6342 inlägg
6342 inlägg
Jo, det kan nog också stämma. Synd...
Men det kanske blir tack vare henne som armén utvecklas?
Men det kanske blir tack vare henne som armén utvecklas?
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
aaa det är sant... dom kanske inser att dom måste attacker nu...
annars kommer fler av dom. troligtvis. dö.
en inte allt för avslöjande artikel fr. aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/stor ... 13,00.html[/spoiler]
annars kommer fler av dom. troligtvis. dö.
en inte allt för avslöjande artikel fr. aftonbladet: http://www.aftonbladet.se/vss/noje/stor ... 13,00.html[/spoiler]
Saknas
för
Inga inlägg
nej... inte 43 min... (eller 10 som det är nu)
snarare tidigt imorn bitti
snarare tidigt imorn bitti
[quote="Skräckälskaren":wq1fl5y2]43 minuter kvar bara![/quote:wq1fl5y2]
Det var 53
Dagens avsnitt började iallafall väldigt bra
Locke lever farligt...
Det var 53
Dagens avsnitt började iallafall väldigt bra
Locke lever farligt...
Saknas
för
Inga inlägg
is this it Anna ?? Yes it is....näää tråkigt avsnit men nu börjar det bli lite lite spännande
Saknas
för
Inga inlägg
oh my ..... den där jag kallar The Killer .... dödade han sig också ??
Saknas
för
Inga inlägg
hmm jaa lost är ju fyllt med mysterier... men vet ni vad jag tror? jag tror mickael inte kommer att döda henry för, herre gud varför göra så mycket besvär med att döda ana-lucia med?! jag tror att de andra har övetygat honom till sin spion för de är typ de ända sättet för honom att få tillbaka walt. så han ljög för jack, kate och locke när han sa att dom andra är typ fattiga och sämst för att locka dom dit... jaa de kanske inte alls är som jag tror men det är värt att tänka på tycker jag
[quote="Turakire":2h4zw24s]jag tror mickael inte kommer att döda henry för, herre gud varför göra så mycket besvär med att döda ana-lucia med?! jag tror att de andra har övetygat honom till sin spion för de är typ de ända sättet för honom att få tillbaka walt. så han ljög för jack, kate och locke när han sa att dom andra är typ fattiga och sämst för att locka dom dit... jaa de kanske inte alls är som jag tror men det är värt att tänka på tycker jag [/quote:2h4zw24s]
Micheal tog ju självmord :p
Micheal tog ju självmord :p
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Lillemor":2w9bu33n][quote="Turakire":2w9bu33n]jag tror mickael inte kommer att döda henry för, herre gud varför göra så mycket besvär med att döda ana-lucia med?! jag tror att de andra har övetygat honom till sin spion för de är typ de ända sättet för honom att få tillbaka walt. så han ljög för jack, kate och locke när han sa att dom andra är typ fattiga och sämst för att locka dom dit... jaa de kanske inte alls är som jag tror men det är värt att tänka på tycker jag [/quote:2w9bu33n]
Micheal tog ju självmord :p[/quote:2w9bu33n]
nää han sjöt sig bara i axeln. varför i hela världen skulle han ta självmord!?
Micheal tog ju självmord :p[/quote:2w9bu33n]
nää han sjöt sig bara i axeln. varför i hela världen skulle han ta självmord!?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Turakire":1j72nnbt]hmm jaa lost är ju fyllt med mysterier... men vet ni vad jag tror? jag tror mickael inte kommer att döda henry för, herre gud varför göra så mycket besvär med att döda ana-lucia med?! jag tror att de andra har övetygat honom till sin spion för de är typ de ända sättet för honom att få tillbaka walt. så han ljög för jack, kate och locke när han sa att dom andra är typ fattiga och sämst för att locka dom dit... jaa de kanske inte alls är som jag tror men det är värt att tänka på tycker jag [/quote:1j72nnbt]
Mjo, men något åt det hållet borde det vara. Att han fick ett uppdrag, döda Ana-Lucia och släppa Henry frö att få fri Walt. Men varför han sköt sg själv... han kanske var tvungen, annars kanske de skulle döda Walt... Eller så insåg han att han just dödat två pers och fick lite självmordsönskan...
Det ska bli intressant att se vad som händer nu.
Jag önskar att Ana-Lucia skulle vara kvat, inte för att jag personligen var jätteförtjust i henne, men hon var ändå bra för serien...
Mjo, men något åt det hållet borde det vara. Att han fick ett uppdrag, döda Ana-Lucia och släppa Henry frö att få fri Walt. Men varför han sköt sg själv... han kanske var tvungen, annars kanske de skulle döda Walt... Eller så insåg han att han just dödat två pers och fick lite självmordsönskan...
Det ska bli intressant att se vad som händer nu.
Jag önskar att Ana-Lucia skulle vara kvat, inte för att jag personligen var jätteförtjust i henne, men hon var ändå bra för serien...
Man såg inget blod rinna från Micheal... Tog han verkligen självmord?
Man vet aldrig... Bara ett avsnitt kvar av säsongen nu!
Man vet aldrig... Bara ett avsnitt kvar av säsongen nu!
Saknas
för
Inga inlägg
VA?!??!?! SKa inte säsongen vara 24 avsnitt?!?!?!
Jag tror att dom sa åt honom att döda Ana-Lucia för hon dödade Goodwin, och då gjorde han det för att möjligtvis få tillbaka Walt, eller så kanske det beror på ngt annat?
Men men om det stämmer överens med första teorin så är det ju helt klart att han sköt sig i armen för att kunna ha ngn förklaring!
[i:2gz8c3tu]Alla dog men jag klarade mig utan en endaste skråma![/i:2gz8c3tu] Hade ju inte låtit så bra från en person som varit försvunnen vid desperat letande efter sin Son!
Men men om det stämmer överens med första teorin så är det ju helt klart att han sköt sig i armen för att kunna ha ngn förklaring!
[i:2gz8c3tu]Alla dog men jag klarade mig utan en endaste skråma![/i:2gz8c3tu] Hade ju inte låtit så bra från en person som varit försvunnen vid desperat letande efter sin Son!
Saknas
för
Inga inlägg
Ojoj, mycket intressant avsnitt och jag fattar ingenting!
Skulle hemskt gärna vilja ha svar på Michaels beteende, samt alla andra frågor som uppkommit. Kan inte göra mer än att längta tills nästa veckas avsnitt.
Skulle hemskt gärna vilja ha svar på Michaels beteende, samt alla andra frågor som uppkommit. Kan inte göra mer än att längta tills nästa veckas avsnitt.
[quote="Queen":aizejt4r]VA?!??!?! SKa inte säsongen vara 24 avsnitt?!?!?![/quote:aizejt4r]
AAH! Jag HATAR aftonbladet! Dom skrev "säsongsavslutning nästa vecka", men på TV4s hemsida kan man läsa "Kvällstidningarna uppger fel information".
Ja, det är 24 avsnitt. Nästa vecka är avsnitt 21.
AAH! Jag HATAR aftonbladet! Dom skrev "säsongsavslutning nästa vecka", men på TV4s hemsida kan man läsa "Kvällstidningarna uppger fel information".
Ja, det är 24 avsnitt. Nästa vecka är avsnitt 21.