Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Visa spoiler
439 inlägg
för
439 inlägg
Visa spoiler
439 inlägg
för
439 inlägg
Shit, vad hände med denna diskutionen?

Jaja.. Är det någon som vet när det kommer igång igen? Några nyheter som någon vill dela med sig?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FBK Lover":ysbqr1c9]Shit, vad hände med denna diskutionen? [/quote:ysbqr1c9]

Den här [i:ysbqr1c9]diskussionen[/i:ysbqr1c9] dog ut eftersom den inte ledde någonstans.
439 inlägg
för
439 inlägg
När börjar den nya säsongen?
1026 inlägg
för
1026 inlägg
I höst tror jag.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Är väl fortfarande inte spikat till 100% att en säsong 4 kommer?
1026 inlägg
för
1026 inlägg
Nej, det är det nog inte, har egentligen inte så stor koll på det. Antog bara att det skulle komma en till säsong med tanke på treans slut. Men det är nog, som du säger, inte helt spikat. Har bara hört lösa rykten om att serien är tillbaka i höst. Sen var det ju snack om någon slags spin off också.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Just nu har de satt igång med att skriva manus till de nya avsnitten och inspelningarna börjar snart. Det kommer bli 22 avsnitt och dessa kommer att bli säsong 4. Säsong 3 blev bara 13 avsnitt för att manusförfattarna inte hade hunnit skriva mer avsnitt innan strekjen.

En fortsättning kommer
3462 inlägg
för
3462 inlägg
På måndag drar de äntligen igång. Kl 22 på TV3.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="Mats":1lj9y61f]På måndag drar de äntligen igång. Kl 22 på TV3.[/quote:1lj9y61f]

JAA! Nu kan man för engångs skull se fram emot måndagar.
329 inlägg
för
329 inlägg
Enligt [url=http://community.tvguide.com/blog-entry/TVGuide-Editors-Blog/Ausiello-Report/Ausiello-Scoop-Prison/800036399:11l66ne6]tvguide.com[/url:11l66ne6] så ska Sara komma tillbaka till säsong 4.

Känns aningen löjligt om det stämmer och nej det postades inte idag på 1 april..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tar tillbaka mitt föregående inlägg om någon såg det. Nu läste jag intervjun och det luktar inte äkta. Han är alldeles för ärlig med svaren, han lämmnar ingen spänning alls om det. Det känns inte så överdrivet troligt. Men då vet vi att det slutar lyckligt tillsist iaf..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
vad jag hörde på radion så ville inte mikeal vara med mer om det kommer en sesång 4a eftersom han inte kan få ut något mer av hans karaktär. Att han inte kan åka in och ur fängelse hela tiden med mera
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Akke":2gpa26jh]vad jag hörde på radion så ville inte mikeal vara med mer om det kommer en sesång 4a eftersom han inte kan få ut något mer av hans karaktär. Att han inte kan åka in och ur fängelse hela tiden med mera[/quote:2gpa26jh]

Han har kontrakt på 7 säsonger av Prison Break men han hoppas att detta kommer bli den sista, (som jag också gör), och att de avslutar den på ett snyggt och bra sätt. Han kommer vara med i säsong 4:a
Visa spoiler
439 inlägg
för
439 inlägg
[quote="SeanAmbrose":20bmq8za]
Visa spoiler
[/quote:20bmq8za]

Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
när startar serien i usa igen?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag vägrar skriva spoiler såhär långt in i säsongen. Hela grejen är ju att Lincon såg hennes huvud i boxen. Ska han ha sett fel eller? Ofta han skulle ljuga för sin egen bror att hon var död..

Det låter osannolikt att hon ska komma tillbaka. Men dom som gör Prison Break har visat sig vara genier förut, så det löser dom väl på något sätt. Hoppas hon kommer in på ett bra sätt bara. Inte bara; Jag dog aldrig!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FBK Lover":74duvsoo]
Visa spoiler
[/quote:74duvsoo]
Visa spoiler
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="SkruMp":12n462ui]Jag vägrar skriva spoiler såhär långt in i säsongen. Hela grejen är ju att Lincon såg hennes huvud i boxen. Ska han ha sett fel eller? Ofta han skulle ljuga för sin egen bror att hon var död..[/quote:12n462ui]Är du väck eller? Det handlar inte om hur långt det har gått i Staterna, det handlar om hur långt man har kommit i Sverige... och där har säsong 3 inte ens börjat.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden