Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
orka missa spidey 3 för några timmar i skolan jag hade lätt skolkat för att se spiderman 3, hade sagt det till lärarna också.
På Spider-man 3 hemsidan så kan man läsa om filmen.
Jag skulle gärna vilja länka, fast jag vet inte hur man gör
Jag skulle gärna vilja länka, fast jag vet inte hur man gör
Saknas
för
Inga inlägg
För att göra en länk skriver man [url]länkadress[/url], alltså [url:3ovb1ujd]http://www.moviezine.se[/url:3ovb1ujd] (minus mellanrummen runt länkadressen) om man vill länka till MZs huvudsida.
Saknas
för
Inga inlägg
Menar ni den här sidan http://spiderman3.sonypictures.com/
TITTA HÄR! Fast jag tror nog dom flesta redan visste men för er som inte visste:
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/stor ... 73,00.html
http://www.aftonbladet.se/vss/noje/stor ... 73,00.html
Saknas
för
Inga inlägg
bara en tvåa? oj då, det var ju inte mycket att hurra för. men jag håller fortfarande uppe hoppet om att jag tycker den är bra
Den är bra! Jag kommer älska den! Första Spiderman fick av Moviezine och den älskar jag! Den här verkar snäppet bättre så jag kommer lugnt älska den.
Saknas
för
Inga inlägg
tycker att fösta filmen är bättre än tycker att den förtjänar en
Saknas
för
Inga inlägg
Finns det någon chans att få träffa Kirsten Dunst när hon kommer till Sverige, nån som vet vart hon kommer befinna sig?
Har inte du sett första filmen?? Varför inte det?
Här har IGN skrivit vad dom tror kommer kunna vara och hända i en eventuell uppföljare till Spider-Man 3, väldigt intressant läsning!
Dom tror mest på Lizard ska komma med:
http://movies.ign.com/articles/782/782920p1.html
Här har IGN skrivit vad dom tror kommer kunna vara och hända i en eventuell uppföljare till Spider-Man 3, väldigt intressant läsning!
Dom tror mest på Lizard ska komma med:
http://movies.ign.com/articles/782/782920p1.html
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Remus":js0taowl]Har inte du sett första filmen?? Varför inte det?
[/quote:js0taowl]
trodde han menade 3:an men fattade sen... självklart har man det största spiderman fan ju
[/quote:js0taowl]
trodde han menade 3:an men fattade sen... självklart har man det största spiderman fan ju
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Gentleman":2yybzgxu]Finns det någon chans att få träffa Kirsten Dunst när hon kommer till Sverige, nån som vet vart hon kommer befinna sig?[/quote:2yybzgxu]
Rigoletto på Torsdag, jag kommer vara där, ska stå vid dörren och fota
Rigoletto på Torsdag, jag kommer vara där, ska stå vid dörren och fota
Saknas
för
Inga inlägg
Det hade ju vartit svin bra med Lizard i 4:an, för Curt Connors blir nämnd i 1:an och är med i både 2:an och 3:an .
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="alexander 10":kh62170a][quote="Gentleman":kh62170a]Finns det någon chans att få träffa Kirsten Dunst när hon kommer till Sverige, nån som vet vart hon kommer befinna sig?[/quote:kh62170a]
Rigoletto på Torsdag, jag kommer vara där, ska stå vid dörren och fota[/quote:kh62170a]
ok, nice, posta lite här gärna, om du lyckas
[quote="movie-freak":kh62170a]Det hade ju vartit svin bra med Lizard i 4:an, för Curt Connors blir nämnd i 1:an och är med i både 2:an och 3:an .[/quote:kh62170a]
Jepp. lizard hade vart bra, kul o se hur dom skulle få till honom.
8 dagar kvar från och med nu ska jag börja kolla på de fem Spiderman TAS säsongerna jag har... så har man lite o göra tills filmen kommer
Rigoletto på Torsdag, jag kommer vara där, ska stå vid dörren och fota[/quote:kh62170a]
ok, nice, posta lite här gärna, om du lyckas
[quote="movie-freak":kh62170a]Det hade ju vartit svin bra med Lizard i 4:an, för Curt Connors blir nämnd i 1:an och är med i både 2:an och 3:an .[/quote:kh62170a]
Jepp. lizard hade vart bra, kul o se hur dom skulle få till honom.
8 dagar kvar från och med nu ska jag börja kolla på de fem Spiderman TAS säsongerna jag har... så har man lite o göra tills filmen kommer
Saknas
för
Inga inlägg
Måste faktiskt säga att när jag läser IGNs artikel så börjar jag verkligen att gilla iden med att ha med Kraven som jagar Lizard. Jag har dock aldrig riktigt sett Kraven som en person som jobbar för andra men ifall man nu ska ha med en person som jobbar i skuggorna så varför kan inte han ha kidnappat någon Kravens söner eller hans fru/flickvän/älskarinna, finns mycket att välja mellan när det gäller Kraven. Hela grejen med en person i skuggorna som har hållit på med genetiska experiment öppnar ju för en film om klon sagan också.
Saknas
för
Inga inlägg
hoppas att dom kör på det då lizard och kraven i 4:an hade blivit svin bra
Jo, visst låter det bra Sa? Låter väldigt bra i mina öron.
Jag är ganska säker på att de har samma intromusik
som i de två första filmerna
som i de två första filmerna
Ni som ska träffa Kirsten Dunst, vad ska ni göra med henne? Prata med henne? Om vad i såna fall? Kommer ni skriva det här? Jag hade gärna träffat Tobey Maqcuire för han verkar snäll och rolig. Men helst av allt skulle jag vilja träffa andra lite större skådespelare . Kirsten Dunst gillar jag inte så mycket, inte så speciellt snygg heller.