HOLLYWOOD.
Peter Stormare är inte glad över att ha tvingats flytta från Los Angeles till Chicago.
Han får trösta sig med att tv-serien ”Prison break” verkar vara värd det. Den får toppbetyg av amerikanska recensenter.
– Det är som med ”24” och ”Lost” – man vill inte missa ett enda avsnitt, skriver Life & Style som ger serien fyra stjärnor av fyra.
Entertainment Weekly håller med när den delar ut betyget A–:
– Låt oss hylla den här serien för att vara så välinspelad och innehålla såna skickliga skådespelarinsatser.
Maffiamedlem
Fängelsedramat som regisseras av Brett Ratner (”Rush hour”) kretsar kring en man (Michael Schofield) som försöker bevisa att hans dödsdömde bror är oskyldig till mordet på USA:s vicepresident.
Stormare spelar en maffiamedlem bakom galler, som mutas av Schofields rollfigur.
– Serien är pulserande intensiv. Den blandar gastkramande action likt ”24” med råheten i ”Oz”, skriver In Touch.
Övergav sitt hus
När Stormare först skrev på för rollen skulle inspelningen ske i Los Angeles. Men produktionen flyttades till Chicago. Stormare hade inget annat val än att överge sitt hus i LA och flytta med.
– Chicagos vinter är inget jag ser fram emot, sa han när Aftonbladet träffade honom i Beverly Hills.
Att döma av toppbetyget kan serien överleva mer än en vinter. Men skulle den fortsätta är det inte givet att Stormare stannar kvar.
– Jag har skrivit på för en säsong. Det får nog räcka, säger han.
Källa:Aftonbladet
Saknas
för
Inga inlägg
För er som följer pb USA. SEASONFINALE WIHOO. lol. Måste vara ett bra avsnitt nu!
Säsongsavslutning? Hade jag ingen aning om.
Någon fjärde säsong under utveckling?
Någon fjärde säsong under utveckling?
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Micke":29frxz94]Säsongsavslutning? Hade jag ingen aning om.
Någon fjärde säsong under utveckling?[/quote:29frxz94]
Hoppas inte det. Prison Break har mjölkat sitt koncept så mycket som det går nu. En fjärde säsong skulle bara inte funka.
Någon fjärde säsong under utveckling?[/quote:29frxz94]
Hoppas inte det. Prison Break har mjölkat sitt koncept så mycket som det går nu. En fjärde säsong skulle bara inte funka.
Ja absolut, jag vill inte heller ha en fjärde säsong. Känns dock rätt svårt att knyta ihop allting på ett enda avsnitt. Det är inte bara uppehåll då?
Saknas
för
Inga inlägg
Gissar på att det här räknas som Season 3 part 1, så det kommer nog nio avslutande eps.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler":2nc6yhj5]Gissar på att det här räknas som Season 3 part 1, så det kommer nog nio avslutande eps.[/quote:2nc6yhj5]
Dem har bestämt sig att avslut säsong 3 nu. Den hade pågått längre om det inte vore för strejken. Säsong 4 är bekräftad.
Dem har bestämt sig att avslut säsong 3 nu. Den hade pågått längre om det inte vore för strejken. Säsong 4 är bekräftad.
Saknas
för
Inga inlägg
har nu lånat säsong 1 och 2 så det blir en rejält tittande nu
säsong 2 kommer inte ens i närheten av den elit s.1 hade!
Saknas
för
Inga inlägg
Dagens avsnitt var väl OK, inget mer. Man kan inte längre räkna med den där underbara klassen på avsnitten som nästan varenda avsnitt i säsong 1 hade. Prison Break-standarden ligger ungefär där S03E13 ligger. Alltså rätt OK avsnitt. Ingen analys än så länge, känns som att den blir likadan varenda gång. "Sista sekunden..".
Jag tycker nog att det var ett bra avsnitt. Kanske inte lika bra som avsnittet innan, men bättre än de flesta avsnitten på s3. Jobbigt att det ska va uppehåll nu, även ifall det känns som att serien egentligen hade kunnat sluta nu. Vet någon när det kommer tillbaka? Kommer det bli s4, eller s3 part2?
Avslutningen var väldigt ojämn. Mycket bra vissa stunder, pinsam andra. Karaktärsutvecklingen har varit på väg att brista genom hela tredje säsongen men nu händer det verkligen.
Sämsta avslutningen hittills. Dock inte ett dåligt avsnitt, ett av de bättre den här säsongen faktiskt.
Sämsta avslutningen hittills. Dock inte ett dåligt avsnitt, ett av de bättre den här säsongen faktiskt.
Saknas
för
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Känns som vi närmar oss ett slut på detta nu..
Avsnittet är inte längre säsong 3, det är tillbaka till säsong 2 igen. Försöka vara så civil som möjligt. Men förhoppningsvis är dom inne på slutspurten nu.
Avsnittet är inte längre säsong 3, det är tillbaka till säsong 2 igen. Försöka vara så civil som möjligt. Men förhoppningsvis är dom inne på slutspurten nu.
Hoppla hoppla Whistler. Du springer bra för att ha ont i foten.
Dock så var musiken underbar.
Dock så var musiken underbar.
Saknas
för
Inga inlägg
Enligt vissa rykten så är säsong 3 över nu. Säsong 4 ska dra igång i maj någon gång. Dock är detta bara lösa rykten jag läst lite om. Någon får gärna bekräfta med en källa. Men då är frågan, vad ska säsong 4 handla om? Förhoppningsvis är allting i Sona slut nu, det skulle vara ett bra slut på tiden i Sona faktiskt. Spoiler om senast avsnittet:
Saknas
för
Inga inlägg
Jo visst är man leds Sona, men man måste ju få veta vad som händer med , eller hur?
Måste kolla på det där sista avsnittet snart, nyfikenheten tar kål på en.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dr. Acula":36yesqic]Jo visst är man leds Sona, men man måste ju få veta vad som händer med , eller hur?[/quote:36yesqic]
Nej, det tycker jag inte.
Nej, det tycker jag inte.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="SkruMp":sb2ez7qz][quote="Dr. Acula":sb2ez7qz]Jo visst är man leds Sona, men man måste ju få veta vad som händer med , eller hur?[/quote:sb2ez7qz]
Nej, det tycker jag inte. [/quote:sb2ez7qz]
Men det skulle ju fungera som en sidestory,
Nej, det tycker jag inte. [/quote:sb2ez7qz]
Men det skulle ju fungera som en sidestory,