Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
här är två bilder på inspelningsplatsen
[img:2lblzobz]http://img373.imageshack.us/img373/6395/largemsg113143162829uw.jpg[/img:2lblzobz]
[img:2lblzobz]http://img373.imageshack.us/img373/7316/photo1104050029fk.jpg[/img:2lblzobz]
[img:2lblzobz]http://img373.imageshack.us/img373/6395/largemsg113143162829uw.jpg[/img:2lblzobz]
[img:2lblzobz]http://img373.imageshack.us/img373/7316/photo1104050029fk.jpg[/img:2lblzobz]
Saknas
för
Inga inlägg
Läste på ett forum om vem de tycker ska va skurk och vem som de tycker ska spela den i Spider-man 3.
Va är det med folk i USA? Här menar de att The Rock eller Brock Lesner(någon WWR person) är de bästa valen att spela Venom. Okej, de kanske är stora men de kan inte spela för 5 öre.
Jag var lite orolig för ryktena att Topher Grace ska va Venom, men nu är det okej om han nu är det. För jag vill inte se en kille med bara muskler som Venom, man vill ha en kille som kan spela rollen. Molina gjorde Doc Ock bra, Thomas Haden Church kommer att göra Sandman bra och vem nu Toher kommer att vara så kommer den personen också bli bra. Jag tror på Sam
Va är det med folk i USA? Här menar de att The Rock eller Brock Lesner(någon WWR person) är de bästa valen att spela Venom. Okej, de kanske är stora men de kan inte spela för 5 öre.
Jag var lite orolig för ryktena att Topher Grace ska va Venom, men nu är det okej om han nu är det. För jag vill inte se en kille med bara muskler som Venom, man vill ha en kille som kan spela rollen. Molina gjorde Doc Ock bra, Thomas Haden Church kommer att göra Sandman bra och vem nu Toher kommer att vara så kommer den personen också bli bra. Jag tror på Sam
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Eiik":17euxmfg]Läste på ett forum om vem de tycker ska va skurk och vem som de tycker ska spela den i Spider-man 3.
Jag var lite orolig för ryktena att Topher Grace ska va Venom, men nu är det okej om han nu är det. För jag vill inte se en kille med bara muskler som Venom, man vill ha en kille som kan spela rollen. Molina gjorde Doc Ock bra, Thomas Haden Church kommer att göra Sandman bra och vem nu Toher kommer att vara så kommer den personen också bli bra. Jag tror på Sam[/quote:17euxmfg]
Sam kan man alltid lita på och jag är glad att han inte tog Vin Diesel eller The Rock
Jag var lite orolig för ryktena att Topher Grace ska va Venom, men nu är det okej om han nu är det. För jag vill inte se en kille med bara muskler som Venom, man vill ha en kille som kan spela rollen. Molina gjorde Doc Ock bra, Thomas Haden Church kommer att göra Sandman bra och vem nu Toher kommer att vara så kommer den personen också bli bra. Jag tror på Sam[/quote:17euxmfg]
Sam kan man alltid lita på och jag är glad att han inte tog Vin Diesel eller The Rock
Saknas
för
Inga inlägg
Sam är väldigt bra på att välja personer.
Vi kan ju egentligen inte börja spekulära om Topher är bra eller dålig för rollen förens vi har fått vetat vilken version av venom han kommer att spela.
Jag tror då på den mer spinkiga Venom, så då är allt lungt.
Men du kan ju inte säga Eiik att Church kommer att vara bra i filmen, han är en bra skådis, men skådisar behöver inte alltid göra bra ifrån sig, så det är bara att vänta och se tycker jag.
Vi kan ju egentligen inte börja spekulära om Topher är bra eller dålig för rollen förens vi har fått vetat vilken version av venom han kommer att spela.
Men du kan ju inte säga Eiik att Church kommer att vara bra i filmen, han är en bra skådis, men skådisar behöver inte alltid göra bra ifrån sig, så det är bara att vänta och se tycker jag.
Saknas
för
Inga inlägg
dem har ändrat plot taglinen på imdb så detta är den nya
Peter Parker/Spider-Man has his hands full when he comes up against two opponents: Sandman and something out of Spidey's nightmares...Venom.
Peter Parker/Spider-Man has his hands full when he comes up against two opponents: Sandman and something out of Spidey's nightmares...Venom.
Saknas
för
Inga inlägg
Oj där så fick vi ju verkligen veta mycket om handlingen, shit.
Förut så stod det ju bara att han ska möta Sandman och Venom, men nu så står "something out of Spidey's nightmares...Venom".
Det är mycket det.
Förut så stod det ju bara att han ska möta Sandman och Venom, men nu så står "something out of Spidey's nightmares...Venom".
Det är mycket det.
Saknas
för
Inga inlägg
låter som en bra grund att bygga på i alla fall vi får väl vänta och se hur det blir i slutändan men jag har stora förhoppningar för denna film i alla fall!
Saknas
för
Inga inlägg
det har jag med Linda och jag tror att denna film kommer vara värd alla biopengar
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="sa":1ozcqrtl]Sam är väldigt bra på att välja personer.
Men du kan ju inte säga Eiik att Church kommer att vara bra i filmen, han är en bra skådis, men skådisar behöver inte alltid göra bra ifrån sig, så det är bara att vänta och se tycker jag. [/quote:1ozcqrtl]
Okej jag kan inte säga att han kommer vara bra. Men jag tror ej att han kommer vara dålig. Okej han har inte varit någon skådis som man säger åååå till. Men efter Sideways och Spanglish så tycker jag att han har något som jag vet inte hur jag ska förklara. Samma sak med Topher, men med Sam och ett bra manus så tror jag inte att de är dåliga.
Fast en sak är säker... det blir svårt att överträffa Molinas sätt att vara skurk.... Vi får se hur det går när filmen är här
Men du kan ju inte säga Eiik att Church kommer att vara bra i filmen, han är en bra skådis, men skådisar behöver inte alltid göra bra ifrån sig, så det är bara att vänta och se tycker jag. [/quote:1ozcqrtl]
Okej jag kan inte säga att han kommer vara bra. Men jag tror ej att han kommer vara dålig. Okej han har inte varit någon skådis som man säger åååå till. Men efter Sideways och Spanglish så tycker jag att han har något som jag vet inte hur jag ska förklara. Samma sak med Topher, men med Sam och ett bra manus så tror jag inte att de är dåliga.
Fast en sak är säker... det blir svårt att överträffa Molinas sätt att vara skurk.... Vi får se hur det går när filmen är här
Saknas
för
Inga inlägg
Ja Thomas Haden Church är en väldigt bra skådis, men hans roller i Sideways och Spanglish liknar ju inte alls den rollen han har i Spider-man 3.
Men vi får väll hoppas att han kan göra det lika bra som i sina andra filmer.
Där emot har Topher Grace väldigt mycket att visa eftersom han enligt mig är mer en komiker, och har mest spelat roliga roller.
Så det ska bli väldigt intressant att få se vad han kan hitta på, men som jag har skrivit så passar han som en spinkig Venom, men det är skådespelandet jag är orolig för.
Men vi får väll hoppas att han kan göra det lika bra som i sina andra filmer.
Där emot har Topher Grace väldigt mycket att visa eftersom han enligt mig är mer en komiker, och har mest spelat roliga roller.
Så det ska bli väldigt intressant att få se vad han kan hitta på, men som jag har skrivit så passar han som en spinkig Venom, men det är skådespelandet jag är orolig för.
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, Topher Grace är som sakt tidigare ett intressant val av skådis.
Att Thomas Haden Church inte har alls den rollen som han hade i Sideways förstår man. Men om man kommer ifrån filmer som är mer Drama/personfilmer så enligt mig klarar man av att göra en mer intressant rolltolkning av en person i en film som bygger mer på action. Men nu menar jag inte att S-M filmerna bara är action för de är mer än så.
Men vad tror ni om SM3:s slut? Kommer det vara en "hint" som i SM2 eller kommer de göra ett vanligt slut?
Att Thomas Haden Church inte har alls den rollen som han hade i Sideways förstår man. Men om man kommer ifrån filmer som är mer Drama/personfilmer så enligt mig klarar man av att göra en mer intressant rolltolkning av en person i en film som bygger mer på action. Men nu menar jag inte att S-M filmerna bara är action för de är mer än så.
Men vad tror ni om SM3:s slut? Kommer det vara en "hint" som i SM2 eller kommer de göra ett vanligt slut?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Trox":337xw3k9]Bild på Sandman (Thomas Haden Church)[/quote:337xw3k9]
lite väl sent ute med den nyheten för jag la upp den för länge sen bub
lite väl sent ute med den nyheten för jag la upp den för länge sen bub
Saknas
för
Inga inlägg
aha okey, sorry såg inte att du lagt ut bilden Batman.
Tror att Thomas Haden Church kommer göra rollen bra.
Håller med om att Topher Grace är ett intressant val till att spela Venom.
Han ligger väl säkert i hårdträning på gym inför rollen!
Tror att Thomas Haden Church kommer göra rollen bra.
Håller med om att Topher Grace är ett intressant val till att spela Venom.
Han ligger väl säkert i hårdträning på gym inför rollen!
Jo visst Topher tränar nog för fullt fast han är ju naturligt small så han kommer inte att kunna lägga på sig några stora mängder muskler. Detta gör mig dock ingenting för jag räknar med att Tophers karaktär kommer att vara ganska lik Peter Parker rent fysiskt.
Jag hoppas mycket på Topher och ja visserligen så har han gjort mest komedier men han har även medverkat i Traffic och jag tyckte att han gjorde en stark insats där.
Jag hoppas mycket på Topher och ja visserligen så har han gjort mest komedier men han har även medverkat i Traffic och jag tyckte att han gjorde en stark insats där.
Saknas
för
Inga inlägg
Ja Topher var med i Traffic, men det blir iallafall inte jag så övertygad av, det var ju en sånn liten roll.
Saknas
för
Inga inlägg
Men jag tror mer på Thomas Haden Church och Topher Grace i Spider-man 3 än Brandon Routh som Superman/Clark Kent.
Håller med, jag tycker Superman är tråkigast av alla superhjältar han är för för snäll och präktig.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Eiik":2j5nszn6]Men vad tror ni om SM3:s slut? Kommer det vara en "hint" som i SM2 eller kommer de göra ett vanligt slut?[/quote:2j5nszn6]
Det beror ju på ifall det blir flera filmer, vilket vi inte vet än.
[quote="Eiik":2j5nszn6]Men jag tror mer på Thomas Haden Church och Topher Grace i Spider-man 3 än Brandon Routh som Superman/Clark Kent.[/quote:2j5nszn6]
Ja men det får man ju se, ingen här vet ju hur bra Routh är.
Han kan suga, eller så kan han va perfekt, lite för tidigt att säga det.
[quote="FallenÄngel":2j5nszn6]Håller med, jag tycker Superman är tråkigast av alla superhjältar han är för för snäll och präktig.[/quote:2j5nszn6]
Jaså, ja då borde du ju inte gilla Spider-man heller?
Spider-man är ju också snäll och skämtar i alla sina fajter(nästan).
Sen så är det kanske en nya Superman som vi får se i denhär filmen.
Det beror ju på ifall det blir flera filmer, vilket vi inte vet än.
[quote="Eiik":2j5nszn6]Men jag tror mer på Thomas Haden Church och Topher Grace i Spider-man 3 än Brandon Routh som Superman/Clark Kent.[/quote:2j5nszn6]
[quote="FallenÄngel":2j5nszn6]Håller med, jag tycker Superman är tråkigast av alla superhjältar han är för för snäll och präktig.[/quote:2j5nszn6]
Jaså, ja då borde du ju inte gilla Spider-man heller?
Spider-man är ju också snäll och skämtar i alla sina fajter(nästan).
Sen så är det kanske en nya Superman som vi får se i denhär filmen.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="sa":2983krju]
[quote="Eiik":2983krju]Men jag tror mer på Thomas Haden Church och Topher Grace i Spider-man 3 än Brandon Routh som Superman/Clark Kent.[/quote:2983krju]
[/quote:2983krju]
Jag säger inte det, jag tror bara det. Men en sak som de kunde ha gjort va och ändra lite pa hans dräkt... vet att det är så han ska vara, men att ha "kallingar" utanför är inte snyggt....
[quote="Eiik":2983krju]Men jag tror mer på Thomas Haden Church och Topher Grace i Spider-man 3 än Brandon Routh som Superman/Clark Kent.[/quote:2983krju]
[/quote:2983krju]
Jag säger inte det, jag tror bara det. Men en sak som de kunde ha gjort va och ändra lite pa hans dräkt... vet att det är så han ska vara, men att ha "kallingar" utanför är inte snyggt....