Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="SkruMp":3f8kfrr8]
Visa spoiler
[/quote:3f8kfrr8]
Visa spoiler

Och allt här ovan menar jag bortsett från att alla händelser i hela serien är hemska på ett eller ett annat sätt.
989 inlägg
för
989 inlägg
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="popcornemil":2vre7bgs]
Visa spoiler
[/quote:2vre7bgs]
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:1keh3di4]
Visa spoiler
[/quote:1keh3di4]

Den Victoria ni snackar om är väl ändå Veronica? För jag kan inte minnas någon Victoria genom seriens gång.
989 inlägg
för
989 inlägg
[quote="Tyler":aet1dmcl][quote="popcornemil":aet1dmcl]
Visa spoiler
[/quote:aet1dmcl]
Visa spoiler
[/quote:aet1dmcl]
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler":vseyarc4][quote="SkruMp":vseyarc4]
Visa spoiler
[/quote:vseyarc4]
Visa spoiler

Och allt här ovan menar jag bortsett från att alla händelser i hela serien är hemska på ett eller ett annat sätt.[/quote:vseyarc4]

Visa spoiler
855 inlägg
för
855 inlägg
[spoiler] Haha,jag skulle inte säga att Haywire dog p.g.a. Michael. Han tvingade ju Michael att låta honom följa med, inte direkt så att Michael bad om det. Tweenah är ju mest Mahone's fel enligt mig, och dessutom trängde han ju också in sig i gänget. Cooper gick ju med på flykten p.g.a. sin dotter. Så ingen av dessa är ju egentligen Michaels fel. Men, ja, om inte Michael hade funnits så är det klart att ingen hade dött. Dock är inte Veronica Michael fel, enligt mig, för hon skulle av ren nyfekenhet kunna börja gräva i fallet utan Michael's inverkan.[spoiler][/spoiler]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="SkruMp":1l1nh525]
Visa spoiler
[/quote:1l1nh525]
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Björksch":2k6kd4h4][spoiler] Men, ja, om inte Michael hade funnits så är det klart att ingen hade dött. Dock är inte Veronica Michael fel, enligt mig, för hon skulle av ren nyfekenhet kunna börja gräva i fallet utan Michael's inverkan.[spoiler][/spoiler][/quote:2k6kd4h4]

Till Björkish:
Visa spoiler

Till Alex:
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="SkruMp":2dls2uor]
Visa spoiler
[/quote:2dls2uor]
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler":azjawrfp][quote="SkruMp":azjawrfp]
Visa spoiler
[/quote:azjawrfp]
Visa spoiler
[/quote:azjawrfp]

Visa spoiler

Jag kan lägga till för alla er andra att jag och Tyler har diskuterat om Michaels ansvar för det som hänt alla dom som rymmde med honom. Så det är blandade spoilers från alla säsonger.
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Har TV3 lagt ner den här serien? Om inte ens TV3 tror på den längre, varför ska jag göra det?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Skrump,
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
har sett hela säsong 1 nu och jag tycker inte serien är så jättebra den är mer plågsam att se på faktiskt men den är allt spännande på vissa avsnitt må jag säga.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="ZimtraX":22ub9the]Skrump,
Visa spoiler
[/quote:22ub9the]
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="ZimtraX":3cjhsu5c]Skrump,
Visa spoiler
[/quote:3cjhsu5c]

Nemen va trevligt, en idiotisk kommentar till en mycket seriös diskussion.

För att klaga inför alla så skriver du det dummaste person kan skriva på ett forum:

Så kan vi lägga ned diskussionen nu?

Nej, vi kan inte lägga ner den då vi fortfarande har olika åsikter. Men sen kommer du som en ängel från ovan och anser dig vara smartare än oss andra. Varför skriver du något som inte tillför? Det är pinsamt att se sånt folk på ett forum..

Så, då återgår jag till spoilern:
Visa spoiler

Så, nu är den här diskussionen inte alls över. Och snälla, anklaga mig inte för att inte veta vad jag pratar om inom Prison Break, tack.

Edit. Jag har sagt det förut dessutom. Det är inte Michaels fel direkt då han inte tröck av avtryckare. Dock är det indirekt hans fel. Läs inte bara senaste inlägget om du ska delta, tack.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Visa spoiler
198 inlägg
för
198 inlägg
Visa spoiler
855 inlägg
för
855 inlägg
Alltså

Visa spoiler
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden