Visa första inlägg
551 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
551 inlägg
[quote="Micke":2phbr2dq][quote="Hero":2phbr2dq][quote:2phbr2dq]Ja håller med... I alla fall om det är så att dom ska göra sex filmer kan dom väll ha kvar orginal casten annars blir det nästan fiasko-stämpel direkt. Det skulle bli för mycket hoppande och man skulle aldrig få grepp om den nya casten eftersom man hela tiden skulle referera till Maguire oc h Company [/quote:2phbr2dq]

Ehh, ja. 100% fiasko om de byter ut skådisarna och Raimi i film 4-6, om de kommer...Det är ju som att Byta ut Elijah W som Frodo och sätta in Garrett Hedlund eller nåt![/quote:2phbr2dq]

Varför är det så konstigt? Det blir ju en helt ny serie av filmer. Det är ju inte så att de bara byter ut skådisarna, allt förändras ju. Det blir ju en helt annan bild av "Spiderman". Det har ju fungerat med "Batman"..[/quote:2phbr2dq]
Det beror ju på vad man menar med fungerat. Jag tycker inte att det var speciellt bra filmer. I alla fall inte i klass med spiderman.
1026 inlägg
för
1026 inlägg
Tycker att "Batman Begins" slår båda "Spiderman" hur lätt som helst.
551 inlägg
för
551 inlägg
Tja, det kan jag inte uttala mig om då jag inte sett den
Jag syftade på de gamla filmerna som INTE är specillt bra i mitt tycke.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Så Harry= GG 2 och okänd= Hobgoblin ?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
?
Det har väll aldrig varit något snack om fyra fiender, så här är det väll än så länge:Haden som Sandman, Grace som Venom och Franco som GG2.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="sa":gsuamv2h]?
Det har väll aldrig varit något snack om fyra fiender, så här är det väll än så länge:Haden som Sandman, Grace som Venom och Franco som GG2. [/quote:gsuamv2h]

Jo, för länge sedan va det prat om 4st: Sandman, Lizard, GG2/Hobgoblin och Black Cat.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Eiik":17qrhdku][quote="sa":17qrhdku]?
Det har väll aldrig varit något snack om fyra fiender, så här är det väll än så länge:Haden som Sandman, Grace som Venom och Franco som GG2. [/quote:17qrhdku]

Jo, för länge sedan va det prat om 4st: Sandman, Lizard, GG2/Hobgoblin och Black Cat.[/quote:17qrhdku]

4 fiender blir ju för mycket per film. Det blev ju hur bra som hrlst med Green Goblin och Dock Ock. Sandman och Venom räcker. Någon j-vla goblin vill jag inte se mer. Shocker då? han skulle vart rätt cool tycker jag. Men jag skulle gilla att Venom är med i alla filmer framöver. han e grym. Allt från mig ^^
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Anonymous":1mshbqj6][quote="ZimtraX":1mshbqj6]
4 fiender blir ju för mycket per film. Det blev ju hur bra som hrlst med Green Goblin och Dock Ock. Sandman och Venom räcker. Någon j-vla goblin vill jag inte se mer. Shocker då? han skulle vart rätt cool tycker jag. Men jag skulle gilla att Venom är med i alla filmer framöver. han e grym. Allt från mig ^^[/quote:1mshbqj6]

Ja, det blir det om det va så, men nu är det ju 2 eller 2½ som ska va med i 3:an
Det att Venom i alla tycker jag inte. Skulle kunna se han i 4:an och att de utvecklar Eddies hat mot Spider-man i 3:an och i slutet får "den svarta dräkten"... En sak till är att jag tycker de kan avsluta Harrys historia med 3:an. Det blir för långt om han inte blir GG2/Hobgoblin i 3:an utan i 4:an.[/quote:1mshbqj6]

Håller med det skulle va lite segt om han inte blir skurken i sm3
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="GlennBenton":3qpc8kmx]Venom är kung. Det är precis lagom att slänga in honom 3an. Han borde kommit in i tvåan tycker jag egentligen men det är dags nu. Fattar dock inte varför de tar med Sandman som är en fjant. [/quote:3qpc8kmx]

Nej, tycker inte han ska va med i 3an... Tycker att Eddie kan va med, men jag vill se Harrys saga få ett slut nu i 3an och så kan man ha Venom i 4an. Då känns det som om att de inte bara kastar in han för att folk vill det. Han får en bra start om han är med i 2 filmer, en som Eddie och en som Venom.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Kanske det men så blir det inte, det vet vi ju.
Dom har ju redan börjat jobbat på symbioten.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="sa":32pbimbo]Kanske det men så blir det inte, det vet vi ju.
Dom har ju redan börjat jobbat på symbioten. [/quote:32pbimbo]

Ja, kanske det.... Men om de ska göra "Venom sagan" så ska Peter ha den först och det kan ju vara så att vi ser Spider-man i symbi. i sm3. Man vet att Venom "besegrar" Sandman (Venom är den ända som har skaddat han - bet bort en bit av Sandman så han förlorade kontrolen över sin förmåga). De kanske gör att det är spider-man som besegrar Sandman på ett dåligt sätt och då inser Peter att symbi är ond och får han att göra saker som han ej vill.
Det skulle då ge tid att ge Eddie en bra historia i 3an och att i slutet ge Eddie symbi. som gör han till Venom i 4an.
775 inlägg
för
775 inlägg
[quote="sa":3uhixzch]Egentligen så är det ju inte logiskt, harry har ju aldrig varit Hobgoblin i tidningarna[/quote:3uhixzch]
Tyvärr läste jag Spindelmannen senast 1988. Därav har jag glömt en hel del. Om man ska vara riktigt korrekt så ersätter Harry Osborn Norman som Gröna trollet. Hobgoblin heter annars Roderick Kingsley.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
En av dom som är Hobgoblin, ja, men det är många som har varit Hobgoblin.
Den mest kända och bästa är ju Ned leeds, fattar inte varför typ fyra andra personer sen efter honom va tvungna att va Hobgoblin.
775 inlägg
för
775 inlägg
Roderick är dock den ursprungliga, riktiga, Hobgoblin.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja fast Ned Leeds är ju den kändaste, så ifall det blir en film med Hobgoblin så är jag väldigt säker på att det blir Ned Leeds.
775 inlägg
för
775 inlägg
Roderick är snarare den kändaste. Jag är säker på att det blir Roderick, då han utklassar Leeds med råge.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Skulle inte tro det, för det första så hur vet du att Roderick är den mest kändaste, själv så säger jag att Leeds är den kändaste för att jag har läst någonstans att det är han som är den första Hobgoblin, så där verkar det som om Roderick har blivit bortglömd.
Sen så borde man ta med Leeds i en av filmerna eftersom han är en vän till Peter och är ihop med Peters vän Betty Brant, medans Roderick själv inte har några band alls till Peter.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Plot Outline: Peter Parker/Spider-Man has his hands full when he comes up against two opponents: Sandman and the monstrous Venom.

denna film måste man se
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tror du inte att alla har räknat ut att det är grundstoryn Batman?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Du menar skurk, inte hjälte.

Jag vet inte om alla SM skurkar skulle passa på film, men det kanske är bara jag som tycker det.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden