HOLLYWOOD.
Peter Stormare är inte glad över att ha tvingats flytta från Los Angeles till Chicago.
Han får trösta sig med att tv-serien ”Prison break” verkar vara värd det. Den får toppbetyg av amerikanska recensenter.
– Det är som med ”24” och ”Lost” – man vill inte missa ett enda avsnitt, skriver Life & Style som ger serien fyra stjärnor av fyra.
Entertainment Weekly håller med när den delar ut betyget A–:
– Låt oss hylla den här serien för att vara så välinspelad och innehålla såna skickliga skådespelarinsatser.
Maffiamedlem
Fängelsedramat som regisseras av Brett Ratner (”Rush hour”) kretsar kring en man (Michael Schofield) som försöker bevisa att hans dödsdömde bror är oskyldig till mordet på USA:s vicepresident.
Stormare spelar en maffiamedlem bakom galler, som mutas av Schofields rollfigur.
– Serien är pulserande intensiv. Den blandar gastkramande action likt ”24” med råheten i ”Oz”, skriver In Touch.
Övergav sitt hus
När Stormare först skrev på för rollen skulle inspelningen ske i Los Angeles. Men produktionen flyttades till Chicago. Stormare hade inget annat val än att överge sitt hus i LA och flytta med.
– Chicagos vinter är inget jag ser fram emot, sa han när Aftonbladet träffade honom i Beverly Hills.
Att döma av toppbetyget kan serien överleva mer än en vinter. Men skulle den fortsätta är det inte givet att Stormare stannar kvar.
– Jag har skrivit på för en säsong. Det får nog räcka, säger han.
Källa:Aftonbladet
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Avsnitt 4 är det bästa hitils på säsong 3. 1 & 2 & 3 är rent ut sagt skräp..
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Micke":135i8r4p][/quote:135i8r4p]
EDIT: Idag var avsnittet ganska bra... men det är fortfarande så larvigt.
EDIT: Idag var avsnittet ganska bra... men det är fortfarande så larvigt.
Saknas
för
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://www.worstpreviews.com/headline.php?id=6320&count=0:3sl89sxf]Spin-off på g[/url:3sl89sxf]
Prison Break: Cherry Hill är den tänkt att heta och Fox skriver just nu ett manus. Det ska handla om en kvinnlig karaktär som introduceras senare i S3, mer info finns i länken.
Prison Break: Cherry Hill är den tänkt att heta och Fox skriver just nu ett manus. Det ska handla om en kvinnlig karaktär som introduceras senare i S3, mer info finns i länken.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler":10o4o8a1][quote="Dr. Acula":10o4o8a1]Bra tryck i dagens avsnitt!
[/quote:10o4o8a1][/quote:10o4o8a1]
[/quote:10o4o8a1][/quote:10o4o8a1]
Har sett klart säsong 2 nu. Inget fel alls på denna, snarare sjukt bra fortfarande. Som säsong 1 hade sina svagheter har även säsong 2 svagheter. Tycker dock att det är synd att de inte avslutade serien efter denna säsongen.
Får se om jag orkar se avsnitten på säsong 3 har kommit ut. Tycker slutet av s2 var lite svag, får hoppas på uppryckning till s3.
Får se om jag orkar se avsnitten på säsong 3 har kommit ut. Tycker slutet av s2 var lite svag, får hoppas på uppryckning till s3.
6342 inlägg
Till dom sett längre fram, vad är det Linc hittar i lådan?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":1dbiyrxg]Till dom sett längre fram, vad är det Linc hittar i lådan?[/quote:1dbiyrxg]
Saknas
för
Inga inlägg
Okej. Detta är SUPERSPOIL, verkligen.
Jag spoilar nu om vad som finns i lådan som Linc hittar:
Haha. Nice, 3 svar. Men aja, i mitt svar är det lite mer djupt
Jag spoilar nu om vad som finns i lådan som Linc hittar:
Haha. Nice, 3 svar. Men aja, i mitt svar är det lite mer djupt
6342 inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
6342 inlägg
Fan va irriterad jag blir nu. Bortskämda snorunge. Bra att det blev som det blev, förtjänar inte ens att vara med.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Bigproof":gt3rg5c0] http://imdb.com/name/nm0915637/board/nest/83852426[/quote:gt3rg5c0]
Vill gärna läsa om det så kan du rätta till din länk.
Vill gärna läsa om det så kan du rätta till din länk.