Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Jo visst Spindeln är ju också snäll men han är inte lika präktig som Stålmannen, Spindeln gör själviska saker till och från. Man får väll hoppas på att de gör en mer mänsklig gestaltning av Stålmannen den här gången.
Men jag håller dock fast vid min åsikt att Stålmannen är den tråkigaste superhjälten, han är för perfekt både psykiskt och fysiskt.
Men jag håller dock fast vid min åsikt att Stålmannen är den tråkigaste superhjälten, han är för perfekt både psykiskt och fysiskt.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[url=http://music.ign.com/articles/668/668059p1.html:16b3mez4]Spidey Gets A New Sound[/url:16b3mez4]
Rykten säger att, alltså inte officiellt att [b:16b3mez4]Christopher Young[/b:16b3mez4] kommer att göra musiken till Spider-Man 3..Han har tiidigare gjort musik till Hellraiser, The Core och O.C.
Rykten säger att, alltså inte officiellt att [b:16b3mez4]Christopher Young[/b:16b3mez4] kommer att göra musiken till Spider-Man 3..Han har tiidigare gjort musik till Hellraiser, The Core och O.C.
Han var med lite tillsammans med Elfman på tvåan så det blir nog bra... har hört lite ifrån Young vid ett tidigare tillfälle... så det ska blir spännande och se vad han hittar på.
Saknas
för
Inga inlägg
Ja verkligen, älskar Elfmans OST, så vi får hoppas att Young kan göra det minst lika bra.
Saknas
för
Inga inlägg
Tror inte det kommer bli så anorlunda för sony har gåt ut med att de ska vara de 2 första filmernas musik trogna, så att man känner att 3:an inte är olik när det handlar om musiken. En sak till, Elfmans "spidier-man them" kommer ju vara med i 3:an för sony äger ju allt han har gjort till de 2 första filmerna.
[quote="sa":22c2yzw0]jag har läst någonstans att det är han som är den första Hobgoblin, så där verkar det som om Roderick har blivit bortglömd.[/quote:22c2yzw0]
Bullshit. Roderick Kingsley var den förste Hobgoblin. Läs själv:
http://www.spiderfan.org/characters/hobgoblin1.html
[color=blue:22c2yzw0=blue:22c2yzw0]After more than a decade, Stern finally had the chance to reveal the truth. The Hobgoblin was none other than Roderick Kingsley, one of the hot suspects for the role at the time of the original stories.[/color:22c2yzw0]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hobgoblin_ ... an_Villain)
[color=blue:22c2yzw0=blue:22c2yzw0]The original Hobgoblin, Roderick Kingsley, was an enemy of Spider-Man[/color:22c2yzw0]
[color=blue:22c2yzw0=blue:22c2yzw0]After a bitter encounter with Spider-Man, Kingsley discovered he had been followed by Daily Bugle reporter Ned Leeds who had discovered his lair. Kingsley carefully brainwashed Ned Leeds with hypnosis and hallucinogenics into becoming the third Hobgoblin[/color:22c2yzw0]
[color=blue:22c2yzw0=blue:22c2yzw0]After more than a decade, Stern finally had the chance to reveal the truth. The Hobgoblin was none other than Roderick Kingsley, one of the hot suspects for the role at the time of the original stories.[/color:22c2yzw0]
[color=blue:22c2yzw0=blue:22c2yzw0]The original Hobgoblin, Roderick Kingsley, was an enemy of Spider-Man[/color:22c2yzw0]
[color=blue:22c2yzw0=blue:22c2yzw0]After a bitter encounter with Spider-Man, Kingsley discovered he had been followed by Daily Bugle reporter Ned Leeds who had discovered his lair. Kingsley carefully brainwashed Ned Leeds with hypnosis and hallucinogenics into becoming the third Hobgoblin[/color:22c2yzw0]
Saknas
för
Inga inlägg
hoppas att den är bra.. men ettan är ju klart bäst!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Kenneth":3odcy2cm][quote="sa":3odcy2cm]jag har läst någonstans att det är han som är den första Hobgoblin, så där verkar det som om Roderick har blivit bortglömd.[/quote:3odcy2cm]
[color=blue:3odcy2cm=blue:3odcy2cm]After more than a decade, Stern finally had the chance to reveal the truth. The Hobgoblin was none other than Roderick Kingsley, one of the hot suspects for the role at the time of the original stories.[/color:3odcy2cm]
[color=blue:3odcy2cm=blue:3odcy2cm]The original Hobgoblin, Roderick Kingsley, was an enemy of Spider-Man[/color:3odcy2cm]
[color=blue:3odcy2cm=blue:3odcy2cm]After a bitter encounter with Spider-Man, Kingsley discovered he had been followed by Daily Bugle reporter Ned Leeds who had discovered his lair. Kingsley carefully brainwashed Ned Leeds with hypnosis and hallucinogenics into becoming the third Hobgoblin[/color:3odcy2cm][/quote:3odcy2cm]
Jag skrev ju att jag ärkende att han är den första HobGobiln, men jag sa också att jag har läst annorlunda i en tidning.
Shit.
[color=blue:3odcy2cm=blue:3odcy2cm]After more than a decade, Stern finally had the chance to reveal the truth. The Hobgoblin was none other than Roderick Kingsley, one of the hot suspects for the role at the time of the original stories.[/color:3odcy2cm]
[color=blue:3odcy2cm=blue:3odcy2cm]The original Hobgoblin, Roderick Kingsley, was an enemy of Spider-Man[/color:3odcy2cm]
[color=blue:3odcy2cm=blue:3odcy2cm]After a bitter encounter with Spider-Man, Kingsley discovered he had been followed by Daily Bugle reporter Ned Leeds who had discovered his lair. Kingsley carefully brainwashed Ned Leeds with hypnosis and hallucinogenics into becoming the third Hobgoblin[/color:3odcy2cm][/quote:3odcy2cm]
Jag skrev ju att jag ärkende att han är den första HobGobiln, men jag sa också att jag har läst annorlunda i en tidning.
Shit.
[spoiler]
Vet inte om det är sant men jag läste på en sida att allt snack om Venom bara var en rökridå och att Topher egentligen kommer att vara Kameleonten.[spoiler][/spoiler]
Vet inte om det är sant men jag läste på en sida att allt snack om Venom bara var en rökridå och att Topher egentligen kommer att vara Kameleonten.[spoiler][/spoiler]
Saknas
för
Inga inlägg
Om det där var menat som en spoiler så måste du ju komma ihåg att trycka på spoiler knappen en gång till när du skrivit färdigt.
Skulle gärna vilja få en länk.
Skulle gärna vilja få en länk.
Saknas
för
Inga inlägg
Varsågod.
Ja det är ju frågan om det är sant, men det är ju än så länge bara rykten, vi får väll se.
Ja det är ju frågan om det är sant, men det är ju än så länge bara rykten, vi får väll se.
6342 inlägg
Tror inte den kommer slå de första filmerna. Denna är ju trean, och han har nu två fiender och det ska vara mycket action och coola effekter, och när det är mycket sånt i en superhjältefilm så förstörs det alltid...Men återstår o se.
Saknas
för
Inga inlägg
Ja men det är inte säkert, andra filmen hade ju en massa special effekter och den blev ju inte direkt sämre.
Sen så bara för att det är två fiender så betyder det ju inte att var och en kommer att få slåss lika mycket som Doc Ock i tvåan.
Sen så bara för att det är två fiender så betyder det ju inte att var och en kommer att få slåss lika mycket som Doc Ock i tvåan.
Jag tycker att Spiderman 2 var bättre än 1 och det hör inte till vanligheterna precis. Vanligt viss brukar uppföljare innebära överdriven action och en tunn historia men inte i det här fallet och det lovar ju gott inför 3.
6342 inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FallenÄngel":328kkrq9]Jag tycker att Spiderman 2 var bättre än 1 och det hör inte till vanligheterna precis. Vanligt viss brukar uppföljare innebära överdriven action och en tunn historia men inte i det här fallet och det lovar ju gott inför 3.[/quote:328kkrq9]
Håller med dig om det... 2:an va bättre än 1:an
Håller med dig om det... 2:an va bättre än 1:an
Saknas
för
Inga inlägg
är det bara jag som stör sig på att det tar sån jädra TID med trean? alla andra filmer tar nått år o så att göra (syftar inte på inte spider-man filmerna), men inte DENNA! jag vill se den NU!!!
Film tar tid att göra...
Det förstår man efter ha sett "Making of Spider-Man 2" som finns med på Spider-Man 2 DVD:n...
den är närmare 2 timmar lång och förklarar allt från början av storyboardsarbetet fram til premiären... sträcker sig nästan två år, ganska precis efter premiären av Spider-Man (2002)
Men det finns ju såklart fler filmer som tagit längre tid på sig...
Om man räknar till när King Kong planerades av Peter Jackson så var det innan han gjorde The Frightneers (1996) ... Nästan tio år alltså...
Det förstår man efter ha sett "Making of Spider-Man 2" som finns med på Spider-Man 2 DVD:n...
den är närmare 2 timmar lång och förklarar allt från början av storyboardsarbetet fram til premiären... sträcker sig nästan två år, ganska precis efter premiären av Spider-Man (2002)
Men det finns ju såklart fler filmer som tagit längre tid på sig...
Om man räknar till när King Kong planerades av Peter Jackson så var det innan han gjorde The Frightneers (1996) ... Nästan tio år alltså...
Saknas
för
Inga inlägg
Jo, men jackson har ju gjort LOTR t.ex. emellan, så speciellt mkt King kong arbete blev det väl inte mellan 1996 och 2003, eller när de va King kongs "riktigt" arbete börjades?!
2 år för S-M 2, 3 år för S-M 3 ?? Raimi måste ju ha arbetetat med manuset ett tag nu, inspelningen börjar ju inte från nu i Januari..
2 år för S-M 2, 3 år för S-M 3 ?? Raimi måste ju ha arbetetat med manuset ett tag nu, inspelningen börjar ju inte från nu i Januari..