Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Lite onödig info..........

[b:333pmpt3]300 [/b:333pmpt3] näms ju i [b:333pmpt3]The Last Samurai[/b:333pmpt3], Algren säger "There was once a battle at a place called Thermopylae, where three hundred brave Greeks held off a Persian army of a million men... a million, you understand this number?"
2140 inlägg
för
2140 inlägg
det var häftigt!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Remus":848fbcwq]det var häftigt![/quote:848fbcwq]

Mm, fast det stämmer ju egentligen inte. Det var inte 300 mot en miljon. De 300 fick hjälp av trupper på tusental...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vad e det för skillnad på [b:1texrh5q]trailer 1[/b:1texrh5q] och [b:1texrh5q]trailer 1b[/b:1texrh5q] på [b:1texrh5q] apple[/b:1texrh5q]???

[url=http://en.wikipedia.org/wiki/300:1texrh5q]Wikepedia[/url:1texrh5q] säger att filmen blir [b:1texrh5q]105min/1h 45min[/b:1texrh5q] lång. Lite längre hade inte skadat!
2140 inlägg
för
2140 inlägg
VA?! inte 2 timmar plus? Något är allvarligt fel här! Jag hoppas verkligen den får bra betyg! lite över genomsnittet (1.30) låter inte bra...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Shit den här filmen verkar så sjukt bra.
Gillar att filmen inte har någon skådis som man känner igen framförallt kung Leonidas(?) tal i trailern. gåshud på hög nivå
470 inlägg
för
470 inlägg
[quote="Remus":18o5pmoa]VA?! inte 2 timmar plus? Något är allvarligt fel här! Jag hoppas verkligen den får bra betyg! lite över genomsnittet (1.30) låter inte bra...[/quote:18o5pmoa]

Att den inte är längre, behöver inte vara negativt. Snarare känns det som ett bevis på att de inte vill dra ut på den för länge i onödan. Jag tycker att det låter som en lagom längd på en film som mer går ut på att vara snygg, än att ha en avancerad handling. Tror att den kommer bli alldeles utmärkt.

Sen är inte genomsnittet 1h 30min. Möjligtvis var det så för en massa år sen, men knappast längre. Gränsen för långfilm går vid 72 minuter, annars är de kortfilmer. Och de flesta långfilmer nu för tiden är närmare två timmar. Och det är både på gott och ont. För ibland kan en film bli alldeles för lång (Matrix 2 och 3 t.ex.).
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Tycker också att längden är perfekt, inte för långt eller för kort. Det är alldeles lagom. '

Rated R for graphic battle sequences throughout, some sexuality and nudity.

Härligt att det inte finns döda stunder, det är stridsscener filmen igenom.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, dom knullar runt och slåss som i alla Miller-romaner.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Back to topic.

Jag tog bort inläggen som var helt off topic och de som startade den diskussionen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="lumparn":rfwv2jau]Nedräckningsklockan här på moviezine, visar den nedräkningen till biopremiären i Sverige eller där den först går upp.[/quote:rfwv2jau]

Det måste vara den svenska premiären.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
You will not enjoy this!

[url=http://www.empireonline.com/news/story.asp?NID=20195:3cz8ps9h]U.K posters[/url:3cz8ps9h]

[b:3cz8ps9h]Thirsty for spartan blood[/b:3cz8ps9h] är ju hyfsat Cheezy!
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Ganska häftiga! Men jag gillade inte postern med "You will not enjoy this" alls...Men resten var häftiga.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
coola, men "You will not enjoy this!" var ju liite väl. skitsnygga, men lite onödiga taglines.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker att dom där taglinesen bara gör affischerna ännu bättre, vet inte varför. Dom har comics över sig på nåt sätt.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="hempo22":1tovcw03]coola, men "You will not enjoy this!" var ju liite väl. skitsnygga, men lite onödiga taglines.[/quote:1tovcw03]

Håller med, snygga bilder man texterna är kassa. De lyckas inte bli så speciella som själva filmen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Såg trailern precis och den verkar ju lovande denna film
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Okeeej...freaky:

[i:3vckyz85]"...a satyr (half-man, half goat) that would take part in an orgy scene inside Xerxes' tent."[/i:3vckyz85]

[url=http://comingsoon.net/news/movienews.php?id=18201:3vckyz85]300: The Set Visit![/url:3vckyz85]

Nu börjar det bli lite väääl mycket...
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Varför det? låter ganska sjukt...Vem skulle vilja göra något sånt med han?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Låter lite väl kinky om du frågar mej.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden