Visa första inlägg
301 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
301 inlägg
[quote="skit i det du":2nrxzu9y]är det inte nån som tycker att 3 är överdrivet datagjord[/quote:2nrxzu9y]

Alla SM filmerna är datorgjorda... Ja vissa delar iallafall. Men dom ser bra ut iallafall till skillnad från andra stora filmer där animationerna ser födjävliga ut
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Inte trean, om du frågar mig.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Fick en häftig SM3 affich idag när jag gick och plockade upp SM serien, den i Civil War sagan, andra delen. Fy fasen vad långt efter med serierna Sverige är..
775 inlägg
för
775 inlägg
[quote="spiderman freak":2i8v2nn3]Så Kan ni inte bara vänta tills NI få se filmen, VAAAAAAAAA![/quote:2i8v2nn3]
Jo.
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Jag ska väl försöka boka biljetter under veckan.

En riktigt förjävligt häftig bild på Venom! Gud vad jag älskar den! Jag måste skaffa Venom som bakgrundsbild snart! Titta in den här! Kan knappt bärga mig till filmen!

http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=20014
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Haha sket cool ffs.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Shit Venom är så läskig!!, nu längtar man bara mer och mer
365 inlägg
för
365 inlägg
Jo, visst gör man det!
Superbra bild på Venom
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
tror att den här filmen kommer innehålla mer action än 1:an och 2:an
775 inlägg
för
775 inlägg
Äntligen slipper man vitt nätmönster.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
venom bilden var cool synd att venom inte är lika stor som i serie tidningarna
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
hehe jo venom ser jävligt förbannad ut på den bilden och han är snyggt gjord me^^
154 inlägg
för
154 inlägg
[quote="movie-freak":az8xsms7]venom bilden var cool synd att venom inte är lika stor som i serie tidningarna [/quote:az8xsms7]

de e ju bra att han inte e skitstor som han är i serietidningarna, skulle ju bara se konstigt ut på film om han var mega stor.
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Om han är samma storlek som Peter så blir det mera motsatsen mot Spiderman. Man ser ju att Venom har här dom där "prickarna" och linjerna efter Spidermans dräkt! Det blir mycket häftigare och grymmare så! Som en anti-spiderman.
154 inlägg
för
154 inlägg
[quote="Remus":2tke30wx]Om han är samma storlek som Peter så blir det mera motsatsen mot Spiderman. Man ser ju att Venom har här dom där "prickarna" och linjerna efter Spidermans dräkt! Det blir mycket häftigare och grymmare så! Som en anti-spiderman.[/quote:2tke30wx]

ja precis de blir mycket bättre ja tror nästan att han skulle se lite cp skadad ut om han var mega stor
154 inlägg
för
154 inlägg
[quote="Alexander_":1rzn3ohf][quote="Batman":1rzn3ohf]hehe jo venom ser jävligt förbannad ut på den bilden och han är snyggt gjord me^^[/quote:1rzn3ohf]

Bara jag som ser hur plastig han är på bilden? De har ju bara fotat av leksaken.[/quote:1rzn3ohf]

ja inte fan såg de riktigt ut iallafall
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Kanske är en modell eller bara en bild.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
tror att den bilden är från spelet
2140 inlägg
för
2140 inlägg
På tal om Spiderman 3 spelet så undrar jag ifall någon vet hur mycket det spelet kommer kräva utav datorn? Inte så mycket hoppas jag på!
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Tittade nyss på Aftonbladets webb-tv och som alla redan vet så snackas det redan om en 4:a innan 3:an ens har haft premiär! Jag är så sugen på flera filmer! Jag vill ha mer filmer om Spiderman! Jag är verkligen orolig ifall Tobey, Kirsten Dunst och Sam Raimi inte kan "hålla ihop" och därmed inga fler filmer! Jag håller tummarna och får hoppas på det bästa! Själv tror jag nog att det kommer en 4:a i vilket fall, bara 3:an säljer som smör!
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden