Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ska se de sista delarne [b:3d9649iw]nu[/b:3d9649iw] på dvd... Stormare är riktigt bra. Jag måste säga att denna, Lost och 24 är de jag gillar bäst.
6342 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
6342 inlägg
Assså! oijojojooj! senaste avsnittet måste ha vart det mest spännande som jag nånsin sett inom serier! den va SÅ bra och händelserik, kan inte vänta tills nästa avsnitt!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
hur många avsnitt har visats av serien? vi har precis köpt en box och jag funderar på att börja se serien. jag har sett de 3 första avsnitten men är det för många avsnitt imellan så blir det nog för jobbigt att hoppa in i serien.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
6 avsnitt i Sverige.
13 avsnitt i USA.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Hero":z9mnsk8q]6 avsnitt i Sverige.
13 avsnitt i USA.[/quote:z9mnsk8q]

tack så mycket, då tar jag väl och ser serien och eftersom det är repris imorgon så missar jag bara 2 avsnitt vilket inte gör så mycket.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Fan vad bra serien är avsnitt 6 och 7 e skit bra. Har även sett avsnitt 8.

Prison break och 24 äger.

Lost är inte så bra som den var när den kommer.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Jag såg reprisen igår (trots att jag är sjuk, det ni! ) och det var ett mycket bra avsnitt, nu börjar det hetta till ordentligt. En cliffhanger på slutet också, precis som det ska vara!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hur ska det kunna bli 9 avsnitt till?
börjar juh minst sagt dra ihop sig efter 13!
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Håller med!

Känns som om det blir lite Lost-stuk på det hela när dom kommer dra ut hela och trycka in mer problem!
6342 inlägg
för
6342 inlägg
ja...och mer problem vill vi ju inte ha, det räcker med alla som finns...
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Håller med!
Vilka mer problem kan dom ny trycka in!
Kom med förslag!
6342 inlägg
för
6342 inlägg
en gasledning börjar läcka, eller nåt sånt ofattbart...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
eller när dem rymmer så kommer polisen bakom dem och skjuter den ena brodern i ryggen
6342 inlägg
för
6342 inlägg
skulle inte förvänat mig, sånna grejer händer ALLTID!
6342 inlägg
för
6342 inlägg
det tror jag heller inte att vi blir, det avsnittet som gick igår var ju hur bra som helst!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
vilka här ska köpa dvdn när den kommer??? det ska jag göra iallafall
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Riktigt spännande ju! Hur bra som helst!

Slutet var helt sjukt! Det som denna serie inte fruktar är att man låter det som tittarna aldrig tror ska hända hända.

Längtar tills nästa vecka!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hehe, det roliga är att allting bara blir större och större. Det är ingenting betydelselöst skit dom slåss mot... men det vet ju inte Michael om. Goddamn I love this show.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Ok, jag blir galen! Hur kommer de lösa det här och när kommer nästa problem uppstå?
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Ja, undra det...

Men det var riktigt spännande måste jag säga igen... Håller på och leker med nerverna HELA tiden. Så härligt av före detta Fish att få pedofilen att lägga av...
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden