HOLLYWOOD.
Peter Stormare är inte glad över att ha tvingats flytta från Los Angeles till Chicago.
Han får trösta sig med att tv-serien ”Prison break” verkar vara värd det. Den får toppbetyg av amerikanska recensenter.
– Det är som med ”24” och ”Lost” – man vill inte missa ett enda avsnitt, skriver Life & Style som ger serien fyra stjärnor av fyra.
Entertainment Weekly håller med när den delar ut betyget A–:
– Låt oss hylla den här serien för att vara så välinspelad och innehålla såna skickliga skådespelarinsatser.
Maffiamedlem
Fängelsedramat som regisseras av Brett Ratner (”Rush hour”) kretsar kring en man (Michael Schofield) som försöker bevisa att hans dödsdömde bror är oskyldig till mordet på USA:s vicepresident.
Stormare spelar en maffiamedlem bakom galler, som mutas av Schofields rollfigur.
– Serien är pulserande intensiv. Den blandar gastkramande action likt ”24” med råheten i ”Oz”, skriver In Touch.
Övergav sitt hus
När Stormare först skrev på för rollen skulle inspelningen ske i Los Angeles. Men produktionen flyttades till Chicago. Stormare hade inget annat val än att överge sitt hus i LA och flytta med.
– Chicagos vinter är inget jag ser fram emot, sa han när Aftonbladet träffade honom i Beverly Hills.
Att döma av toppbetyget kan serien överleva mer än en vinter. Men skulle den fortsätta är det inte givet att Stormare stannar kvar.
– Jag har skrivit på för en säsong. Det får nog räcka, säger han.
Källa:Aftonbladet
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
för det första, SkruMp ha en lite mer mogen attityd i dina inlägg tack. Du vet vad jag pratar om
Saknas
för
Inga inlägg
Förlåt Pappa. Men jag förstår inte riktigt vilket inlägg du menade. Kan du citera och visa?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="SkruMp":357mdd1y]Förlåt Pappa. Men jag förstår inte riktigt vilket inlägg du menade. Kan du citera och visa?[/quote:357mdd1y]
Tydligen visste du vad jag prata om då inlägget ändrats av dig eller någon admin
Tydligen visste du vad jag prata om då inlägget ändrats av dig eller någon admin
Saknas
för
Inga inlägg
Men, det kan ju inte alls ha varit Thomas eller Marcus? Kan du säga vad jag skrev?!?
Saknas
för
Inga inlägg
väntar spänt på avsnittet ikväll känns som det kommer att hända mer i andra säsongen än första då det blev lite segt på slut tampen innan dom till slut kom till rymmningen.
blev paff att veronica blev skjuten i förra avsnittet!
blev paff att veronica blev skjuten i förra avsnittet!
6342 inlägg
Japp. Då har man sett det. Hyfast, inget mer. Allt har blivit så dåligt känns det som... Åh. Det var bättre när dom var inlåsta.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":27bpc95j]Japp. Då har man sett det. Hyfast, inget mer. Allt har blivit så dåligt känns det som... Åh. Det var bättre när dom var inlåsta.[/quote:27bpc95j]
Klart det var bättre. Óch om jag inte minns fel äger väl avsnitt 2? Aja, säsong pwnar iaf.
Klart det var bättre. Óch om jag inte minns fel äger väl avsnitt 2? Aja, säsong pwnar iaf.
6342 inlägg
Då har du nog fel. Avsnitt 2 säsong 2 är den där Lincoln ska rädda sin son genom hissen. Så jag tror du syftar på avsnitt 3 säsong 2.
Saknas
för
Inga inlägg
Aha, det. Händer sjukt lite i det ifs.
En fråga till admins. Får man skriva saker som hänt i avsnitten som sänds i Sverige? D.vs får vi prata om vad som hände i Avsnitt 1 och 2 från säsong 2. Eller räknas det till "spoil"?
En fråga till admins. Får man skriva saker som hänt i avsnitten som sänds i Sverige? D.vs får vi prata om vad som hände i Avsnitt 1 och 2 från säsong 2. Eller räknas det till "spoil"?
6342 inlägg
Senast sa dom att man får diskutera avsnitt som visats i Sverige utan spoilers.
Men i vilket avsnitt är det där det händer så mycket då?
Men i vilket avsnitt är det där det händer så mycket då?
3462 inlägg
Jag tycker att vi kan låta bli att använda spoilers för avsnitt från säsong ett.
Säsong två kan vara mer känsligt och bör ha spoilers.
Säsong två kan vara mer känsligt och bör ha spoilers.
Saknas
för
Inga inlägg
Det är 4 och uppåt tror jag. Då jelfar börjar det hända grejjer .
Men, det är inte som säsong 1. Inte än iaf.
Men, det är inte som säsong 1. Inte än iaf.
6342 inlägg
Åh, suck. Jag som verkligen hoppades... Typiskt. Nu ska jag lägga mig o grubbla natten lång över Prison Break. Snark.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag kan göra det ännu mer spännande utan att spoila om du vill
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="SkruMp":10zlr4n5]Aha, det. Händer sjukt lite i det ifs.
En fråga till admins. Får man skriva saker som hänt i avsnitten som sänds i Sverige? D.vs får vi prata om vad som hände i Avsnitt 1 och 2 från säsong 2. Eller räknas det till "spoil"?[/quote:10zlr4n5]
Vi brukar köra med att man får prata om det som har visats på svensk utan spoiler, alltså fram till avsnitt 2 på säsong 2 just nu.
Riktigt tråkigt avsnitt, typiskt att de skulle försöka rädda hans son nu. Bara för att förlänga serien, de skulle varit perfekt att ha avslutat serien efter första säsongen fast med ett litet annorlunda slut.
En fråga till admins. Får man skriva saker som hänt i avsnitten som sänds i Sverige? D.vs får vi prata om vad som hände i Avsnitt 1 och 2 från säsong 2. Eller räknas det till "spoil"?[/quote:10zlr4n5]
Vi brukar köra med att man får prata om det som har visats på svensk utan spoiler, alltså fram till avsnitt 2 på säsong 2 just nu.
Riktigt tråkigt avsnitt, typiskt att de skulle försöka rädda hans son nu. Bara för att förlänga serien, de skulle varit perfekt att ha avslutat serien efter första säsongen fast med ett litet annorlunda slut.
Jag tyckte, som vanligt, att det var ett välspelat och spännande avsnitt. Jag längtar alltid något enormt till nästa avsnitt.
Tycker att de första två avsnitten av säsong två har varit ganska tråkiga. Hoppas att de blir bättre sen och att T-Bag kommer att vara med mer.
Saknas
för
Inga inlägg
Fan, måste få skryta lite över mitt senaste klädesplagg.
Saknas
för
Inga inlägg
s02e08 USA senaste
Saknas
för
Inga inlägg