Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Tror att jag har sett trailern 6-10 ggr hittills, sjuk bra och snygg! Denna film kommer jag se på bio, den saken är klar!

EDIT: Nu har jag låten från trailern..gahhh va bra den är!

Trailern finns för övrigt här http://www.firstshowing.net/2006/09/20/300-trailer/
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jäklar vilken cool film det ser ut att bli.. sjukt snygg och ja jag vet inte vad.. längtar efter att få sen den!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
GAHHH kolla in den "nya" trailern som egentligen inte är ny, men ändå är det!

Ryser...

http://www.apple.com/trailers/wb/300/hd/
4680 inlägg
för
4680 inlägg
OMG! OMG!

Jag satt bara och gapade rakt igenom hela trailern. Otroliga rysningar.

Helt sanslöst. Underbara HD.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
ryser i hela kroppen när jag ser detta.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ser riktigt lovande ut, sinnessjukt snyggt iaf...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vad skall man säga? Bländande snyggt verkligen. Ett måste på bio helt enkelt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det ser helt sjukt snyggt ut, detta kommer helt klart bli 2006s snyggaste film och det är ett måste på bio.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Du har fel [b:13wdl249]sa[/b:13wdl249]. Det kommer att bli 2007 års snyggaste film! Tyvärr måste man ju nästan säga...vi i Sverige får väl vänta i minst ett halvår till på filmen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Visst ja, det hade jag glömt, eller rättare sagt förträngt. Att få behöva vänta tills 2007 på den här filmen är detsamma som tortyr.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Richie":uf0q792o]OMG! OMG!

Jag satt bara och gapade rakt igenom hela trailern. Otroliga rysningar.

Helt sanslöst. Underbara HD.[/quote:uf0q792o]

Samma här, det enda som jag inte gillar är att den påminner lite väl mycket om Gladiator när man får se pojken och hans mor. Men annars är den som sagt fantastisk och som Richie(?) sagt förut så ser kung Leonidas ut att bli en av de grymmaste karaktärerna någonsin.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Jupp, det var jag som sa det och jag står fast vid det uttalandet!

Jag hittade en ganska häftig grej, en "comic to screen comparison", där man alltså kan få se lite jämförelser mellan bilder från serieromanen och bilder från båda trailers (teaser och promo). Jämförelserna från den nya trailern är coolast eftersom bildkvalitén är avsevärt mycket bättre. Check it out:

[url=http://www.flickr.com/photos/solaceincinema/sets/72157594312246529/:380688v1]300 comic to screen comparison[/url:380688v1]

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Såg trailern för nån dag sen o jag blert klart överraskad. Har inte följt filmens frammarsh speciellt mycket så jag var/är inte så insatt i handlingen, men fan va paff jag blev när jag såg trailern. "Vackert" var det första jag tänkte efter trailern, trots att det var en våldsam trailer.

2007 blir bara bättre o bättre vad det gäller film.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://www.superherohype.com/news/300news.php?id=4803:2se523fj]Exklusiva foton[/url:2se523fj]

Lätt filmen man längtar till mest..
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Första gången jag kollar in filmen. Trailern är jäkligt snygg, lite Sin City över det hela (undra varför). MEN, jag hoppas den inte blir lika tom, meningslös och trist som Sin City enligt mig var. Däremot känns det inte som om man bjuds på något nytt bortsett från själva stilen, vilket är trist.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
En till exklusiv bild:

[url:127sp3lm]http://joblo.com/newsimages1/300pic-ex1.jpg[/url:127sp3lm]

Så sinnesjukt snygg den här filmen kommer bli.
1055 inlägg
för
1055 inlägg
[quote="Richie":3f6my05s]En till exklusiv bild:

[url:3f6my05s]http://joblo.com/newsimages1/300pic-ex1.jpg[/url:3f6my05s]

Så sinnesjukt snygg den här filmen kommer bli.[/quote:3f6my05s]

Ja gud!..alltså man måste bara hålla ögenen på mer för jag känner nästan en redan nu!Verkar ju så himla spännande och bra
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Jag har inte riktigt haft koll på 300 hittills, men jag såg trailern igår. Jävlar vad snyggt gjord filmen är! Helt sjukt. Jag tror dock inte att den kommer att bli lika bra som Sin City, men riktigt bra kan den kanske bli.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Såg trailern, nu och filmen verkar ju helt klart väldigt snygg. Fast trailern sa inte speciellt mycket om handlingen. Tyckte att den kändes lite överdriven också, och kanske inte lika seriös som t.ex. Gladiator som ni har jämfört den med...
4680 inlägg
för
4680 inlägg
[quote="bursmaklarn":1bn7dm4v]Tyckte att den kändes lite överdriven också, och kanske inte lika seriös som t.ex. Gladiator som ni har jämfört den med...[/quote:1bn7dm4v]

Nej, du ska inte förvänta dig något i stil med Gladiator. Tänk snarare mer åt Sin City-hållet, väldigt macho och något "over the top". Jag kanske inte ska uttala mig för mycket eftersom jag inte har läst serieromanen men tänk kanske "style over substance", även om själva storyn må vara ganska häftig om än ganska enkel. Jaja, vet inte om du fattade nåt mer nu men...

Synopsis från den officiella hemsidan:

[quote:1bn7dm4v]Based on the epic graphic novel by Frank Miller, 300 is a ferocious retelling of the ancient Battle of Thermopylae in which King Leonidas (Gerard Butler) and 300 Spartans fought to the death against Xerxes and his massive Persian army. Facing insurmountable odds, their valor and sacrifice inspire all of Greece to unite against their Persian enemy, drawing a line in the sand for democracy. The film brings Miller’s (Sin City) acclaimed graphic novel to life by combining live action with virtual backgrounds that capture his distinct vision of this ancient historic tale.[/quote:1bn7dm4v]
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden