Visa första inlägg
1250 inlägg
för
1250 inlägg
Ana-Lucia berättade ju att "dom andra" kom och tog några barn någon natt. Det är därför dom från andra delen av flygplanet är så rädda för dom, typ.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jag vet det, men asså "dom andra" var ju sånna med kläder, nästan som säckar. Och dom hade inte smutsiga ben, dom benen som traskade förbi var typ insmorda i olja eller nåt. Så jag tror att det finns två gruppe av "dom andra", en som viskar med dom olijiga benen, och en som bara kommer och tar folk.
1250 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1250 inlägg
Aha... Då hejar jag på dom som viskar och har olijiga benen
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Hehe, det är bara vad jag tror, och hur kommer det sig att du hejar just på dom?
1250 inlägg
för
1250 inlägg
[quote="FiLmGaLeN":3mju38qg]Hehe, det är bara vad jag tror, och hur kommer det sig att du hejar just på dom? [/quote:3mju38qg]

Eh.. Ja, olja är ju alltid gott
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Lillemor":27z9gmov]Hum, TV4 skryter nästan hela tiden om att de bara är en vecka efter :p[/quote:27z9gmov]

ja men så 4an patetisk.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Öh... Okej... I don't get it
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jaha... Okej, undrar om Michael säger nåt nu när han har kommit tillbaka då.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ja... alla väntar med spänning på 2x21
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Ja... att vänta... Hur lång tid av livet går åt det?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="D":2q696inw]Jag tycker det låter ganska osannolikt att det ska finnas 2 grupper av dom andra.
Det verkar ju inte som att 2 grupper håller på att sammarbeta eler något sådant.
Förresten,den som Mr Eko var med FiLmGaLeN var Michael.[/quote:2q696inw]

Öhm, nej, den som Mr Eko var med var Jin....

Jag tror på det där med två grupper av "de andra", för de verkar så olika. Liksom, de som tog barnen från den andra stranden där Ana-Lucia och dom var, verkar ju vara helt... jag vet inte, djuriska, helt förvildade, medans de som tog Walt från flotten verkar vara mer organiserade med liksom en till lucka och öhm... teaterskägg och riktiga kläder och så... Men med LOST vet man ju aldrig....
1250 inlägg
för
1250 inlägg
Det kan väl vara fler än 2 ? Flera huuundra...
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jag tror också att det är två grupper. Nu när Queen berättade mer om det verkar det lita klarare om det är två grupper eller inte.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Usch. Fick kalla kårar av att läsa ditt inlägg, jag sitter här i mörkret, helt ensam.

Jo, det kan nog stämma. Då blir det spännande att se hur nästa avsnitt börjar!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Skräckälskaren":39ywy4ol]Jag tror det finns två grupper av de Andra varav den ena är dharmaforskare och den andra är dharmaforskare som är infekterade med sjukdomen. Rosseau sa ju att dom andra var smittobärarna. dom bor nog ute i djungeln i nån grotta eller en hydda eller nåt sånt medands dom andra andra lever i någon utav luckorna. La ni märke till den svarta stenen som Jack och Kate gick förbi när dom kom upp till gränsen? Det kanske var den svarta stenen som Rosseau menade och inte skeppet. Isåfall så har nog Michael hittat det här radiotornet som skulle ligga vid den svarta stenen och han kanske blev jagad av 20 st Andra och så stötte han ihop med Kate och Jack[/quote:39ywy4ol]

gillar din teori.
men som sagt med lost så vet man ju aldrig vad som händer härnäst... om man inte läser spoilers på spoilerfix såklart dvs.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Visa spoiler
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Trevligt. Älskar henne.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
hon är underbar.

Visa spoiler
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Hahaha, ja, precis.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
om du kollade länken så sa hon ju...

Visa spoiler
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden