Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Nu vart jag riktigt besviken! Usch! Jag hoppas verkligen jag kommer älska denna. Det här var inte roligt att läsa innan man ska lägga sig! Nej, jag får se vad jag tycker den 5 eller 6 Maj...
Jag ska nog ta och läsa recensionen nu igen! Vad var det som verkligen drog ner betyget? "Blandningen" mellan drama och action vart ingen "bra" "blandning"? Om det är så, så kan ni förklara mer gärna.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ign gav filmen 4/5.
[url:35iddfdy]http://movies.ign.com/articles/782/782381p1.html[/url:35iddfdy]
Men att filmen får en trea ser jag inte som negativt. Det betyder att filmen är bra och sevärd, men att det finns saker som behövt förbättras. Och så är det personliga åsikter. En ger 3, en annan 4. Alla kan ju inte ge samma sak.
Och jag kan ju inget säga om min åsikt, eftersom jag inte sett filmen. Men jag tror på den . Men Spider-man 2 är en svår nöt att knäcka.
[url:35iddfdy]http://movies.ign.com/articles/782/782381p1.html[/url:35iddfdy]
Men att filmen får en trea ser jag inte som negativt. Det betyder att filmen är bra och sevärd, men att det finns saker som behövt förbättras. Och så är det personliga åsikter. En ger 3, en annan 4. Alla kan ju inte ge samma sak.
Och jag kan ju inget säga om min åsikt, eftersom jag inte sett filmen. Men jag tror på den . Men Spider-man 2 är en svår nöt att knäcka.
Jag undrar vad tidningarna kommer att skriva om den...
Trodde den skulle få mer än tre, men samtidigt är det ett bra betyg. Dock tror jag att jag kommer att tycka om den mer än så. Spider-Man 3 ser väldigt bra ut.
Saknas
för
Inga inlägg
Att överträffa 2 an blir nog svårt men hoppas den blir lika bra.
Jag kommer nog älska den här filmen .
1753 inlägg
[quote="Remus":3ln2ww4p]Jag ska nog ta och läsa recensionen nu igen! Vad var det som verkligen drog ner betyget? "Blandningen" mellan drama och action vart ingen "bra" "blandning"? Om det är så, så kan ni förklara mer gärna.[/quote:3ln2ww4p]
Precis, det var dåligt mixat, det kändes som två helt skilda filmer som man klippt samman. Dessutom var dramabiten för utdragen och TRÅKIG.
Precis, det var dåligt mixat, det kändes som två helt skilda filmer som man klippt samman. Dessutom var dramabiten för utdragen och TRÅKIG.
Saknas
för
Inga inlägg
Spider-man 3 fick en 4 av aftonbladet i alla fall.
Jag har nog sett och hört för många spoilers...
Saknas
för
Inga inlägg
Bara en trea i betyg
Som så många säger så trodde jag helt klart på ett högre betyg. Men jag ska självklart bilda en egen uppfattning så snart som möjligt..
Som så många säger så trodde jag helt klart på ett högre betyg. Men jag ska självklart bilda en egen uppfattning så snart som möjligt..
Det var hemskt vad folk hakar upp sig på ett betyg från [b:1j1kx19e]en[/b:1j1kx19e] filmsida. Dessutom var det ju knappast en dålig recension...men visst om man har galet höga föväntningar kan jag kanske förstå om man blir lite besviken. Recensenterna på MZ har gett sämre betyg till filmer som jag gillar väldigt mycket. Ibland håller man med recensionerna, ibland inte. Det är bara att vänta och se vad man själv tycker.
1753 inlägg
[quote="flaskan":2uupiqjd]Spider-man 3 fick en 4 av aftonbladet i alla fall.[/quote:2uupiqjd]
Aftonbladets Jan-Olov hade sin 8-årige son med på visningen så han vågade väl inte sätta ngt lägre.
Aftonbladets Jan-Olov hade sin 8-årige son med på visningen så han vågade väl inte sätta ngt lägre.
Saknas
för
Inga inlägg
Här är i alla fall aftonbladets recension:
[url:p6emb72w]http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1050974,00.html[/url:p6emb72w]
[url:p6emb72w]http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1050974,00.html[/url:p6emb72w]
1753 inlägg
Ja tänk om man kunde jobba där. Skriva världens mest intetsägande recensioner OCH få betalt.
1753 inlägg
Jag, Mats, Jan-Olov... några är det.
1753 inlägg
Som vi diskuterat nu i snart ett dygn så är 2:an överlägset bäst.
Lägg ner!
Kan någon svara så gör dom det ... Det är bara och vänta, passar det inte så är det ingen som tvingar dig att vistas på sidan... Fortsätter du posta trettio inlägg på raken kan du räkna med att bli IP-bannad ...
Skärpning!
Kan någon svara så gör dom det ... Det är bara och vänta, passar det inte så är det ingen som tvingar dig att vistas på sidan... Fortsätter du posta trettio inlägg på raken kan du räkna med att bli IP-bannad ...
Skärpning!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Richie":je8xpcz9]Det var hemskt vad folk hakar upp sig på ett betyg från [b:je8xpcz9]en[/b:je8xpcz9] filmsida. Dessutom var det ju knappast en dålig recension...men visst om man har galet höga föväntningar kan jag kanske förstå om man blir lite besviken. Recensenterna på MZ har gett sämre betyg till filmer som jag gillar väldigt mycket. Ibland håller man med recensionerna, ibland inte. Det är bara att vänta och se vad man själv tycker.[/quote:je8xpcz9]
Jo, fast det påverkar ju ändå en del. Nu har verkligen alla trailers inför filmen varit helt fantastiska, så jag var helt övertygad om att den skulle slå tvåan. När betygen från recensenterna då blir betydligt lägre blir man självklart ganska besviken, även om det inte är bottenbetyg. Fast det kan å andra sidan vara positivt, då förväntningarna sänks vilket leder till att filmen kan kännas bättre än vad den egentligen är. Man lurar sig själv helt enkelt
Jo, fast det påverkar ju ändå en del. Nu har verkligen alla trailers inför filmen varit helt fantastiska, så jag var helt övertygad om att den skulle slå tvåan. När betygen från recensenterna då blir betydligt lägre blir man självklart ganska besviken, även om det inte är bottenbetyg. Fast det kan å andra sidan vara positivt, då förväntningarna sänks vilket leder till att filmen kan kännas bättre än vad den egentligen är. Man lurar sig själv helt enkelt
Åter till filmen.
En av de där sista striderna där Sandman blir enorm verkar vara görhäftig, och det är det som driver mig att se filmen mest!!
En av de där sista striderna där Sandman blir enorm verkar vara görhäftig, och det är det som driver mig att se filmen mest!!