Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
okey,

Min kommentar till den här serien:

Så himla bra, helt orginell, spännande o asbra skådisar, ser fram emot 3:e avsnittet, hoppas hela serien håller samma mått,
6342 inlägg
för
6342 inlägg
det måste den göra, annars kommer alla sluta o se den!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Hero":19c1kkax][quote:19c1kkax]de e inte alla som har sett hela serien, så de där va helt jävla onödigt , om du inte har en aning, så har du förstört lite av nöjet me att se den här serien, om du inte kan läsa att dom flesta här inte har sett hela serien så ska du bara hålla truten! [/quote:19c1kkax]

Snacka om att överdriva. Så farligt är det inte! Ditt liv går inte i spillo bara för att du vet en händelse i sluet av ett avsnitt.[/quote:19c1kkax]

nee, de haru rätt i, men ja tycker att man e taskig mot dom som inte har sett hela serien o hävar ur sig nåt sånt för att verka veta allt, men ja håller me, de där va faktist överdrivet
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Nu är det dags, kl. 21.00!
4488 inlägg
för
4488 inlägg
Lugn... Lugn... sluta bråka pojkar, jag satte spoiler på den så vi glömmer detta nu... gå vidare med diskussioner om Prison Break...
6342 inlägg
för
6342 inlägg
okej

Det var jättespännande avsnitt! AHH! Den e jättebra! Och Peter Stormare, han är så grym! Är han verkligen på den goda sidan eller den onda? tror att han är ond...
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Klart han är ond...han är ju en gangster! Man kan ju säga att han och Michael utnyttjar varandra för att få som dom vill. Och jag håller med, Stormare är faktiskt klockren i denna serie. Det blir spännande att följa detta.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Japp, men jag tror att Stormare till slut kommer över till den goda sidan...det är alltid så... om det inte händer så sticker denna serien ännu mer ut ur mängden.

Får se hu långt dom kommer med att utnyttja varandra!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det jag tror är det bästa med serien är att den kommer att ha ett slut, säg någon annan serie som har haft ett slut skrivet och inte behövt skriva om hela historien för att den har gått 13 säsonger och ska läggas ner. För det kommer ju inte gå att driva allting för länge utan att den blir för långdragen, hoppas bara dom inte gör det.. för det är en underbar serie.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":3bn1kz5r]Japp, men jag tror att Stormare till slut kommer över till den goda sidan...det är alltid så... om det inte händer så sticker denna serien ännu mer ut ur mängden.

Får se hu långt dom kommer med att utnyttja varandra! [/quote:3bn1kz5r]

Varför skulle han komma över till den "goda sidan". Stormare är en riktig gangster, han kanske hjälper Scofield på något sett men det är ju nog bara för att rädda sitt eget skinn. Sen så har ju bara Stormare en biroll, tror att dom flesta bryr sig om vilken sida huvudrolls karaktären står på.

[quote="rally":3bn1kz5r]Det jag tror är det bästa med serien är att den kommer att ha ett slut, säg någon annan serie som har haft ett slut skrivet och inte behövt skriva om hela historien för att den har gått 13 säsonger och ska läggas ner. För det kommer ju inte gå att driva allting för länge utan att den blir för långdragen, hoppas bara dom inte gör det.. för det är en underbar serie.[/quote:3bn1kz5r]

Det har du rätt i, det brukar alltid bli så med populära serier. Som t ex så tycker jag att 24 redan under säsong 3 började bli för långdragen och det hände inget nytt. Man märker också att samma saker har börjat hända med LOST, men den serien går fortfarande att rädda.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Lost har de förstört!
24 blir öpnade nya dörrar.
Prison Break de får bara göra en säsong, än så länge är det hur bra som helst. Tyckte det var roligt med fikusen som gick och höll i ena killens ficka.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
HAhaha, ja

Den kommer säkert bli längre, "Fiskens" bror har 60 dagars tid kvar innan han blir avrättad, så det skulle inte förvåna mig om det blev 60 avsnitt.
563 inlägg
för
563 inlägg
Det skall bli 2 säsonger och inget mer.....har de sagt......än sålänge.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Riktigt bra serie... RIKTIGT bra... Tänker verkligen kolla på det. Stormare är absolut bäst.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":17i6i2j8]HAhaha, ja

Den kommer säkert bli längre, "Fiskens" bror har 60 dagars tid kvar innan han blir avrättad, så det skulle inte förvåna mig om det blev 60 avsnitt. [/quote:17i6i2j8]

40 dagar är det väll om jag inte kommer ihåg rätt. men förmodligen så kommer det att va några avsnitt om(dom nu gör det)när dom har rymt från fängelset, förmodligen så kommer polisen att va efter dom.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Private Area":yv1v0i5b]Lost har de förstört!
24 blir öpnade nya dörrar.
Prison Break de får bara göra en säsong, än så länge är det hur bra som helst. Tyckte det var roligt med fikusen som gick och höll i ena killens ficka. [/quote:yv1v0i5b]
Haha! :D:D
Han va så vidrig, det där fikuset!
Och snacka om att "Fish" har alla emot sig nu.. fast han lyckades ju bli lite vän med Stormare... Men "Fikus" hatar fortfarande "Fish"...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Alltså stormare är inte vän med Fish. Han vill bara lura honom eftersom han sa: Håll dina vänner nära, men din fiender ännu närmre.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
PA, du kan nog ha rätt på den fronten.

Prision Break är en mycket bra serie. Spänning kombinerat med ren underhållning. Kul att den äntligen kom till Sverige.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
rätt ska vara rätt
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Det har vistats 3 avsnitt!

[quote="Private Area":1xps45y2]Alltså stormare är inte vän med Fish. Han vill bara lura honom eftersom han sa: Håll dina vänner nära, men din fiender ännu närmre.[/quote:1xps45y2]

Men så är det faktiskt. Jag skulle knappast vilja säga att Michael har blivit vän med Abruzzi, som det ser ur för tillfället utnyttjar dom ju bara varandra. Men sen vet vi ju inte hur den "relationen" kommer sluta heller!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden