Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Eller så kanske de helt enkelt filmar så för att vi verkligen [b:3qguycv5]ska[/b:3qguycv5] tro att det är han. Antagligen är det den vi minst anar.

ps. det heter ändå.
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Varför i hela friden skulle Locke slå ned Sayid .
Det är inte Sawyer heller som slagit ner honom. Solklart att det är fransyskan! . Vem annars?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nja, jag undrar verkligen om Locke skulle roa sig med att slå ner sina medmänniskor på ön, för övrigt; visste han ens om vad de tänkte göra?
Kan ju mycket väl vara 'Fransyskan' som gett sig på Sayid, men ville inte hon också bli räddad med tanke på SOS-meddelandet? Kanske har hon vant sig vid ön efter alla år dock, och 'monstret' är hennes husdjur...

Hoppas att vi får några ledtrådar på onsdag.
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Tror att Fransyskan blivit knäpp eller konstig efter 16 år så att hon slåss lite grann!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Han var kanske rädd.Tänker att suttit på en nästan öde ö och blivit jagad av monster i 16 år.Hon har säkert blivit skitsofrenisk(eller hur man stavar) och blir rädd när hon ser en person för första gången på 16 år.Och varför skulle Locke slå ner Sayid,det kan ju inte va för att han inte väll hem,om någon nu skulle rädda dom så kan han ju endå stanna kvar och sen så hade han väll inte ens hört om att dom skulle försöka hitta fransyskan.Så Locke kan det ju inte va.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Locke kanske har hittat nått på ön som påverkar hur han reagerar...
Han kanske visste vad som skulle hända om man sände iväg ett meddelande??? Jag vet inte riktigt men det är nog någon inom gruppen som visste om vad de skulle göra och ite ville komma från ön.
Lock har både motiv och inget alibi...
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Nej det är inte Locke!.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nej, kanske inte men det KAN vara, jag menar han ville ju ha ett djungeläventyr och ser dethär som sin expirdition..
men vi diskuterar ju bara!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja men det känns ju så jädra onödigt att slå ner Sayid bara för att han vill leva livet där.Det känns orimligt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hahaha jaa kanske men vad är hela serien om inte orimlig?
191 inlägg
för
191 inlägg
Ikväll får vi veta hur det går!
Om det var Fransyskan, Locke, Sawyer eller Monstret... (har jag fått med alla som är misstänkta?)

Jag håller på Fransyskan... men, men vi får se i kväll
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Kan inte vara monstret. Det skakar ju i marken när denna går½
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ska bli spännande ikväll att se om vi överhuvudtaget får veta något om vem som slog ner vem. Har även läst att det kommer att avslöjas en chokerande hemlighet om Sawyer. Det ska bli väldigt intressant.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tror som Moiraine där, tror inte att vi får reda på det idag, blir nog inte förrän mot slutet av serien.

Kan inte den chockerande hemligheten vara den som dom visar på reklamen, att han har torterat människor....bara en gissning!
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Jag tror inte att det var därför sayid skulle tortera sawyer. Dom skulle nog ha knutit fast honom någonstans då! inte tortera honom. + att vem sköt då upp raketen!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag menar bara att det är väl kanske det som är den chockerande saken....att han har torterat människor!
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Jag har hört en grej från några kompisar som laddat ned serien(vet inte om det är sant)
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nog slut snackat om det här,här står det om vem som slog ner Sayid,VARNING,väldigt många Spoilers:
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
AAAHH! Jobbigt med alla spoilers, vill verkligen inte läsa dem, men man är ju tvungen! Nu blir det inte roligt, men man får väl skylla sig själv!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden