Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
men det värsta är ju att han gifte sig med henne dagen innan han gjorde bankrånet och det enda han krävde av henne var att hon skulle ta in ett kort till honom då borde ju bellick förstå att han frivilligt satte sig i finkan.... och han ska säkert gå till botten med detta speciellt eftersom han hade något emot mikael sedan tidigare eftersom han var på god fot med direktören... vi får se hur det går

är det inte måndag snart
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hehe, jag vet hur det går, men ska inte spoila. Men det är klart han kan hänga på Michael som fan, men han kan fortfarande inte göra något förrän han hittar något som sätter dit Michael, och han kan ju inte göra en random razzia bara på deras cell för att hans fru säger en sak, hon kan ju lika gärna ljuga för att hon hatar honom. Nej, han kommer inte åt Michael förrän han hittar kortet.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="Tyler":394sija8][quote="FiLmGaLeN":394sija8]Och tjejen! SÅÅ dum! Hon avslöjade honom! [/quote:394sija8]Men samtidigt, vad kan han göra åt saken, han måste ju hitta kortet. Och Michael har hela jävla avloppet till förfogande, förutom att det inte är ett kreditkort längre .[/quote:394sija8]

Jo, det är sant.... Får se vad som händer ikväll!
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Jäkla cliffhangers alltså!
Visa spoiler
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jafan! Riktigt spännande! Jag visste att han "onda" polisen skulle hjälpa dom. Eller så är det en fälla. Eller inte.

Richie,
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Richie":s9jv791v]Jäkla cliffhangers alltså!
Visa spoiler
[/quote:s9jv791v]

Håller me
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Haha, angående det där vet inte ens jag som sett alla tretton vad som händer. Just den händelsen har plågat mitt minne i två månader, ända sedan jag såg alla avsnitten på en dag. Mådde inte bra i en vecka efter det :)..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
avsnitet var ...........collt.........äcklig.........mästervärk , jag tyckte om sista avsnitet men jag trodde att dem skulle fly
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Riktigt spännande och verkligen inte förutsägbart. Hm..m Säsongen fortsätter efter SOMMAREN!!! Kan inte fatta det... och jag vill inte ladda ner det heller!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nej jag orkar då inte vänta under hela sommaren på serien så att jag köper nog boxen istället som släpps 7 Juni. Har ändå halkat efter och missat några av dom senaste avsnitt.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
[b:1pe8emei]sa[/b:1pe8emei]: Om du menar den svenska boxen som kommer den 7 juni så är det så att den bara kommer innehålla de 13 första avsnitten. Dom har alltså gjort samma sak när det gäller dvd-släppet, de har delat upp det på två, så att säga. Fast det kanske du visste...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jaså, nej det visste jag inte, varför gör man så egentligen.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Det är väl iofs ganska logiskt med tanke på att TV3 bara visat de 13 första avsnitten och man vill ju inte släppa hela boxen med alla avsnitt innan de har gått på tv. Så det är helt enkelt ett sätt att tjäna mer pengar på hela grejen. Jag tycker ju de hade kunnat vänta med att släppa en box tills alla avsnitt gått på tv men så funkar det tydligen inte. Tyvärr är det så att man vill suga ut så mycket pengar som möjligt ur konceptet.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="alexander 10":96txgd91]:o[/quote:96txgd91]Alltså, va? Kan du inte skriva ett inlägg åtminstone?

Du är värre än Darin när det gäller att framkalla huvudvärk hos mig... *suckar djupt och tänker på vad det ska bli av dagens ungdom*
563 inlägg
för
563 inlägg
Det är ju dock lite att lura folk då season 1 fortfarande pågår i USA. Då det bara är 7 avsnitt till av season 1 så känns det lite illa att sälja en DVDbox med lite mer än halva season1.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Men, va f*n, blir det ingen repris på avsnittet från i måndags? Jag missade nämligen det...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tar nu bort dina smileys Alexander 10.
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Klart för en andra säsong av "Prison Break"

Men kan lite låta bli att vara lite oroad. Vad ska den handla om egentligen? De lär ju komma ut ur fängelset i slutet av denna säsong... Blir det om livet på utsidan? Då kan den ju inte gärna heta "Prison Break" längre...

http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=13848
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Jo visst kan det heta Prison Break. Man kan ju bryta sig in i fängelset igen
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Alexander":29azptg0]Klart för en andra säsong av "Prison Break"

Men kan lite låta bli att vara lite oroad. Vad ska den handla om egentligen? De lär ju komma ut ur fängelset i slutet av denna säsong... Blir det om livet på utsidan? Då kan den ju inte gärna heta "Prison Break" längre...

http://www.comingsoon.net/news/tvnews.php?id=13848[/quote:29azptg0]

ännu en bra serie som förstörs av för många säsonger!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden