Visa första inlägg
1161 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
1161 inlägg
[quote="Mats":3ormmy2v]Du ska nog inte hoppas på att Alexander tar hand om Transformers. Han tror inte lika mycket på den som jag [/quote:3ormmy2v]

Jasså? han som är en Michael Bay fan! Fy dig Alexander!
Då litar jag starkt på dig mats! Gillade skarpt din 300-recension!
365 inlägg
för
365 inlägg
Synd att Venom inte är med i så lång del av filmen
(Det säger ju sig själv)
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Bra att man fick höra Mats åsikt också! Låg väll lite mer åt det hållet som man hoppades, men som du sa så hade ju Alexander tagit några av dina synpunkter. Jag är dock fortfarande jädrigt sugen, speciellt efter att du sa att sista fighten skall va den häftigaste, det är ju förmodligen den mellan Spidey och Venom skulle jag gissa på.
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Om du läser början av min recension noggrannare så vet du vilka den sista fighten är mellan
3462 inlägg
för
3462 inlägg
Jag kan tillägga att jag har aldrig gillat Venom, inte ens i serierna. Han är aningen enkelspårig och tråkig. Att han påminner så mycket om Spidey själv gör ju inte saken bättre.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Alexander":7v2onqmw]Om du läser början av min recension noggrannare så vet du vilka den sista fighten är mellan [/quote:7v2onqmw]

Spider-man och alla tre skurkar i slut striden om jag läste rätt .
1753 inlägg
för
1753 inlägg
En intressant sak är att varken Venom eller Sandman blir egentligen till någon större fara för samhället. Daily bugle hinner väl knappt ens nämna dem Skurkarna, trots att de är tre stycken, känns verkligen bara som intvingade bifigurer i detta kärleksdrama.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Alexander":f1fnivua]Om du läser början av min recension noggrannare så vet du vilka den sista fighten är mellan [/quote:f1fnivua]

Jaså!? Jag hade hört lite andra rykten men okej, vi får väll se.

Sen så undrar jag vad ni, Alex och Mats alltså, tycker om Topher Grace insats?
1753 inlägg
för
1753 inlägg
[quote="sa":1kpqpbxo]Sen så undrar jag vad ni, Alex och Mats alltså, tycker om Topher Grace insats?[/quote:1kpqpbxo]

Har aldrig gillat Topher, så äntligen gjorde han en roll där han inte bara gick på mina nerver. Eddie/Venom-storyn är intressant men alldeles för kort och svag...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jaså? Kul att höra eftersom att få se Grace som Eddie Brock Jr/Venom i filmen har varit det som jag nästan har sett emot mest. Dock så hade man väll listat ut att han inte direkt får tillräckligt mycket plats.
365 inlägg
för
365 inlägg
Ja, själva filmen handlar ju om Peters hämd mot Sandman.
Och den svarta dräkten gör det hela värre. Så då får det inte så mycket plats för Venom.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Raimi tycker ju mer om sandman så han ville nog ge han mer plats Han tyckte ju inte alls om venom från början men sen fick han veta vad fansen ville ha och då besluta han sig för att ta med venom.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://www.latinoreview.com/news.php?id=1855:mp8a6m21]Recension på Latinoreview av en besökare[/url:mp8a6m21]

Helt okej recension, skulle gissa på att personen är ett fan av serierna också faktiskt. Rätt så spoiler-befriad recension, den förklarar dock vilka storylines som får större och mindre plats.

1753 inlägg
för
1753 inlägg
Ja, Venom känns lite inklämd, men filmen fokuserar mer på den svarta dräkten samt kärlekstrasslet mellan Peter och MJ. Sandman får heller inte något jätteutrymme faktiskt och han känns aldrig som något stort hot mot NY eller så.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja att M.J och Peters kärlekstrassel tar stor plats är inte så förvånade, det är ju den som är kärnan i alla filmerna typ. Dock så kan man ju tycka att dom borde få va lite lyckliga iallafall.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="sa":1jnq3jge][url=http://www.latinoreview.com/news.php?id=1855:1jnq3jge]Recension på Latinoreview av en besökare[/url:1jnq3jge]

Helt okej recension, skulle gissa på att personen är ett fan av serierna också faktiskt. Rätt så spoiler-befriad recension, den förklarar dock vilka storylines som får större och mindre plats.

[/quote:1jnq3jge]

skönt att han tyckte om den så mycket, mina förhoppningar är uppe och rullar igen (inte för att de sänktes speciellt mycket men men)
6342 inlägg
för
6342 inlägg
En trea bara. Lät inte så bra med tanke på alla förväntningar. Förväntade mig minst 4,5.

Alexander: Är Bryce Dallas Howard med mycket? Och hur gör hon ifrån sig?
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Bryce... jag älskar henne i Shyamalans filmer men här kunde hon ärligt talat byts ut mot vilken blond wannabeskådis som helst. Tre repliker tror jag Mats sa, jag tror nog hon hade några fler än så, men likväl är rollen helt och hållet betydelselös och Bryce får inget tillfälle att visa vad hon går för.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Faaan. En av de största anledningarna till att se filmen var ju hon. Åh. Hon är hetare i rött hår som i The Village.
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Jag vill bara tillägga att filmen är givetvis inte DÅLIG. En trea är ju klart bättre än låt säga Ghost Rider eller Daredevil. SM3 håller givetvis en viss standard. Jag hade bara hoppats på aningen mer efter fantastiska SM2.

Men jag misstänker att tidningarnas betyg kommer att variera mellan 2 och 4.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden