Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="hannibal23":1qwoxu6y]okej batman vilken hemsida brännde du ner den någonstans.[/quote:1qwoxu6y]

det säger jag inte det får du allt leta själv men det är bara en workprint än så länge så dem har inte klippt filmen
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Dom filmade ju även ganska mycket nytt, som shitstorm påpekade. Ska bli spännande att se filmen, om bara två dagar har den premiär.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Batman":34bgu3xn][quote="hannibal23":34bgu3xn]okej batman vilken hemsida brännde du ner den någonstans.[/quote:34bgu3xn]

det säger jag inte det får du allt leta själv [/quote:34bgu3xn]
nej jag tänker gå på den när den har premiär i sverige för det tror jag att den kommer till sverige.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Här får man inte prata om nerladdning
Jag kanske kommer se filmen på bio om jag inte har något bättre att se på.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Anonymous":2zebux5z][quote="hannibal23":2zebux5z]okej batman vilken hemsida brännde du ner den någonstans.[/quote:2zebux5z]

Du går in på www.freemovies.com och söker efter Halloween. Sedan trycker du på BURN knappen så kommer det ut en färsk skiva ur cdromen.[/quote:2zebux5z]
Tack för tipset men jag väntar tills bio premiären i sverige.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Varför fråga efter källan då?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="alexander 10":2ouv0vlc]Varför fråga efter källan då?[/quote:2ouv0vlc]
bara för skojs skull men jag ska ändå så se den på bio när den kommer till sverige om den inte kommer till sverige åker jag till usa och se den vad än kostar så ska jag se den.
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Åka till Amerika för att gå på ett biobesök?!?! Herregud......
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Remus":3ifgm716]Åka till Amerika för att gå på ett biobesök?!?! Herregud......[/quote:3ifgm716]
ja än sen då det hade du också har gjort om den filmen du längtar efter mest får inte biopremiär i landet du bor i men det är fortfarande osäkert om den kommer på bio här i sverige jag hoppas det iallafall.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
DVD kanske? Men åk du gärna till USA. Jag lovar att jag ska motivera dig att åka läänge
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="SkruMp":2835dfiq]DVD kanske? Men åk du gärna till USA. Jag lovar att jag ska motivera dig att åka läänge [/quote:2835dfiq]
Nej skojar bara jag hellre se den här i sverige för det är svensk text här i sverige biograferna.
jag hade gärna vilja åka till usa och se den men hellre här i sverige för det är närmast.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":3au1e597][quote="SkruMp":3au1e597]DVD kanske? Men åk du gärna till USA. Jag lovar att jag ska motivera dig att åka läänge [/quote:3au1e597]
Nej skojar bara jag hellre se den här i sverige för det är svensk text här i sverige biograferna.
jag hade gärna vilja åka till usa och se den men hellre här i sverige för det är närmast.[/quote:3au1e597]

eller för att du bor här me

Filmen har då premiär imon i USA och då får man veta vad dem där feta hamburgskillarna säger då om den ska bli spännande:P
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Batman":2humv771][quote="hannibal23":2humv771]okej batman vilken hemsida brännde du ner den någonstans.[/quote:2humv771]

det säger jag inte det får du allt leta själv men det är bara en workprint än så länge så dem har inte klippt filmen[/quote:2humv771]

Vad menas med workprint??
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jag har också hittat den på nätet, men ska se den på bio.
2408 inlägg
för
2408 inlägg
[url=http://movies.ign.com/articles/810/810092p1.html:2n7gp8xh]IGN: Halloween Review[/url:2n7gp8xh]

0/5

[url=http://www.rottentomatoes.com/m/halloween/:2n7gp8xh]19% hos Critics på Rottentomatoes[/url:2n7gp8xh]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Dom vet fan inte vad dom säger dom borde ha stryk för fan det är vad dom tycker men inte dom som verkligen gillar Halloween serien tycker säkert att den är bra.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":3i86vt8i]Dom vet fan inte vad dom säger dom borde ha stryk för fan det är vad dom tycker men inte dom som verkligen gillar Halloween serien tycker säkert att den är bra.[/quote:3i86vt8i]

Så det är bara fansen som kan gilla filmen menar du?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nej, det han säger är att folk som inte tycker som honom borde få stryk. Alltså, han ska vara allmighty diktator över hela världen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="alexander 10":1ultls3s][quote="hannibal23":1ultls3s]Dom vet fan inte vad dom säger dom borde ha stryk för fan det är vad dom tycker men inte dom som verkligen gillar Halloween serien tycker säkert att den är bra.[/quote:1ultls3s]

Så det är bara fansen som kan gilla filmen menar du?[/quote:1ultls3s]

Nej alla kan gilla filmen jag blev bara arg när som gav så dåligt betyg till en film som man har väntat på länge.
Och du [b:1ultls3s]Tyler[/b:1ultls3s] väldigt lustigt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":eklro5xz][quote="alexander 10":eklro5xz][quote="hannibal23":eklro5xz]Dom vet fan inte vad dom säger dom borde ha stryk för fan det är vad dom tycker men inte dom som verkligen gillar Halloween serien tycker säkert att den är bra.[/quote:eklro5xz]

Så det är bara fansen som kan gilla filmen menar du?[/quote:eklro5xz]

Nej alla kan gilla filmen jag blev bara arg när som gav så dåligt betyg till en film som man har väntat på länge.
Och du [b:eklro5xz]Tyler[/b:eklro5xz] väldigt lustigt.[/quote:eklro5xz]

Jag förstår det...men det är bara att acceptera det och ha sitt eget åsikt
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden