HOLLYWOOD.
Peter Stormare är inte glad över att ha tvingats flytta från Los Angeles till Chicago.
Han får trösta sig med att tv-serien ”Prison break” verkar vara värd det. Den får toppbetyg av amerikanska recensenter.
– Det är som med ”24” och ”Lost” – man vill inte missa ett enda avsnitt, skriver Life & Style som ger serien fyra stjärnor av fyra.
Entertainment Weekly håller med när den delar ut betyget A–:
– Låt oss hylla den här serien för att vara så välinspelad och innehålla såna skickliga skådespelarinsatser.
Maffiamedlem
Fängelsedramat som regisseras av Brett Ratner (”Rush hour”) kretsar kring en man (Michael Schofield) som försöker bevisa att hans dödsdömde bror är oskyldig till mordet på USA:s vicepresident.
Stormare spelar en maffiamedlem bakom galler, som mutas av Schofields rollfigur.
– Serien är pulserande intensiv. Den blandar gastkramande action likt ”24” med råheten i ”Oz”, skriver In Touch.
Övergav sitt hus
När Stormare först skrev på för rollen skulle inspelningen ske i Los Angeles. Men produktionen flyttades till Chicago. Stormare hade inget annat val än att överge sitt hus i LA och flytta med.
– Chicagos vinter är inget jag ser fram emot, sa han när Aftonbladet träffade honom i Beverly Hills.
Att döma av toppbetyget kan serien överleva mer än en vinter. Men skulle den fortsätta är det inte givet att Stormare stannar kvar.
– Jag har skrivit på för en säsong. Det får nog räcka, säger han.
Källa:Aftonbladet
Riktigt bra avsnitt idag! Så jäkla spännande. Ja, jag hatar verkligen killen som skvallrar. Längtar enormt mycket efter nästa avsnitt.
Japp, ett bra avsnitt var det!! (talar om det som visas i Sve.).
Riktigt spännande nu!!
Längtar enormt mkt till nästa avsnitt!
MVH//Lillan
Riktigt spännande nu!!
Längtar enormt mkt till nästa avsnitt!
MVH//Lillan
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Alltså iiiih vad bra s02e06 var faktiskt.
Ab00, Avocado är äcklig. Spelar roll om Tweenah är en snitch, ingen ska behöva ta penis i ändtarmen utan att vilja det.
Ab00, Avocado är äcklig. Spelar roll om Tweenah är en snitch, ingen ska behöva ta penis i ändtarmen utan att vilja det.
Saknas
för
Inga inlägg
6342 inlägg
[quote="Tyler":3em47qfg]
Ab00, Avocado är äcklig. Spelar roll om Tweenah är en snitch, ingen ska behöva ta penis i ändtarmen utan att vilja det.[/quote:3em47qfg]
Haha jo, han förtjänar inte nåt bättre efter det han har gjort. Om han var oskyldig skulle man tyckt synd om honom, men nu är det bara rätt åt honom.
Ab00, Avocado är äcklig. Spelar roll om Tweenah är en snitch, ingen ska behöva ta penis i ändtarmen utan att vilja det.[/quote:3em47qfg]
Haha jo, han förtjänar inte nåt bättre efter det han har gjort. Om han var oskyldig skulle man tyckt synd om honom, men nu är det bara rätt åt honom.
Saknas
för
Inga inlägg
Serien är ju bara bäst jag längtar alltid till det nya avsnittet. Varje Måndag siter jag som klistrad i soffan.
6342 inlägg
Fyfan vad bra det var. Men jag är riktigt sur på slutet. ÅÅHH! Men nästa vecka blir det dubbelavsnitt, så den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Jag hoppas verkligen att dom klarar sig ut.
Jag hoppas verkligen att dom klarar sig ut.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":2dzlxwru]Fyfan vad bra det var. Men jag är riktigt sur på slutet. ÅÅHH! Men nästa vecka blir det dubbelavsnitt, så den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Jag hoppas verkligen att dom klarar sig ut.[/quote:2dzlxwru]
Ja jag HAYAR alla dom sluten kan dom inte rymma snart. Jag måste bara se nästa avsnitt jag tror jag döör.
Jag hoppas verkligen att dom klarar sig ut.[/quote:2dzlxwru]
Ja jag HAYAR alla dom sluten kan dom inte rymma snart. Jag måste bara se nästa avsnitt jag tror jag döör.
Sjukt bra avsnitt igår! Det blir ännu mer spännande för varje avsnitt. Längtar enormt efter nästa.
6342 inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
okej då har jag sett de 2 sista delarna
[quote="Daywalker":1bqgxmcp]Vilken säsong är det nu?[/quote:1bqgxmcp]
Sverige är fortfarande på säsong 1, den har bara blivit uppdelad i två delar. I USA är de på säsong 2.
[quote="Daywalker":1bqgxmcp]okej då har jag sett de 2 sista delarna[/quote:1bqgxmcp]
Det kan du omöjligt ha gjort, då det endast har visats 7 avsnitt av andra säsongen, i USA dessutom. Sverige är som sagt fortfarande på första.
Sverige är fortfarande på säsong 1, den har bara blivit uppdelad i två delar. I USA är de på säsong 2.
[quote="Daywalker":1bqgxmcp]okej då har jag sett de 2 sista delarna[/quote:1bqgxmcp]
Det kan du omöjligt ha gjort, då det endast har visats 7 avsnitt av andra säsongen, i USA dessutom. Sverige är som sagt fortfarande på första.
Saknas
för
Inga inlägg
[b:idse116h]S02e07 Spoiler[/b:idse116h]
Och som Micke säger så är det en omöjlighet att daywalker har sett dom två sista avsnitten av Prison Break season 2 då ingen har gjort det
Och som Micke säger så är det en omöjlighet att daywalker har sett dom två sista avsnitten av Prison Break season 2 då ingen har gjort det
[quote="021h":ow7gxazy][b:ow7gxazy]S02e07 Spoiler[/b:ow7gxazy]
[/quote:ow7gxazy]
[/quote:ow7gxazy]
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Micke":8iggoqno][quote="Daywalker":8iggoqno]Vilken säsong är det nu?[/quote:8iggoqno]
[quote="Daywalker":8iggoqno]okej då har jag sett de 2 sista delarna[/quote:8iggoqno]
Det kan du omöjligt ha gjort, då det endast har visats 7 avsnitt av andra säsongen, i USA dessutom. Sverige är som sagt fortfarande på första.[/quote:8iggoqno]
okej. men jag har sett slutet på den säsong som är i sverige nu iaf.
[quote="Daywalker":8iggoqno]okej då har jag sett de 2 sista delarna[/quote:8iggoqno]
Det kan du omöjligt ha gjort, då det endast har visats 7 avsnitt av andra säsongen, i USA dessutom. Sverige är som sagt fortfarande på första.[/quote:8iggoqno]
okej. men jag har sett slutet på den säsong som är i sverige nu iaf.
Saknas
för
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg