Visa första inlägg
989 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
989 inlägg
[quote="Mats":2evg2gvb]Det finns ett par riktigt kul fanvideos om "300" som är värda att kolla in

http://slan.nu/?p=kommentarer&id=12887[/quote:2evg2gvb]

den var riktigt rolig, satt dubbelviken hela tiden
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
haha, kewl ^^
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Den där första videon var det dåligaste och värsta jag sett. Verkligen tråkig. Men den andra på flygplanet var däremot bättre.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
Nu har det kommit lite DVD uppgifter:

31 July släpps Region1 som singel och dubbeldisc.

Disc 1 = Filmen

2.40:1 Anamorfisk widescreen
Ljud: Engelska, Franska och Spanska DD5.1 Surround (Ingen DTS)
Undertexter: Engelska, Franska, Spanska
Extra: Kommentatorspår med Zack Snyder, Kurt Johnstad & Larry Fong

Disc 2 = Extramaterial (Special Edition endast)

* Borttagna scener med introduktion av Zack Snyder
* 300 Spartans - Fact or Fiction? - Historiker, författare och filmskapare berättar hur mycker av filmen som bygger på fakta. (24 min 30 sek)
* Who Were The Spartans: The Warriors of 300 - En titt på seder och kultur och en spartans liv som inte framkommer i filmen, men använes av skådespelarna till att bygga sina karaktärer (4 min 30 sek)
* Frank Miller Tapes - En titt på den frispråkige Miller som fortsatte att pressa gränserna för att förverkliga sin grafiska novell till film (13 min)
* Webisodes: Produktionsdagböckerna som publicerades på nätet (20:00 min)
* Photo gallery - Massor med stillbilder från första, till sista, inspelningsdagen.

[url=http://www.dvdactive.com/news/releases/300.html:tw7352cb]Bilder på de olika utgåvorna[/url:tw7352cb]

Ser väl rätt bra ut. Nackdelar är att DTS saknas. bakommaterialet hoppades jag skulle fokusera mer på det tekniska med tanke på att det är det som är filmen. Inte fördjupa sig i historia osv när filmen inte är historiskt korrekt och inte hade mycket till historia. Och Webisodes har jag sett alla på nätet. Så det är tveksamt till köp av den amerikanska 2-discen för mig. Hade hoppats på en 3-disc med mycket mer tekniskt behind the scenes.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Inte så imponerad av DvD:en faktiskt. 30 Minuter extra skulle inte skada, filmen kändes fööör kort
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Jag kan säga att jag är j*vligt besviken! Det här blir inget DVD köp! Kanske när dom slänger ner filmen i realådan/kartongen!! Fy f*n säger jag bara!
821 inlägg
för
821 inlägg
Men det blir DTS på den svenska utgåvan iaf. Finns att boka [url=http://www.discshop.se/shop/ds_produkt.php?lang=&id=61934&lang=se&subsite=movies&&ref=:bis47o3q]här.[/url:bis47o3q]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tvådiscaren was pretty, men hoppas förstås på nån megautgåva med en hjälm som ingår eller nåt. That would've been frekkin' awesome.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
En Limited-utgåva med hjälm, cape och spjut. endast 300 ex! det hade varit limited i stil med filmen!
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Ni glömde läderkalsonger eller liknande.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
lär komma nån finare utgåva från japan/korea .. annars lär det väl komma nån snygg plåtbox från ezydvd
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Jag hoppas det kommer en 4-disc utgåva! Dom där utgåvorna blir det inget köp av!!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hjälm och spjut? 300 exemplar? Varför inte?
Kan vara komplett med en Leonidas voicechanger som skriker THIS IS SPARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Ni som är är sugna på en maffig utgåva, check this out:

[url=http://www.zonadvd.com/modules.php?name=News&file=article&sid=10302:33tm3f0s]Limited Special Edition (R1)[/url:33tm3f0s]

En amerikansk utgåva. Troligtvis inget som kommer dyka upp i Sverige.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Damn! Nice!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Shit vad snyggt
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hopppas den verkligen kommer till Sverige annars får jag väl köpa den import.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
nu börjar det likna nåt. men jag saknar fortfarande ytterligare en disc med bara tekniskt extramaterial.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag hörde ett rykte förut att Zack Snyder har planerat om ettan blir succe så ska han göra en 2:a och eftersom det blev en succe...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
300 e den bästa filmen efter konungens återkomst!!!

NO RETREAT NO SURRENDER, THAT IS A SPARTAN LAW!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden