Visa första inlägg
2408 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
2408 inlägg
Riktigt bra avsnitt idag! Så jäkla spännande. Ja, jag hatar verkligen killen som skvallrar. Längtar enormt mycket efter nästa avsnitt.
98 inlägg
för
98 inlägg
Japp, ett bra avsnitt var det!! (talar om det som visas i Sve.).
Riktigt spännande nu!!
Längtar enormt mkt till nästa avsnitt!
MVH//Lillan
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Alltså iiiih vad bra s02e06 var faktiskt.

Visa spoiler

Ab00, Avocado är äcklig. Spelar roll om Tweenah är en snitch, ingen ska behöva ta penis i ändtarmen utan att vilja det.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Visa spoiler

S02e06 spoiler
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="Tyler":3em47qfg]
Ab00, Avocado är äcklig. Spelar roll om Tweenah är en snitch, ingen ska behöva ta penis i ändtarmen utan att vilja det.[/quote:3em47qfg]

Haha jo, han förtjänar inte nåt bättre efter det han har gjort. Om han var oskyldig skulle man tyckt synd om honom, men nu är det bara rätt åt honom.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Serien är ju bara bäst jag längtar alltid till det nya avsnittet. Varje Måndag siter jag som klistrad i soffan.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Fyfan vad bra det var. Men jag är riktigt sur på slutet. ÅÅHH! Men nästa vecka blir det dubbelavsnitt, så den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Jag hoppas verkligen att dom klarar sig ut.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":2dzlxwru]Fyfan vad bra det var. Men jag är riktigt sur på slutet. ÅÅHH! Men nästa vecka blir det dubbelavsnitt, så den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

Jag hoppas verkligen att dom klarar sig ut.[/quote:2dzlxwru]

Ja jag HAYAR alla dom sluten kan dom inte rymma snart. Jag måste bara se nästa avsnitt jag tror jag döör.
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Sjukt bra avsnitt igår! Det blir ännu mer spännande för varje avsnitt. Längtar enormt efter nästa.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vilken säsong är det nu?
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Andra tror jag.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
okej då har jag sett de 2 sista delarna
1026 inlägg
för
1026 inlägg
[quote="Daywalker":1bqgxmcp]Vilken säsong är det nu?[/quote:1bqgxmcp]

Sverige är fortfarande på säsong 1, den har bara blivit uppdelad i två delar. I USA är de på säsong 2.

[quote="Daywalker":1bqgxmcp]okej då har jag sett de 2 sista delarna[/quote:1bqgxmcp]

Det kan du omöjligt ha gjort, då det endast har visats 7 avsnitt av andra säsongen, i USA dessutom. Sverige är som sagt fortfarande på första.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[b:idse116h]S02e07 Spoiler[/b:idse116h]
Visa spoiler

Och som Micke säger så är det en omöjlighet att daywalker har sett dom två sista avsnitten av Prison Break season 2 då ingen har gjort det
1026 inlägg
för
1026 inlägg
[quote="021h":ow7gxazy][b:ow7gxazy]S02e07 Spoiler[/b:ow7gxazy]
Visa spoiler

[/quote:ow7gxazy]

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Micke":8iggoqno][quote="Daywalker":8iggoqno]Vilken säsong är det nu?[/quote:8iggoqno]

Sverige är fortfarande på säsong 1, den har bara blivit uppdelad i två delar. I USA är de på säsong 2.

[quote="Daywalker":8iggoqno]okej då har jag sett de 2 sista delarna[/quote:8iggoqno]

Det kan du omöjligt ha gjort, då det endast har visats 7 avsnitt av andra säsongen, i USA dessutom. Sverige är som sagt fortfarande på första.[/quote:8iggoqno]

okej. men jag har sett slutet på den säsong som är i sverige nu iaf.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Daywalker: Det vill säga säsong 1.

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
okej då vet jag d
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="SkruMp":2u9gm7vu]
Visa spoiler
[/quote:2u9gm7vu]

Visa spoiler
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden