Visa första inlägg
412 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
412 inlägg
Tarantino i all ära, men Peter Jackson är kung av de tu...

Min röst: The fellowship of the ring!

Hade det däremot handlat om Reservoir dogs så hade det tett sig anorlunda!
1161 inlägg
för
1161 inlägg
Mycket, Mycket, Mycket svårt val...Svåraste hittills (för mig alltså)
Men jag säger [b:2cahpvkz]Sagan Om Ringen[/b:2cahpvkz] har mest inflytande på mig...
3198 inlägg
för
3198 inlägg
The Fellowship Of The Ring

Jag förstår mig inte på Tarantinos filmer, medan LotR är bland det bästa jag har i hyllan.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Sagan om ringen!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det får bli Sagan om Ringen..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Mycket, mycket svårt. Tyvärr kan det avgöra att det var ett tag sedan jag såg Pulp Fiction.
Men Brödraskapet får min röst!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Peter Jackson och Ringen-trilogin i all ära.. men det finns inte mycket som kan slå en Tarantino film, och det finns ännu mindre som kan slå hans kanske bästa film Pulp Ficiton!

solklar räst på [b:2z53yw8f]Pulp Fiction[/b:2z53yw8f]
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Jag säger då det...detta var ruggigt svårt! Pulp Fiction är Tarantinos klart bästa film som man bara måste älska men om jag ska vara helt ärlig mot mig själv har den filmen några svagare delar, främst då Bruce Willis är med. Underbar film men jag måste gå lite mer på känsla den här gången, Peter Jackson och hela gänget gav mig en av de bästa filmupplevelserna jag haft så därför går min röst till:

[b:14c9x0mu]The Fellowship of the Ring[/b:14c9x0mu]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[b:1lna1h86]The Fellowship of the Ring[/b:1lna1h86]
2408 inlägg
för
2408 inlägg
[b:ibyy5oyi]Pulp Fiction[/b:ibyy5oyi], utan tvekan.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Pulp Fiction
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Men nej! Så här får man inte göra! Tvinga mig att välja mellan mina två största favoritregissörer

Hmm... Tarantino vs. Jackson...
Men jag tror ändå att jag lägger min röst på Jackson faktiskt, även om Pulp Fiction är och förblir en av mina guldkorn i filmhyllan!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Detta går ju inte! Det får nog bli Sagan om ringen, den filmen är ju trots allt bättre än Pulp Fiction...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Sagan om Ringen
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Pulp Fiction
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
svårt val älskar pulficton men blir ändå Sagan om ringen
1055 inlägg
för
1055 inlägg
The Fellowship Of The Ring faktiskt överlägset för mej då LOTR är i en klass för sig
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Sagan om Ringen. En alldeles underbar film...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det här är riktig svårt nu för första gången. The Fellowship Of The Ring är den sämsta i sagan om ringens trilogi tycker jag men ändå en bra film. Fast när jag betygsatt den för länge sen så var det inte hög betyg. bara 5/10 och pulp fiction 8/10 men man ändrar sig hela tiden och har hört att extended versionen av Sagan om ringen är riktig bra och ändå tycker jag att sagan om ringen är den bättre genre för mig som är äventyr medan Pulp fiction är en gangster film som är inte så speciellt för mig men ändå den är den bästa gangster filmen som jag har sett och den är rolig.

Min röst faller slutligen till The Fellowship Of The Ring efter att tänkte på dessa förklaringar just nu. Annars jag skulle bedöma med deras betygsättningar.
684 inlägg
för
684 inlägg
Den bästa filmen i trilogin är helt klart bättre än Pulp, som också är en grym film...men som sagt Fellowship!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden