Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Remus":ahz2qb29]Ni som ska träffa Kirsten Dunst, vad ska ni göra med henne? Prata med henne? Om vad i såna fall? Kommer ni skriva det här? Jag hade gärna träffat Tobey Maqcuire för han verkar snäll och rolig. Men helst av allt skulle jag vilja träffa andra lite större skådespelare . Kirsten Dunst gillar jag inte så mycket, inte så speciellt snygg heller.[/quote:ahz2qb29]
Jag ska ta med mig Spiderman 2 dvd:en och ska tvinga Raimi att signera den och ska fota. Tror inte att jag hinner säga nåt
Jag ska ta med mig Spiderman 2 dvd:en och ska tvinga Raimi att signera den och ska fota. Tror inte att jag hinner säga nåt
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Anonymous":9xrluh7c]Jag ska få träffa Kirsten Dunst på galapremiären. Men jag kommer inte få se filmen, bara mingla runt. jag har hört från mina kompisar att regisören Sam också kommer och eventuellt han som spelar Sandman. Det ska bli jätte kul [/img][/quote:9xrluh7c]
jag är rätt säker på att det är sam raimi, kirsten dunst och james franco som kommer till galapremiären.
jag är rätt säker på att det är sam raimi, kirsten dunst och james franco som kommer till galapremiären.
Saknas
för
Inga inlägg
Kirsten Dunst är stekhet, no doubt. Bara det att man skämts bort med såna som Portman.
Personligen skulle jag inte ha en aning vad jag skulle säga till nån av dom :D... typ "great movies" eller nåt sånt icke-originellt.
Personligen skulle jag inte ha en aning vad jag skulle säga till nån av dom :D... typ "great movies" eller nåt sånt icke-originellt.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler":mdy6kl7l]Kirsten Dunst är stekhet, no doubt. Bara det att man skämts bort med såna som Portman.
Personligen skulle jag inte ha en aning vad jag skulle säga till nån av dom ... typ "great movies" eller nåt sånt icke-originellt.[/quote:mdy6kl7l]
ja, förfan va svårt det måste vara att komma på något bra, som de inte redan hört...
Personligen skulle jag inte ha en aning vad jag skulle säga till nån av dom ... typ "great movies" eller nåt sånt icke-originellt.[/quote:mdy6kl7l]
ja, förfan va svårt det måste vara att komma på något bra, som de inte redan hört...
1753 inlägg
Jag tror inte man kommer ha så stor chans att prata med henne? Hon kanske ska bara gå förbi och vinka? Någon som vet? Tobey Maqcuire skulle det ha varit iställe som kom. Tråkigt att det inte blev så.
Saknas
för
Inga inlägg
Kirsten före Tobey, lätt. Vad ska ni säga till Tobey som ni inte kan säga till Kirsten?
Dessutom kan man fråga om Kirsten vill följa med hem och spela lite full contact-Halo, moha!
Dessutom kan man fråga om Kirsten vill följa med hem och spela lite full contact-Halo, moha!
Tobey verkar betydligt mycket roligare och intressantare. Jag gillar inte Kirsten Dunst så mycket. Jag skulle nog komma på fler saker att säga till Tobey än Kirsten.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="shervin":2vdtayz0]eller hur som du passar till rollen som spiderman/peter parker[/quote:2vdtayz0]
det har han ju inte hört förut
det har han ju inte hört förut
Saknas
för
Inga inlägg
Shervin du menar att Dunst är helt fel för MJ? ^_^
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tar hellre fadern till dottern som har samma namn som min numera älsklingslåt än Kirsten.
Fan, har sett lite bilder från Kirsten Dunst och James Franco's besök i Sthlm! Var lite roligt att se dom i Sverige miljö. Synd bara att jag inte har någonting att säga dom och dom är inte så intressanta i mina ögon . Annars hade jag nog försökt tagit mig till sthlm.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Remus":1esru98k]Fan, har sett lite bilder från Kirsten Dunst och James Franco's besök i Sthlm! Var lite roligt att se dom i Sverige miljö. Synd bara att jag inte har någonting att säga dom och dom är inte så intressanta i mina ögon . Annars hade jag nog försökt tagit mig till sthlm.[/quote:1esru98k]
kan du länka??
kan du länka??
Gå in på Aftonbladet och scrolla ner lite så borde du se artikeln om Kirsten Dunst och därigenom kunna klicka på "Fotoarkiv" eller "Fotogalleri". Kanske heter "Bildextra"?
Saknas
för
Inga inlägg
Jag har tagit massa foto av dem!! Kirsten stod en cm framför MIG!!!
Mer kommer!!
Mer kommer!!
Saknas
för
Inga inlägg
Förlåt Moderator men jag måste lägga mer
Mona Sahlin, Melody Club och Fredrik Reintfield var en av dem svenska kändisar. Väntade på Dunst i 4 timmar. Men Raimi vågade inte
Mona Sahlin, Melody Club och Fredrik Reintfield var en av dem svenska kändisar. Väntade på Dunst i 4 timmar. Men Raimi vågade inte
1753 inlägg
Underbart, James Franco, Kirsten Dunst... och Mona Sahlin.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Alexander":2i4vnggd]Underbart, James Franco, Kirsten Dunst... och Mona Sahlin. [/quote:2i4vnggd]
Jaaaa, glöm inte Fredrik. Är det någon mer än CrazyLove4btvs som såg mig? i en vit puma och stog i mitten, framför 2 röda stolar!
Mer bilder? bara fråga
Jaaaa, glöm inte Fredrik. Är det någon mer än CrazyLove4btvs som såg mig? i en vit puma och stog i mitten, framför 2 röda stolar!
Mer bilder? bara fråga
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="alexander 10":9w0nspo4][quote="Alexander":9w0nspo4]Underbart, James Franco, Kirsten Dunst... och Mona Sahlin. [/quote:9w0nspo4]
Jaaaa, glöm inte Fredrik. Är det någon mer än CrazyLove4btvs som såg mig? i en vit puma och stog i mitten, farmför 2 röda stolar!
Mer bilder? bara fråga[/quote:9w0nspo4]
väldigt nice!
men synd att Tobey inte var där, då hade jag nog hasat mig dit.
Jaaaa, glöm inte Fredrik. Är det någon mer än CrazyLove4btvs som såg mig? i en vit puma och stog i mitten, farmför 2 röda stolar!
Mer bilder? bara fråga[/quote:9w0nspo4]
väldigt nice!
men synd att Tobey inte var där, då hade jag nog hasat mig dit.
Var fan också vid galapremiären!
Sam sa hej till mig och fick en autograf!
Dock så misstolkade han min kompis när han bad om två st så vi fick dela på en!
Sam sa hej till mig och fick en autograf!
Dock så misstolkade han min kompis när han bad om två st så vi fick dela på en!