Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Cactus":1nc71vg9]Bara scenen där Kristanna Loken visar brösten i Bloodrayne är bättre än hela Halloween.[/quote:1nc71vg9]Varför har i helvete har ingen sagt nåt till mig om den scenen!?!?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":1wmen9r5][quote="Dark_Samus":1wmen9r5]Uwe Boll är fan ascool. Ingen klankar ner på honom hör ni det .

(Och det är min åsikt)[/quote:1wmen9r5]
Suck! Ännu en Uwe Boll fan. Jo Rob Zombie gör bättre filmer än Uwe Boll.
Och han kan inte jämföras med Uwe.[/quote:1wmen9r5]

Hehe . Ja du får tycka vad du vill. Jag tycker att Uwe äger .
6342 inlägg
för
6342 inlägg
En stor besvikelse, trodde detta skulle vara en hyllning till den gamla versionen men det kändes mer som motsatsen. Det är en väldigt spretig och ointressant film med dåligt kameraarbete och ljud. Jo, jag såg Workprinten och jag hoppas verkligen att bioversionen är bättre. Till en början måste jag klaga på ungen som spelar Myers - en av de sämsta skådisar som någonsin skådats på en duk! Wow, det kändes overkligt och überdåligt.

Efter 50 minuter, som kändes som en lektion i om hur Myers blev det han blev, började "handlingen" att ta fart. Faktum är att det redan då var försent, mina tankar var långt ifrån filmen. När "skräcken" börjar, vilket faktiskt är okey underhållning ville jag se riktiga mordscener som såg realistiska ut. Men istället är det överdrivet mycket blod och kameran fokuserar på annat när en karaktär blir mördad. Känns nästan censuerat.

En annan negativ egenskap är mängden sex och naket som överskrids med råge. Vafan, detta är en skräckfilm. Varför ska alla som blir slaktade vara mitt uppe i att sätta någon? Eller bli påsatta? Massa naket bjuds det också på, helt i onödan. Våldtäcksscenen kändes aningen för utrdaget och mycket dittvingat. Okey, hon blir våldtagen, ni behöver inte visa det i närbild. Skådespelarna i stort sett gör ett godkänt jobb, annars är det inte mycket mer att hurra för. Slutet är fruktansvärt dåligt.

Det enda som är bra med filmen är dess musik som är grymt bra. Fantastiskt obehagligt att höra temat i ny tappning, mycket lyckat på den fronten. Annars är det kasst, kasst och kasst.

[b:2bl76c9m]C-
3/10[/b:2bl76c9m]

EDIT: Filmen är inte skrämmande eller spännande på något sätt. Rent ut bara tråkig.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Nån som vet vad filmens budget låg på?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Grollo":1j72yyuu]Nån som vet vad filmens budget låg på?[/quote:1j72yyuu]
50-100 Miljoner.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Morötter? Alltid skriva hur många vadå! Skippade du mellanstadiet eller?
Fast 50-100 är väldigt stor mellanrum. Tror nog han sökte en mer precis summa. Känns som du gissade...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="SkruMp":1vzv7za6]Morötter? Alltid skriva hur många vadå! Skippade du mellanstadiet eller?
Fast 50-100 är väldigt stor mellanrum. Tror nog han sökte en mer precis summa. Känns som du gissade...[/quote:1vzv7za6]
Ja jag gissade. och nej jag skippade inget men det kanske du har gjort Skrumpy?
Att du orkar bry dig. Detta har inget med mellanstadiet att göra . Jag bara svarade på hans fråga om du förstår vad det är?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Haha. Tack Hannibal, du har fått mig att lämmna forumet. Du är den enda som har lyckats psyka mig av alla på detta forumet. Jag är inte särskilt lätt att psyka egentligen. Men du har lyckats, ska du ha en elouge för. Tack.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Och jag bara frågade vad budgeten låg på!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="hannibal23":1gzzs2xp]
50-100 Miljoner.[/quote:1gzzs2xp]SkruMp har rätt. Först och främst, som han sa, hur precist är egentligen 50-100? Det hade väl Grollo själv kunnat gissa?

Vidare är det väl frågan om det är dollar, lire, peso, euro eller kronor.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Såg den här för någon vecka sen nu och fy fan, en av de sjukaste och sämsta skräckfilmerna jag har sett, någonsin. Den är äckligt rå, sjukare film får man leta efter. Tycker inte ens den förtjänar något betyg alls om jag ska vara ärlig. Filmen förtjänar inte ens en etta, men men...

Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Grollo; 20 miljoner dollar ungefär

läste runt lite, hittade detta

http://www.criticizethis.net/2007/08/mo ... ew-ha.html

vet inte om de är sant men en uppskattad summa i alla fall.
428 inlägg
för
428 inlägg
[quote="SkruMp":31yvjfbn]Haha. Tack Hannibal, du har fått mig att lämmna forumet. Du är den enda som har lyckats psyka mig av alla på detta forumet. Jag är inte särskilt lätt att psyka egentligen. Men du har lyckats, ska du ha en elouge för. Tack.[/quote:31yvjfbn]

Jaha skrump, det är alltså så man ska bete sig, precis som du gör?

Varför sa du inte det direkt?
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Enligt IMDB ligger budgeten runt $15 miljoner. That's it.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Okej tack så mycket för det!
56 inlägg
för
56 inlägg
Tycker filmen var helt ok. Ganska underhållande att få se hur Myers växer upp och skapas till en massmördare. Kul att få se så mycket blod också - scenen där han skär av halsen på en snubbe var riktigt vidrig. Längre fram kan det dock bli rätt utdraget ibland, men det är sånt man får leva med.

Ingen superfilm, men helt ok om man inte har för höga förväntningar och tar Halloween-serien uberseriöst.

6342 inlägg
för
6342 inlägg
Spoiler på vem Michael dödar kanske?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
halloween tyckte jag själv var en skit bra film,gillade att det var så mycket blod. :)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag håller med LORDx8 mycket blod bra film.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
men ska den handla om samma sak som i första filmen.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden