Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Saknas
för
Inga inlägg
Bokade biljetter till både Potter och Pirates och det vara samma sak där som det är med spidde 3 nu =D
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote:2ftge93h]Trailern till "Spider-Man 3" får bara visas före filmer med en åldersgräns på minst elva år, skriver DN.
Distributören Sony hade överklagat Biografbyråns beslut till Kammarrätten i Stockholm, som nu går på myndighetens linje. "... innehållet i den aktuella trailern är av sådan karaktär att den kan vålla barn under elva år psykisk skada", skriver Kammarrätten i sin dom.
[/quote:2ftge93h]
haha! det är helt sjukt egentligen.
Distributören Sony hade överklagat Biografbyråns beslut till Kammarrätten i Stockholm, som nu går på myndighetens linje. "... innehållet i den aktuella trailern är av sådan karaktär att den kan vålla barn under elva år psykisk skada", skriver Kammarrätten i sin dom.
[/quote:2ftge93h]
haha! det är helt sjukt egentligen.
I Göteborgs största bio Bergakungen, är nästan alla
biljetter till premiärdagen slutsålda
biljetter till premiärdagen slutsålda
Saknas
för
Inga inlägg
Nu har man bokat biljetterna Rigoletto klockan 18:00, 4 Maj, rad 3 och plats 71. Vem ska med i den här föreställningen ??
Saknas
för
Inga inlägg
filmen har inte haft premiär än så tror inte att hon har sett den
Saknas
för
Inga inlägg
När är det dom ska börja filma ? det går ganska segt med den här filmen oj skrev i fel tråd trodde att dev var jurassic park 4 tråden
Det verkar som den har fått olika synpunkter från olika håll
[quote="Anonymous":nvjn1j4u]Sambon såg filmen igår och hon var inte imponerad av filmen.
Hon gillade ettan, och var besviken på tvåan.[/quote:nvjn1j4u]
hon har ingen filmsmak då
Hon gillade ettan, och var besviken på tvåan.[/quote:nvjn1j4u]
hon har ingen filmsmak då
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker ettan var bra, men att tvåan var bättre, tror och hoppas att trean blir bäst.
Jag tror trean kommer bli fenomenal! Jag kommer nog älska den! Ska se den 6 Maj! Boka biljetter ikväll .
Jag kan inte se filmen den fjärde maj.
Det är fredag och en skoldag då.......typiskt!
Det är fredag och en skoldag då.......typiskt!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Björn 93":3ai2cbv8]Jag kan inte se filmen den fjärde maj.
Det är fredag och en skoldag då.......typiskt! [/quote:3ai2cbv8]
Och? gå kl 21, det är ju lördag dagen därpå
Det är fredag och en skoldag då.......typiskt! [/quote:3ai2cbv8]
Och? gå kl 21, det är ju lördag dagen därpå
[quote="Björn 93":1yuvjwun]Jag kan inte se filmen den fjärde maj.
Det är fredag och en skoldag då.......typiskt! [/quote:1yuvjwun]
var bor du någonstans då, eftersom du inte kan se den för att de e skoldag?????
Det är fredag och en skoldag då.......typiskt! [/quote:1yuvjwun]
var bor du någonstans då, eftersom du inte kan se den för att de e skoldag?????
Asså jag har redan köpt mina biljetter!!
Det går tyvärr inte att ändra på det.
Det går tyvärr inte att ändra på det.
får du väll skylla dig själv
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Björn 93":3cbfpwor]Asså jag har redan köpt mina biljetter!!
Det går tyvärr inte att ändra på det.[/quote:3cbfpwor]
Det borde gå ändå, det är väl bara att gå till biografen och be att få byta till en annan föreställning om du inte kan se visningen du köpt biljetter till?
Det går tyvärr inte att ändra på det.[/quote:3cbfpwor]
Det borde gå ändå, det är väl bara att gå till biografen och be att få byta till en annan föreställning om du inte kan se visningen du köpt biljetter till?
Nä, tyvärr är det fullbokat.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Björn 93":1ov5sq0f]Nä, tyvärr är det fullbokat. [/quote:1ov5sq0f]
Det ska finnas biljetter till alla visningarna av Spider-Man i Göteborg den 4/5 enligt biografernas hemsidor.
Och även om det skulle vara fullt på de visningarna du kan gå är det ju bara att se den en annan dag, är ju inte så farligt om man inte ser den på premiärdagen.
Det ska finnas biljetter till alla visningarna av Spider-Man i Göteborg den 4/5 enligt biografernas hemsidor.
Och även om det skulle vara fullt på de visningarna du kan gå är det ju bara att se den en annan dag, är ju inte så farligt om man inte ser den på premiärdagen.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Björn 93":39ykkv4j]Asså jag har redan köpt mina biljetter!!
Det går tyvärr inte att ändra på det.[/quote:39ykkv4j]
Om man redan köpt biljeterna är det ju en självklarhet att man skolkar inte fan pallar man förlora 100 spänn och en film man längtat som fan till, bara för lite skoltid men sen är det ju upp till var och en, hur mycket man vågar... jag däremot har beställt till 21.15 föreställningen, fast jag slutar 13.40.. skönare på kvällen
Det går tyvärr inte att ändra på det.[/quote:39ykkv4j]
Om man redan köpt biljeterna är det ju en självklarhet att man skolkar inte fan pallar man förlora 100 spänn och en film man längtat som fan till, bara för lite skoltid men sen är det ju upp till var och en, hur mycket man vågar... jag däremot har beställt till 21.15 föreställningen, fast jag slutar 13.40.. skönare på kvällen