Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ok. på måndag visar de dubbelavsnitt.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Första avsnittet var bra..men slutet...herregud va fjantigt och då syftar jag på det där med tatueringen
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Håller med dig Hector! Slutet va jättefjantigt! Men resten var ganska bra...
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Det var väl inte så fjantigt! Finurligt däremot!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker jag inte...snarare brist på bra fanatsi...den där ideén med kartan på kroppen var bara löjlig!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker tatureringen är hur smart som helst.. Smidigt och gömt ju. Även om hans kropp ser för jävlig ut för resten av hans liv.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det kan väl inte vara smidigt att ha en karta på kroppen, roligt när han ska kolla på ryggen efter något rum! Det är ju bara overkligt...och ingen vet ju förstås om detta...man tycker ju att NÅN borde ha märkt (vakt kanske) att en fånge har en kartan över hela området på kroppen?

Nää jag gillar inte tatueringen...men annars så tycker jag att första avsnittet var bra!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Hector":fsrn9rwk]Det kan väl inte vara smidigt att ha en karta på kroppen, roligt när han ska kolla på ryggen efter något rum! Det är ju bara overkligt...och ingen vet ju förstås om detta...man tycker ju att NÅN borde ha märkt (vakt kanske) att en fånge har en kartan över hela området på kroppen?

Nää jag gillar inte tatueringen...men annars så tycker jag att första avsnittet var bra![/quote:fsrn9rwk]

Nej men alltså jag tror ingen kommer märka.. det är ju massa saker o så. som demoner o änglar =) så folk tror ju bara det är konst =)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Hector":329so8nq]Det kan väl inte vara smidigt att ha en karta på kroppen, roligt när han ska kolla på ryggen efter något rum! Det är ju bara overkligt...och ingen vet ju förstås om detta...man tycker ju att NÅN borde ha märkt (vakt kanske) att en fånge har en kartan över hela området på kroppen?

Nää jag gillar inte tatueringen...men annars så tycker jag att första avsnittet var bra![/quote:329so8nq]

[img:329so8nq]http://www.needled.com/images/wentworth%20miller.jpg[/img:329so8nq]

Som att någon skulle börja tänka i dom banorna att det inte BARA är 'en' tatuering som har har utsmyckat sin kropp med..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Anledningen att du säger att människor bara kommer att tro att tatueringen är "konst" och inget annat är för att det är så förbannat fjantigt...vadå "du-måste-kolla-5-sec-innan-du ser-kartan-på hans kropp?

En annan sak...det är väl klart att människor skulle bli fundersamma över att en fånge har en karta på kroppen...tillfällen då man kan se hans kropp är väl i duschen, när han visiteras och när han byter om...då tänker jag främst på vakterna...och även om dom inte misstänker nåt så ser dom väl kartan efter 5-sec-som-det-tydligen-tar-för-dumma-människor-att-se-hans-smarta-karta!

Det är ju "BARA" ett fängelse han befinner sig i...
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Undrar ens hur han får ihop all "konst" till en karta, ganska svår att se... I avsnittet fick dom ju föstärka linjerna på hans kropp, så undra hur man ska kunna se det annars...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":1u4npect]Undrar ens hur han får ihop all "konst" till en karta, ganska svår att se... I avsnittet fick dom ju föstärka linjerna på hans kropp, så undra hur man ska kunna se det annars... [/quote:1u4npect]

jo precis det är ju det jag menar =) om man kollar så ser man ju inte att det är en karta, bara om man vet om det.. då sitter man ju o tänker på de. Men annars så tänker man bara.. en het tatuering.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nu går du för långt atomos..den där tatueringen är [b:3927k8dc]inte [/b:3927k8dc]het!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
eller så är den riktigt nice Inte för att jag skulle vilja ha en sån.. men alltså om man hade den på en affish så skulle den va nice =)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tänker helt klart se på serien ikväll. Den verkar jättebra! Kul att Stormare lyckas i USA, få se vad han gör härnäst...
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Jepp, det är kul att se Stormare i en lite mer "seriös" roll, och då menar jag de rollerna han tidigare haft i amerikanska filmer där han mest fått spela konstiga typer som oftast är utlänningar, som bryter på tyska eller ryska!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:30ofbivq]Jepp, det är kul att se Stormare i en lite mer "seriös" roll, och då menar jag de rollerna han tidigare haft i amerikanska filmer där han mest fått spela konstiga typer som oftast är utlänningar, som bryter på tyska eller ryska! [/quote:30ofbivq]

Bryter han inte lite i PB också ? Han spelar italienare väl iaf..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Annars det självklara när han är med att han ska svära på svenska... Men det kanske han gör i denna serien också
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Hmm...jag tyckte inte han bröt på nåt språk direkt. Han spelar väl inte direkt en italienare, han spelar väl en mafioso/gangster som har ett italienskt efternamn...men hur många amerikansk/italienska mafiosos på film bryter på italienska? Dom är väl oftast andra generationens invandrare. Jag får lyssna noggrant ikväll!
3198 inlägg
för
3198 inlägg
ikväll börjar det. dubbelavsnitt. hoppas det är bättre än lost. det var inget jag gillade.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden