Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
tråkigt... , skit Kass trailer , längtar till filmen 0 %
172 inlägg
för
172 inlägg
[quote="alexander 10":2h1xb8pi]tråkigt... , skit Kass trailer , längtar till filmen 0 %[/quote:2h1xb8pi]

alexander 10 jag vet alla har rätt till en åsikt men din har jag väldigt svår att förstå.

Såg verkligen fram emot filmen efter att ha hört talas om den och nu när jag sett teasern såg har min längtan efter filmen bara blivit starkare. Den är riktigt snygg och jag gillar den mörka tonen i filmen.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
En som som jag inte tycker om är rösten på skådisarna samt deras ansikten. De varken låter eller ser ut som (normala) människor, det kanske är meningen, men tycker inte det är så speciellt ballt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":1fvq1nhh]En som som jag inte tycker om är rösten på skådisarna samt deras ansikten. De varken låter eller ser ut som (normala) människor, det kanske är meningen, men tycker inte det är så speciellt ballt.[/quote:1fvq1nhh]

Tyckte personligen att det höjde trailern en hel del, dom överdrivna ansiktsuttrycken m.m.

Frank Miller är ju en legend bland serier, nu verkar han på allvar ta klivet in i Hollywood för att bli legendarisk här också.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Richie":2sajq1i1]Nej, du ska inte förvänta dig något i stil med Gladiator. Tänk snarare mer åt Sin City-hållet, väldigt macho och något "over the top". Jag kanske inte ska uttala mig för mycket eftersom jag inte har läst serieromanen men tänk kanske "style over substance", även om själva storyn må vara ganska häftig om än ganska enkel. Jaja, vet inte om du fattade nåt mer nu men... [/quote:2sajq1i1]
Jag fick lite mer svar iaf. Jag förväntade mig inte direkt Gladiatior, framförallt inte efter ha sett trailern, men eftersom många hade jämfört denna film med Gladiator tidigare i tråden så blev man lite fundersam..
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Här har ni ett gäng nya bilder:

[url:qlz98jfe]http://joblo.com/index.php?id=13266[/url:qlz98jfe]

Det börjar nästan bli tröttsamt att upprepa hur jäkla cool och snygg den här filmer ser ut...men faktum kvarstår hur som helst!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hehe ja dom nya bilderna var grymt härliga, det kommer att bli så härligt att få uppleva den här filmen på bio.
989 inlägg
för
989 inlägg
på trailern säger han spartans , we "dyin" in hell eller spartans we "guide" in hell
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="popcornemil":hijv95yy]på trailern säger han spartans , we "dyin" in hell eller spartans we "guide" in hell[/quote:hijv95yy]

Spartans, tonight we dine in hell! säger han.
989 inlägg
för
989 inlägg
jaha du där va inget rätt, men varenda gång jag lyssnar så hör jag ett g :S
2408 inlägg
för
2408 inlägg
Ja, det var coola bilder där, Richie. Filmen ser riktigt häftig och snygg ut. Det här kanske kan bli något.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[url:1v9w83wf]http://movies.ign.com/articles/745/745280p1.html[/url:1v9w83wf]

En Q:A med regissören Zach Snyder och Frank Miller himself.
412 inlägg
för
412 inlägg
Snyder kan nog göra underverk här asså! hans nyinspelning av Dawn of the dead var ju skitbra.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Joblo.com har lagt upp en "Exclusive 300 preview". En av deras utsända fick se ett antal scener från filmen som därefter följdes av en Q&A med Snyder, Butler och Miller.

[url:wkrpr78o]http://joblo.com/index.php?id=13640[/url:wkrpr78o]

Jag skumläste lite snabbt bara men det var främst en sak jag reagerade på i utfrågningen:

[quote:wkrpr78o]The score is very different with different genres of music. Was that a conscious effort?

* Snyder said that it is was a conscious effort to support the visuals and have every move match with the music.

* Miller said that this is a scary modern movie and unlike our father's 300. He loves the movie for the music aspect of it.[/quote:wkrpr78o]

Det låter lite som att musiken i trailern var en försmak på vad vi kan vänta oss i filmen. Fast det är fortfarande lite diffust eftersom att det står att det är "different genres of music". Men verkar vara lite mer modern musik, inte det samma gamla vanliga. Inte mig emot!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Bara kul att dom provar på lite nytt så länge som det passar in i filmen. Spännande preview iallfall, grymt jobbigt att vi i Sverige måste vänta tills nästa år på den här filmen.
4680 inlägg
för
4680 inlägg
Filmen har ju Sverige-premiär bara några dagar efter USA så det finns iaf någon slags rättvisa här i världen.
3198 inlägg
för
3198 inlägg
[quote="Richie":2f8jf8ja]Filmen har ju Sverige-premiär bara några dagar efter USA så det finns iaf någon slags rättvisa här i världen. [/quote:2f8jf8ja]

jepp. synd att rättvisa inte existerar med ala filmer.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="Richie":ip6c0kjo]Filmen har ju Sverige-premiär bara några dagar efter USA så det finns iaf någon slags rättvisa här i världen. [/quote:ip6c0kjo]

Ååhh, det visste jag inte. Blir nog ett biobesök då. Upptäckte att Snyder som gjort DOTD regisserar denna, blod kan man då lätt förvänta sig.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
"Upptäckte" du det nu? Där ser man...

Jag har ingen direkt koll på ahndlingen, men det är inte därför jag vill se filmen visserligen. Det är enbart effekterna och det snygga fotot som får mig intresserad till denna filmen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
En enkel men intressan historia blandat med snyggt foto och effekter. Detta ska bli en underhållande film att se, har väntat på denna sedan jag såg vad de gjorde med Sin City. Sedan är det kul att se Gerard Butler i den.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden