Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
För er som följer pb USA. SEASONFINALE WIHOO. lol. Måste vara ett bra avsnitt nu!
1026 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1026 inlägg
Säsongsavslutning? Hade jag ingen aning om.

Någon fjärde säsong under utveckling?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Micke":29frxz94]Säsongsavslutning? Hade jag ingen aning om.

Någon fjärde säsong under utveckling?[/quote:29frxz94]

Hoppas inte det. Prison Break har mjölkat sitt koncept så mycket som det går nu. En fjärde säsong skulle bara inte funka.
1026 inlägg
för
1026 inlägg
Ja absolut, jag vill inte heller ha en fjärde säsong. Känns dock rätt svårt att knyta ihop allting på ett enda avsnitt. Det är inte bara uppehåll då?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Gissar på att det här räknas som Season 3 part 1, så det kommer nog nio avslutande eps.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler":2nc6yhj5]Gissar på att det här räknas som Season 3 part 1, så det kommer nog nio avslutande eps.[/quote:2nc6yhj5]

Dem har bestämt sig att avslut säsong 3 nu. Den hade pågått längre om det inte vore för strejken. Säsong 4 är bekräftad.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
har nu lånat säsong 1 och 2 så det blir en rejält tittande nu
198 inlägg
för
198 inlägg
säsong 2 kommer inte ens i närheten av den elit s.1 hade!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Dagens avsnitt var väl OK, inget mer. Man kan inte längre räkna med den där underbara klassen på avsnitten som nästan varenda avsnitt i säsong 1 hade. Prison Break-standarden ligger ungefär där S03E13 ligger. Alltså rätt OK avsnitt. Ingen analys än så länge, känns som att den blir likadan varenda gång. "Sista sekunden..".
855 inlägg
för
855 inlägg
Jag tycker nog att det var ett bra avsnitt. Kanske inte lika bra som avsnittet innan, men bättre än de flesta avsnitten på s3. Jobbigt att det ska va uppehåll nu, även ifall det känns som att serien egentligen hade kunnat sluta nu. Vet någon när det kommer tillbaka? Kommer det bli s4, eller s3 part2?
1026 inlägg
för
1026 inlägg
Avslutningen var väldigt ojämn. Mycket bra vissa stunder, pinsam andra. Karaktärsutvecklingen har varit på väg att brista genom hela tredje säsongen men nu händer det verkligen.

Visa spoiler

Sämsta avslutningen hittills. Dock inte ett dåligt avsnitt, ett av de bättre den här säsongen faktiskt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det enda som jag gillade med det här avsnittet var när

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Känns som vi närmar oss ett slut på detta nu..

Avsnittet är inte längre säsong 3, det är tillbaka till säsong 2 igen. Försöka vara så civil som möjligt. Men förhoppningsvis är dom inne på slutspurten nu.
989 inlägg
för
989 inlägg
Hoppla hoppla Whistler. Du springer bra för att ha ont i foten.

Visa spoiler

Dock så var musiken underbar.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Enligt vissa rykten så är säsong 3 över nu. Säsong 4 ska dra igång i maj någon gång. Dock är detta bara lösa rykten jag läst lite om. Någon får gärna bekräfta med en källa. Men då är frågan, vad ska säsong 4 handla om? Förhoppningsvis är allting i Sona slut nu, det skulle vara ett bra slut på tiden i Sona faktiskt. Spoiler om senast avsnittet:
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jo visst är man leds Sona, men man måste ju få veta vad som händer med , eller hur?
198 inlägg
för
198 inlägg
Måste kolla på det där sista avsnittet snart, nyfikenheten tar kål på en.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dr. Acula":36yesqic]Jo visst är man leds Sona, men man måste ju få veta vad som händer med , eller hur?[/quote:36yesqic]

Nej, det tycker jag inte.
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="SkruMp":sb2ez7qz][quote="Dr. Acula":sb2ez7qz]Jo visst är man leds Sona, men man måste ju få veta vad som händer med , eller hur?[/quote:sb2ez7qz]

Nej, det tycker jag inte.
Visa spoiler
[/quote:sb2ez7qz]

Men det skulle ju fungera som en sidestory,
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Visa spoiler
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden