HOLLYWOOD.
Peter Stormare är inte glad över att ha tvingats flytta från Los Angeles till Chicago.
Han får trösta sig med att tv-serien ”Prison break” verkar vara värd det. Den får toppbetyg av amerikanska recensenter.
– Det är som med ”24” och ”Lost” – man vill inte missa ett enda avsnitt, skriver Life & Style som ger serien fyra stjärnor av fyra.
Entertainment Weekly håller med när den delar ut betyget A–:
– Låt oss hylla den här serien för att vara så välinspelad och innehålla såna skickliga skådespelarinsatser.
Maffiamedlem
Fängelsedramat som regisseras av Brett Ratner (”Rush hour”) kretsar kring en man (Michael Schofield) som försöker bevisa att hans dödsdömde bror är oskyldig till mordet på USA:s vicepresident.
Stormare spelar en maffiamedlem bakom galler, som mutas av Schofields rollfigur.
– Serien är pulserande intensiv. Den blandar gastkramande action likt ”24” med råheten i ”Oz”, skriver In Touch.
Övergav sitt hus
När Stormare först skrev på för rollen skulle inspelningen ske i Los Angeles. Men produktionen flyttades till Chicago. Stormare hade inget annat val än att överge sitt hus i LA och flytta med.
– Chicagos vinter är inget jag ser fram emot, sa han när Aftonbladet träffade honom i Beverly Hills.
Att döma av toppbetyget kan serien överleva mer än en vinter. Men skulle den fortsätta är det inte givet att Stormare stannar kvar.
– Jag har skrivit på för en säsong. Det får nog räcka, säger han.
Källa:Aftonbladet
Saknas
för
Inga inlägg
Jo, Sarah är redan död i Sverige. Dom har kommit en bra bit in i säsong 3.
Skaparna har inte visat sig vara genier sedan första säsongen, då de fortfarande hade någon som helst aning om vad fan de höll på med. Nu är det lösningar i sista sekunden för hela slanten. Känns som de bara improviserar fram varenda avsnitt, ingen som helst planering i det de gör. Tråkigt, då det var en bra serie förut.
6342 inlägg
Nu klassar jag Prison Break som skit. Det har verkligen spårat ur, förutsägbart som fan och vartenda avsnitt verkar innehålla ett slagsmål som klimax. Trist, för starten var så bra. Den är precis som Lost, när Lost var den kassa svackan.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Prison break är otroligt bra. har fäljt det ända sedan säsong ett och inte tröttnat än.
Rekomenderas starkt, dock kanske lite svårrt om man hoppar in nu...
Men köp eller ladda ner de andra säsongerna.
Rekomenderas starkt, dock kanske lite svårrt om man hoppar in nu...
Men köp eller ladda ner de andra säsongerna.
6342 inlägg
Jag har absolut inget emot om hon kommer tillbaka, hela den delen där hon slaktades kändes löjligt och inte det minsta trovärdigt. Sen höjde hon serien också.
Saknas
för
Inga inlägg
Kan du tänka dig någon logisk förklaring som skaparna kan ge till att hon skulle återvända?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dr. Acula":2sxdlsby]Kan du tänka dig någon logisk förklaring som skaparna kan ge till att hon skulle återvända?[/quote:2sxdlsby]
Ett lyckligt slut antar jag. De har ju haft många komplikationer under inspelningen av tredje säsongen. Vi fick ju inte ens se Sarah helt under säsong tre, bara en body-double och sen la de in hennes röst efter. Hon har ju fött ett barn och behövde vara ledig. Jag tycker absolut Sarah ska komma tillbaka, hon försvann för snabbt från serien.
Ett lyckligt slut antar jag. De har ju haft många komplikationer under inspelningen av tredje säsongen. Vi fick ju inte ens se Sarah helt under säsong tre, bara en body-double och sen la de in hennes röst efter. Hon har ju fött ett barn och behövde vara ledig. Jag tycker absolut Sarah ska komma tillbaka, hon försvann för snabbt från serien.
Ja, du [i:3j6lnjir]tycker[/i:3j6lnjir] att hon borde komma tillbaka, men hur bra skulle det egentligen vara för serien? Det kommer bara bli långsökt och ologiskt hur de än gör. Får väl se hur det blir.
Saknas
för
Inga inlägg
Jepp, tiden får utvisa om det blir bra eller inte.
[quote="Micke":26azdnyd]Ja, du [i:26azdnyd]tycker[/i:26azdnyd] att hon borde komma tillbaka, men hur bra skulle det egentligen vara för serien? Det kommer bara bli långsökt och ologiskt hur de än gör. Får väl se hur det blir.[/quote:26azdnyd]
[quote="Micke":26azdnyd]Ja, du [i:26azdnyd]tycker[/i:26azdnyd] att hon borde komma tillbaka, men hur bra skulle det egentligen vara för serien? Det kommer bara bli långsökt och ologiskt hur de än gör. Får väl se hur det blir.[/quote:26azdnyd]
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="SeanAmbrose":3r2fer55][quote="Dr. Acula":3r2fer55]Kan du tänka dig någon logisk förklaring som skaparna kan ge till att hon skulle återvända?[/quote:3r2fer55]
Ett lyckligt slut antar jag. De har ju haft många komplikationer under inspelningen av tredje säsongen. Vi fick ju inte ens se Sarah helt under säsong tre, bara en body-double och sen la de in hennes röst efter. Hon har ju fött ett barn och behövde vara ledig. Jag tycker absolut Sarah ska komma tillbaka, hon försvann för snabbt från serien.[/quote:3r2fer55]
SPOILER!
Ett lyckligt slut antar jag. De har ju haft många komplikationer under inspelningen av tredje säsongen. Vi fick ju inte ens se Sarah helt under säsong tre, bara en body-double och sen la de in hennes röst efter. Hon har ju fött ett barn och behövde vara ledig. Jag tycker absolut Sarah ska komma tillbaka, hon försvann för snabbt från serien.[/quote:3r2fer55]
SPOILER!
Saknas
för
Inga inlägg
Måste stämma in i kören att Prison break har gått och blivit skit. Nu är de ju bara samma kaka om och om igen. Visst kan du fortfarande sitta och bli lite små stressad när något händer men allt känns som sagt som nödlösningar.
Men låt denna säsong som kommer bli den sista nu.
Men låt denna säsong som kommer bli den sista nu.
Har börjat och se om säsong 1 igen, och den är verkligen inget annat än fantastisk. De första avsnitten är så overkligt bra. Även om jag försökt intala mig själv om att det fortfarande är riktigt bra så går det inte att förneka att s1 är så sjukt överlägsen.
Hoppas verkligen att dom fixar detta nu, och gör s4 riktigt bra så att serien får ett värdigt slut. Tyvärr tvivlar jag på detta, och det kommer troligen att bli en säsong som trean där det finns ett och annat avsnitt som är bra men merparten är usel.
Hoppas verkligen att dom fixar detta nu, och gör s4 riktigt bra så att serien får ett värdigt slut. Tyvärr tvivlar jag på detta, och det kommer troligen att bli en säsong som trean där det finns ett och annat avsnitt som är bra men merparten är usel.
Vet inte ifall den har postats, men här är i alla fall en teaser:
http://spoilertv-prisonbreak.blogspot.c ... easer.html
Ser faktiskt riktigt bra ut. Dock gillar jag inte T-Bag med skägg
http://spoilertv-prisonbreak.blogspot.c ... easer.html
Ser faktiskt riktigt bra ut. Dock gillar jag inte T-Bag med skägg
Här är två till tv-spots...
http://www.youtube.com/watch?v=bpZL_ioy0sg
http://www.youtube.com/watch?v=hcnfzXYB_6k
- Är det bara jag som tycker att det verkar som att serien tagit en ny riktning i säsong 4? Alltså, det verkar som att "the mood" har skiftat helt och hållet. Mer Oceans 11/12/13 över det här nu (fast inte med lika mycket komedi, och antagligen mycket råare)... Inte för att det behöver vara något dåligt..
http://www.youtube.com/watch?v=bpZL_ioy0sg
http://www.youtube.com/watch?v=hcnfzXYB_6k
- Är det bara jag som tycker att det verkar som att serien tagit en ny riktning i säsong 4? Alltså, det verkar som att "the mood" har skiftat helt och hållet. Mer Oceans 11/12/13 över det här nu (fast inte med lika mycket komedi, och antagligen mycket råare)... Inte för att det behöver vara något dåligt..
Jag håller med totalt. Vilken riktning serien verkar ändra i. Känns nästan lite som Paybacktime.
Jävla skitserie.
Jävla skitserie.
[quote="Anonymous":1sg3bod3][quote="popcornemil":1sg3bod3]Jag håller med totalt. Vilken riktning serien verkar ändra i. Känns nästan lite som Paybacktime.
Jävla skitserie.[/quote:1sg3bod3]
Vadå avslutades på ett bra sätt !? [/quote:1sg3bod3]
Jävla skitserie.[/quote:1sg3bod3]
Vadå avslutades på ett bra sätt !? [/quote:1sg3bod3]
Det här kan bli riktigt bra! Tycker väl som alla andra att serien har dalat på senaste säsonger men teasern vittnar om att säsong 4 kan bli riktigt bra! Längtar som faen!