Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="alexander 10":22607eir][quote="hannibal23":22607eir]Den blir alltså bannad att visas på svenska biografer fan med och jag som har längtat efter den i månader nej fy skäms SF.[/quote:22607eir]

Är det bekräftat? har för mig att den skulle ha premiär i December.[/quote:22607eir]
Alltså jag tror att den släpps direkt på dvd och inte bio
Men jag hoppas att den kommer på bio.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":4vt8l3s1][quote="alexander 10":4vt8l3s1][quote="hannibal23":4vt8l3s1]Den blir alltså bannad att visas på svenska biografer fan med och jag som har längtat efter den i månader nej fy skäms SF.[/quote:4vt8l3s1]

Är det bekräftat? har för mig att den skulle ha premiär i December.[/quote:4vt8l3s1]
Alltså jag tror att den släpps direkt på dvd och inte bio
Men jag hoppas att den kommer på bio.[/quote:4vt8l3s1]

Blir det en hit i USA så tror jag att den kommer få visas i Sverige om inte det blir som Texas Chainsaw Massacre: The Beginning att den blir för blodsam och en massa kött-slakt scener för i så fall kommer den hamna direkt på DVD men jag tror inte vi kommer att få oroa oss för det för jag är 68% säker på att den kommer att få visas på bio här i Sverige.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jag tror inte anledningen till att TTCH:TB inte visades på bio var mängden våld, utan att det inte fanns stort intresse för filmen.

Samma sak för denna, och med tanke på att den går upp på 3300 biografer i bara USA (vilket är relativt mycket för en skräckfilm) finns det stor chans att den kommer upp på bio här också.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":1parr1gu]Den blir alltså bannad att visas på svenska biografer fan med och jag som har längtat efter den i månader nej fy skäms SF.[/quote:1parr1gu]

sen när blev filmer bannade från SF ? ..

enda anledningen till att den inte kommer hit . vore nog om den blir en gigantisk flopp i usa och om det inte finns nåt större intresse i sverige då kommer den nog direkt på hyr&köp dvd
821 inlägg
för
821 inlägg
Såg precis färdigt workprinten av filmen. Det är inte ofta remaken brukar vara bättre än originalet. Men det är den här. Bättre tempo, mer gore. Och musiken är helt fenomenal! Enda minuset är slutet som är lite hastigt.

Delen där man får föjla Michaels barndom är intressant. Då förstår man lite mer varför Michael är som han är.

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Var finns denna wp att hitta? Vore hemskt tacksam för svar.
329 inlägg
för
329 inlägg
[quote="hannibal23":2xqk7cgr]Den blir alltså bannad att visas på svenska biografer fan med och jag som har längtat efter den i månader nej fy skäms SF.[/quote:2xqk7cgr]
Om den blir det så går den ju hitta på någon lämplig sida.
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Väldigt sugen på att se den här! Men får vänta tills det kommer lite bättre version. Tänker iallafall inte vänta till November för den här filmen när den har USA premiär 30 augusti! ALDRIG!
821 inlägg
för
821 inlägg
Workprinten fick en del kritik. Dom har filmat en del extrascener. Det här kommer vara med på bioversionen:

6 more death scenes
A different more gruesome death scene.
aditional sanitarium scenes
and an alternate ending.
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Hehe, fy fan. Tur att man inte såg Workprinten då.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Snart är det dags!
Eller iaf för de i USA
821 inlägg
för
821 inlägg
Jag gillade filmen som den var, förutom slutet då. Ska bli intressant att se hur dom nya scenerna påverkar filmen. Men 6 mord till är väl att ta i?
Visa spoiler
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="shitstorm":a9rljqtp]Jag gillade filmen som den var, förutom slutet då. Ska bli intressant att se hur dom nya scenerna påverkar filmen. Men 6 mord till är väl att ta i?
Visa spoiler
[/quote:a9rljqtp]

Smaskigt. Inte en död sekund.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":2vlga3kk][quote="shitstorm":2vlga3kk]Jag gillade filmen som den var, förutom slutet då. Ska bli intressant att se hur dom nya scenerna påverkar filmen. Men 6 mord till är väl att ta i?
Visa spoiler
[/quote:2vlga3kk]

Smaskigt. Inte en död sekund.[/quote:2vlga3kk]
Ta semester Filmgalen.
Jo då det är väldigt intressant den kommer inehålla mer med Micheal´s barndom än vad det gjorde i orginalet som ni kanske säkert vet.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="hannibal23":m7fxoiz8][quote="FiLmGaLeN":m7fxoiz8][quote="shitstorm":m7fxoiz8]Jag gillade filmen som den var, förutom slutet då. Ska bli intressant att se hur dom nya scenerna påverkar filmen. Men 6 mord till är väl att ta i?
Visa spoiler
[/quote:m7fxoiz8]

Smaskigt. Inte en död sekund.[/quote:m7fxoiz8]

Ta semester Filmgalen.[/quote:m7fxoiz8]

..?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":2k84uz3d][quote="hannibal23":2k84uz3d][quote="FiLmGaLeN":2k84uz3d][quote="shitstorm":2k84uz3d]Jag gillade filmen som den var, förutom slutet då. Ska bli intressant att se hur dom nya scenerna påverkar filmen. Men 6 mord till är väl att ta i?
Visa spoiler
[/quote:2k84uz3d]

Smaskigt. Inte en död sekund.[/quote:2k84uz3d]

Ta semester Filmgalen.[/quote:2k84uz3d]

..?[/quote:2k84uz3d]
Alltså jag menar koppla av genom att åka till usa och se Halloween innan du säger såna saker.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Nahh, tror jag skippar det och säger så iallfall.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":3cpsrbb3]Nahh, tror jag skippar det och säger så iallfall.[/quote:3cpsrbb3]
Jag skulle inte säga det jag hade gillat att se den och man gör kritiken om filmen när man har sett den annars ska man inte skriva så.
Halloween är kanske den bästa skräck filmen som har kommit ut i år jag hoppas det iallafall.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Då har man sett Rob Zombie's Halloween och jag tyckte den var bra men vissa scener sabbade till filmen lite men det gjorde inte mig så mycket.

Det är många som har frågat och undrat om man får se Danielle Harris
Visa spoiler

men ni som inte vet så har Danielle Harris huverollen i Halloween 4 och 5.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
okej batman vilken hemsida brännde du ner den någonstans.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden