Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
tyckte det såg rätt komiskt ut igår när alla skulle bli av med sina stenar. Dom var ju inte så diskreta precis fick en riktid deja vu från nyckeln till friheten
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Anonymous":4bq68tu3][spoiler]Lite äckligt när Grahms (ny karaktär) kidnappar Michael! Riktigt snyggt gjort!

Så innihelvete bra serie...[spoiler][/spoiler][/quote:4bq68tu3]Whattafuck you talkin' 'bout, beetch?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
I denn tråden snackas det inte om vad som har gått i Usa utan vad som har gått i Sverige väL?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det är klart att man får snacka om det som visats i USA men då ska man ha det i en spoiler så att man inte förstör för de som ser det på svenska kanaler.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Som thopet410 säger så är den ju till för båda. Jag skulle dock inte tänka mig att spoila nåt stort inför framtiden utan att dra en spoiler på det. Men, eeh, de som följer den i Sverige bör akta sig från spoilers. Det är därför det suger att vissa inte märker vilket avsnitt de spoilar.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
så här eller?

avsnitt X
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Yes, det vore jävligt bra för de som inte har ett privat jet på baksidan och kan flyga till USA varje gång det sänds ett nytt avsnitt.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Riktigt spännande avsnitt, handlingen börjar breda ut sig över en större yta. Lösningen verkar omöjlig...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Längtar till nästa vecka. Det bästa avsnittet än så länge är det avsnittet när det blir upplopp inne i fängelset. Riktigt spännande var det!
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Ja, håller med. Tror att det kommer bli svårt att slå det...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ska köpa dvdn när den kommer så jag får se alla avsnitt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
hur många kommer dom egentligen bli som ska rymma!? blir ju bara fler och fler som kommer på deras hemlighet och han som hade katten kan jag tänka mig även kommer med eller vad tror ni?
6342 inlägg
för
6342 inlägg
ja, håller med dig. detta verkar omöjligt, så länge inte nån av dom som bara hängt med sig dör så att det blir tommare.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jo det är ju en möjlighet det med men jag tror nog att han tänker ut ett sätt så han slipper ta med sig vissa människor tex slemproppen med "fickan" (kommer ej ihåg vad han heter) Tyckte det var riktigt bra när han och stormare fixade en fejkad utpressning som dom hade planerat i förväg
6342 inlägg
för
6342 inlägg
ja, hatar slemmproppen! Hur äcklig som helst jäkla pedofil....

Jag trodde faktiskt att dom hade gått med på att en "oskyldig" mäniska skulle dödas, men sen så ändrades det...snyggt jobbat!
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Men kan inte Falzone anlita ngn eller sätta ett pris på Scofields eller Abruzzis huvud nu? , med tanke på sveket/förädderiet.

Hoppas att det inte blir för mkt krångel bara så att serien sänker sig till Lost-nivån, som kommer ut att det troligtvis blir en säsong 3.

Slemproppen = T-Bag
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Mer handling än bara spänning i senaste avsnittet. På något sätt fanns det en hel del som gick sämre än vad det brukar vara, inte lika "lyckligt" som det annars brukar vara.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
typiskt att fångvaktarn lyckades luska ut vart han sett henne... nu kommer han var efter dom som en igel...
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Ja... jag hatar verkligen honom! Mer störande person får man verkligen leta efter!

Och tjejen! SÅÅ dum! Hon avslöjade honom!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":23g4p5w9]Och tjejen! SÅÅ dum! Hon avslöjade honom! ;)[/quote:23g4p5w9]Men samtidigt, vad kan han göra åt saken, han måste ju hitta kortet. Och Michael har hela jävla avloppet till förfogande, förutom att det inte är ett kreditkort längre :).
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden