
Ja fast det är ju ingen som har sakt att han måste följa med dom när dom blir räddade(om dom nu blir det).Så jag tror nog inte att det är han.Fransyskan.
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, jag tror också att det var Locke, och antagligen blev han vad han nu heter, hmm...han som man tror att det var egentligen, han som verkar kriminell, ja iallafall.
Jag tror att han också blev nedslagen!
Jag tror att han också blev nedslagen!
Jag har läst en del om vad som kommer att hända i serien (om det stämmer vet jag inte till 100%), men jag håller fast vid att det är Fransyskan som har slagit ner Sayid. Det är i allafall inte monstret, om det var monstret så skulle det nog inte slå ner någon, det skulle nog ha kastat sig över Sayid och gjort som den gjorde med kaptenen för flygplanet.
Saknas
för
Inga inlägg
fast om han blev nedslagen måste det vara fler personer på ön än fransyskan eftersom båda skjöt upp raketerna...
Det kanske finns enhel civilisation där...???
Det kanske finns enhel civilisation där...???
Saknas
för
Inga inlägg
Jaa men jag tror endå att det var locke.. för han är skum och de har alltid filmat han lite extra så det känns som att det är han. Det känns som om han har velat hela tiden att planet skulle störta, eftersom han itne fick följa med på sitt äventyr så skapar han ett eget?..maybe