Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Saknas
för
Inga inlägg
MINA DAMER OCH HERRAR!!!! FÖRSTA BILDEN PÅ [b:14xd3wyv]SANDMAN!!![/b:14xd3wyv]
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
på denna [url=http://spiderman.sonypictures.com/:yfdr5uj3]SandMan[/url:yfdr5uj3]
Saknas
för
Inga inlägg
sorry han inte säga att jag hittade den själv, men tack.
Sandman ser "mörk" ut... kanske Spider-man 3 blir mörkare( )
Sandman ser "mörk" ut... kanske Spider-man 3 blir mörkare( )
Saknas
för
Inga inlägg
Jag antar att detta är en promotion-bild på Church som Sandman..
För inspelningarna ska väl starta i Januari nästa år?
För inspelningarna ska väl starta i Januari nästa år?
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, han ser ut att ha solat som tusan eller nåt!
[quote:5m8pqwz8]Jag antar att detta är en promotion-bild på Church som Sandman..
För inspelningarna ska väl starta i Januari nästa år?[/quote:5m8pqwz8]
Jupp, de stämmer..
[quote:5m8pqwz8]Jag antar att detta är en promotion-bild på Church som Sandman..
För inspelningarna ska väl starta i Januari nästa år?[/quote:5m8pqwz8]
Jupp, de stämmer..
Saknas
för
Inga inlägg
Kul med en liten promotion-bild, fast det blir ju ännu roligare sen när vi får se en bild när han använder sina krafter.
Det längtar jag efter.
Det längtar jag efter.
Saknas
för
Inga inlägg
De testar ju kostymerna nu i November/December, så de spelar ju in lite och kollar hur det blir (som Doc Ock testet på sjukhuset som blev sedan en riktig inspelning och inget test). Så man kan ju inte riktigt säga att det är en promotion bild. Men snart kommer kanske en bild på spider-man i en svart dräkt
Saknas
för
Inga inlägg
Han ser bättre ut än va jag trodde. Men en sak som jag såg var att Spider-man ligger på typ $200, men Superman ligger på $250. Jag väntar mer på SM3 än Superman kan ja ju säga...
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Eiik":1a0qwapr]De testar ju kostymerna nu i November/December, så de spelar ju in lite och kollar hur det blir (som Doc Ock testet på sjukhuset som blev sedan en riktig inspelning och inget test). Så man kan ju inte riktigt säga att det är en promotion bild. Men snart kommer kanske en bild på spider-man i en svart dräkt [/quote:1a0qwapr]
Det är ju November nu.
Sen så ska du ju inte förvänta dig att han har svart dräkt, fast det skulle ju va hemskt dåligt ifall han inte har det eftersom att det skulle va svårt att skapa en annan bra historia med Venom.
Det är ju November nu.
Sen så ska du ju inte förvänta dig att han har svart dräkt, fast det skulle ju va hemskt dåligt ifall han inte har det eftersom att det skulle va svårt att skapa en annan bra historia med Venom.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="sa":2asqvnpc][quote="Eiik":2asqvnpc]De testar ju kostymerna nu i November/December, så de spelar ju in lite och kollar hur det blir (som Doc Ock testet på sjukhuset som blev sedan en riktig inspelning och inget test). Så man kan ju inte riktigt säga att det är en promotion bild. Men snart kommer kanske en bild på spider-man i en svart dräkt [/quote:2asqvnpc]
Det är ju November nu.
Sen så ska du ju inte förvänta dig att han har svart dräkt, fast det skulle ju va hemskt dåligt ifall han inte har det eftersom att det skulle va svårt att skapa en annan bra historia med Venom.[/quote:2asqvnpc]
Jag förväntar mig inte den svarta dräkten på Spider-man om du nu fick det intrycket, men det skulle va trevligt om det va så. Japp det är November och bilden är ju ifrån testet de gör men Sandman. De tar testet och kollar hur det kommer se ut med CGI effekter. så som de gjorde med SM2.
Det är ju November nu.
Sen så ska du ju inte förvänta dig att han har svart dräkt, fast det skulle ju va hemskt dåligt ifall han inte har det eftersom att det skulle va svårt att skapa en annan bra historia med Venom.[/quote:2asqvnpc]
Jag förväntar mig inte den svarta dräkten på Spider-man om du nu fick det intrycket, men det skulle va trevligt om det va så. Japp det är November och bilden är ju ifrån testet de gör men Sandman. De tar testet och kollar hur det kommer se ut med CGI effekter. så som de gjorde med SM2.
Okej, eftersom den här tråden har dragi mer åt SpiderMan 3 hållet så döper jag nu om den från Spiderman 3? 4? 5? 6? till SpiderMan 3...
så är detta den oficiella tråden för Spiderman3
så är detta den oficiella tråden för Spiderman3
Saknas
för
Inga inlägg
Och ska man vara riktigt petig, så ska det egentligen vara Spider-Man 3 (observera bindestrecket, det har Stan Lee t o m själv uttryckt sig att han stör sig på folk som inte kan använda den korrekt.. hehe )
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, precis. Så ska det se ut!
det var ingen som klagade förut så varför börja? ... anyway, har ändrat nu... mummel, mummel, mummel...
Saknas
för
Inga inlägg
Jag klagar inte, jag e bara mer glad över den nya titeln..Så tycker jag det ska se ut, om du nu ändrat det p.ga. nånting o jag gillar det så är det väl inget fel?!
Saknas
för
Inga inlägg
Längtar till Spider-Man 3 mer än vad gör till Superman Returns och det har kanske med saken att jag är ett Mega fan av Spider-Man
eh, skämtade ju bara...
klart rätt ska vara rätt...
klart rätt ska vara rätt...