Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det är bara vänta och se. Skulle vara roligare om de visade tdubbelavsnitt varje mån
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Prison Break":2jvxqanc]På vilket avsnitt ligger ni på??? Asså TV3. Jag ligger på avsnitt 16. på Data.[/quote:2jvxqanc]

Det gör du knappast. Finns bara 13 än så länge, resten kommer i slutet av mars.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
instämmer det finns bara 13 avsnitt ute
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Deppa":7ryg3s7g]Jag hoppas bara att serien inte blir för lång och utdragen.[/quote:7ryg3s7g]

Det spelar ingen roll enligt mig om det blir en serier på ca 4-5 s.
Det som är viktigt för serierns överlevnad och underhållnings faktor är att dom gör det lika intessant när dom kommer är ut ur fängelset som det är nu...

// True Gangsta tss
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Det kan inte blir lika intressant och spännande när dom kommer ut ur fängelset. Jo, dom kommer säkert bli jagade av poliser, men i slutändan vet man alltid att dom kommer undan. Så jag tror att serien kommer tappa poäng i underhållningsvärdet efter att dom rymt ut från fängelset.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hur vet vi inte att det blir så att de helt enkelt inte klarar sig ur fängelset?
Kanske att Lincoln Burrows lyckas komma ut, advokaterna fixar ut honom.
Sen så ja antaingen slutar det bara (oväntat för Hollywood att göra sen men jaja) eller så ska Lincoln fixa ut Micheal
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
tror det blir så att säsongsavslutningen så kommer dom ut ur fängelset med polisen hak i häl och sedan kommer det typ en mindre säsong 2 där man får se hur dom rentvår honom och han blir fri.

*Edit* tar dom det då då =)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det är väl inte spoiler om man säger vad man tror?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nej att säga vad man tror är ju inte samma sak som att säga vad som händer så nej det räknas inte som spoiler.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Om 20 minuter fortsätte det...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
haft en sån jävla otur å missat hela jävla serien
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Den var jättebra! Det händer så mycket i varje avsnitt bortsett från andra avsnitt...Lost*host*.

Längtar redan tills nästa avsnitt!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
samma här, den här serien e verkligen inte förutsägbar, de händer nya grejer hela tiden, älskar den här serien
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det var skit smart med de där kemikalerna.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Private Area":38wnhl1a]det var skit smart med de där kemikalerna.[/quote:38wnhl1a]

håller me, de va riktigt ballt
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
det som jag tycker är bra med denna serie är att man nästan sitter och väntar på att han ska göra något riktigt "smart" och att man inte blir besviken. Den som skrivit denna serie har verkligen tagit sig tid att tänka lite längre på överraskningarna.

serien är bara sååå bra
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Ibland är han nästan "för" smart.

Peter Stormare äger!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
blir kul när han börjar utforska fängelset.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":36zn2s6t]Ibland är han nästan "för" smart.

Peter Stormare äger! :D[/quote:36zn2s6t]För smart? Han har ju arbetat med det här hela jävla nätterna, han vet exakt hur fan han ska göra. Annars skulle han lika gärna kunnat stanna utanför och bara tittat på.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Som jag har skrivit tidigare så tyckte jag inte så mycket om serien, bara Stormare. Nu har jag ändrat min uppfattning. Nu är både Stormare och serien bra. Man får lite "Nyckeln till Friheten"-vibar då och då, men det gör inget eftersom den filmen är bra. Ska fortsätta se serien nu.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden