Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Man märker att när Peter Parker har på sig dräkten är det som han har en valnig dräkt på sig. När Eddie Brock har den på sig är han och symbioten en helt annan person.
Det är ju klart att Eddie Brock är en helt annan person, han blir ju Venom .
Har du aldrig sett TV-serien? I fängelset så får han tillbaka symbioten och Eddie Brocks "psykolog" och förälskelse kommer springandes och frågar:
"Eddie?? Is that you?!"
[b:3f2h2wvo]"There is no more Eddie and no more Symbiote! ONLY VENOM!![/b:3f2h2wvo]"
Så gott!
Har du aldrig sett TV-serien? I fängelset så får han tillbaka symbioten och Eddie Brocks "psykolog" och förälskelse kommer springandes och frågar:
"Eddie?? Is that you?!"
[b:3f2h2wvo]"There is no more Eddie and no more Symbiote! ONLY VENOM!![/b:3f2h2wvo]"
Så gott!
Klart jag har!
Jag ville bara påpeka att det.
Jag ville bara påpeka att det.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Remus":320967ps]Det är ju klart att Eddie Brock är en helt annan person, han blir ju Venom .
"Eddie?? Is that you?!"
[b:320967ps]"There is no more Eddie and no more Symbiote! ONLY VENOM!![/b:320967ps]"
Så gott! [/quote:320967ps]
Den scenen minns jag också,sen krossar han väggen och hoppar ut
och symbioten tycket typ om hat, och det är därför symbioten växer så mkt när Eddie har den men det förklarar ändå inte varför Eddie får svin stor käft när han har symbioten
"Eddie?? Is that you?!"
[b:320967ps]"There is no more Eddie and no more Symbiote! ONLY VENOM!![/b:320967ps]"
Så gott! [/quote:320967ps]
Den scenen minns jag också,sen krossar han väggen och hoppar ut
och symbioten tycket typ om hat, och det är därför symbioten växer så mkt när Eddie har den men det förklarar ändå inte varför Eddie får svin stor käft när han har symbioten
I filmen så kan Venom göra så att han inte har någon käft.
Saknas
för
Inga inlägg
vad? har då inte sett det. vart har du sett det?
[quote="Björn 93":3r49qr83]I filmen så kan Venom göra så att han inte har någon käft. [/quote:3r49qr83]
vadå så han inte har någon käft?
vadå så han inte har någon käft?
Ser du i "Den sista trailern" (Fast det var ju inte den sista)
efter Eddie säger: Hey Parker!
Så ser man att när Venom slåss mot Spidey att han inte har någon mun!
Men resten så har han en käft.
efter Eddie säger: Hey Parker!
Så ser man att när Venom slåss mot Spidey att han inte har någon mun!
Men resten så har han en käft.
Men jag tror att han har en mun i resten av filmen
Saknas
för
Inga inlägg
kollade trailern nu ,och Björn 93 du hade rätt han har ingen käft på det klippet såg också ett venom tv spott kan länka http://www.superherohype.com/news.php?id=5553
Cool! Jag har bara sett den på tyska. (Jag är inte så bra på tyska)
Saknas
för
Inga inlägg
såg du klippet nästan i slutet , då fick man ju se venom då hade han svin stor käft .
Hehehe...jag vet.
Men som jag sa: Jag tror nog att han har en käft i det mesta av filmen
Men som jag sa: Jag tror nog att han har en käft i det mesta av filmen
Jag har fått nog av trailers. Nu väntar jag till filmen!
Ska boka biljetter imorgon!
Jag bokade mina biljetter för en vecka sen.
Jag ville ha bra platser.
Jag ville ha bra platser.
Okej, där jag bor finns det väldigt många bra platser kvar! Dom flesta här bokar nog inte utan går dit och tittar ifall det finns någon plats kvar och köper den direkt på plats . Ska boka efter skolan nu.
Spiderman 3 är faktiskt rätt kall. Många biografer som jag pratat med har inte alls många bokade till premiären. Hoppas det ändrar sig men just nu ser det inte ut som spiderman3 kommer bli någon större succe i Sverige.
Den är helt klart långt ifrån Pirates och Potter. Det är helt klart.
Den är helt klart långt ifrån Pirates och Potter. Det är helt klart.