Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
hmm, lite fejk autofraf. Synd att Raimi kom inte där jag stod FEGIIIIIS
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Vad menar du med fejkad?

Den är inscannad!

Jag har film på när han skriver den!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Ludwig M. Bile":216t0iz8]Vad menar du med fejkad?

Den är inscannad!

Jag har film på när han skriver den! [/quote:216t0iz8]

jaja, tror på dig men det var lite konstig autograf bara (tyckte jag) synd att han inte kom mot min sida.
men nu längtar man rejält till filmen
och såg du den hippiga killen som skrek hela tiden?
1427 inlägg
för
1427 inlägg
[quote="andolini":2j83kobm]Vart signade Raimi någonstans han kom ju aldrig dit man stod. Dock fick man se och teknsikt sett träffa Franco och Dunst. Underbart att ha sett dem live [/quote:2j83kobm] Jag stod och väntade efteråt, när alla gått in. Och så vips stod han framför mig och skulle hoppa in i bilen tillbaka till hotellet typ! Ngn tjej skrek efter honom och han ställde sig och skrev några autografer och tittade plötsligt upp på mig och min kompis och sa Hey Guys!

[quote="alexander 10":2j83kobm][quote="Ludwig M. Bile":2j83kobm]Vad menar du med fejkad?

Den är inscannad!

Jag har film på när han skriver den! [/quote:2j83kobm]

jaja, tror på dig men det var lite konstig autograf bara (tyckte jag) synd att han inte kom mot min sida.
men nu längtar man rejält till filmen
och såg du den hippiga killen som skrek hela tiden?[/quote:2j83kobm] Nej missade fan honom tror jag, men det var fan många som skrek "I Love You" mm...
Jo fan funderade på att försöka fråga in mig men alla hade sån jävla attityd så sket i det!
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[url=http://www.imdb.com/title/tt0413300/:131yz9dg]8,4[/url:131yz9dg] är filmens rating på imdb. Top 250?
1427 inlägg
för
1427 inlägg
[quote="FiLmGaLeN":1936dq45][url=http://www.imdb.com/title/tt0413300/:1936dq45]8,4[/url:1936dq45] är filmens rating på imdb. Top 250?[/quote:1936dq45] Fast typ tusen pers har röstat, det krävs fler för en mer rättvis bedömning.
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Det där var fina bilder Alexander_10 må jag säga. Verkar ha varit många som tog sig till stockholm från Moviezine för att få en och en annan autograf. Jag hade nog tagit mig dit om det hade varit lite andra skådespelare, hehe. T ex hela "brödraskapet" från Peter Jacksons Lord of The Rings trilogi! Elijah Wood, Sean Bean , Ian Mckellen, Billy Boyd, Viggo Mortensen, Sean Austin, Dominic Monaghan, John Rhys Davies och sist Orlando Bloom . Men det där var bra bilder Alexander_10.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
hur kan folk ha röstat innan filmen haft världspremiär? är det journalister då lr?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Remus":2n3hcrov]Det där var fina bilder Alexander_10 må jag säga. Verkar ha varit många som tog sig till stockholm från Moviezine för att få en och en annan autograf. Jag hade nog tagit mig dit om det hade varit lite andra skådespelare, hehe. Men det där var bra bilder Alexander_10.[/quote:2n3hcrov]

hehe Tack, men det var så tråkig hemma och Hötorget är så nära så varför inte? synd att inte sjävla Spidermannen kom, men Franco var så cool
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="Dr. Acula":dwnm7nss]hur kan folk ha röstat innan filmen haft världspremiär? är det journalister då lr?[/quote:dwnm7nss]

Den har haft premiär i Tokyo.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":2qfmq6ui][quote="Dr. Acula":2qfmq6ui]hur kan folk ha röstat innan filmen haft världspremiär? är det journalister då lr?[/quote:2qfmq6ui]

Den har haft premiär i Tokyo.[/quote:2qfmq6ui]

Och det är kanske några som laddat ner den
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Den finns ju inte ens ute för nerladdning.

Eller det finns 20-talet filer som heter Spider-Man 3 men är fake.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Tyler":2fduaf4e]Den finns ju inte ens ute för nerladdning.

Eller det finns 20-talet filer som heter Spider-Man 3 men är fake.[/quote:2fduaf4e]

Vet inte min polare har redan laddat ner den och här i MZ så såg jag att några har redan sett den
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="Tyler":o9hxsy7k]Den finns ju inte ens ute för nerladdning.

Eller det finns 20-talet filer som heter Spider-Man 3 men är fake.[/quote:o9hxsy7k]

Nope, häromdagen läset jag någonstans att filmen hade läckt ut på nätet.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Bah, jag som letade som en dåre på alla sidor jag hänger på. Ingenting där i alla fall.

alexander 10: Det finns ju förhandsvisningar också...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
JAMES FUCKING FRANCO?!?!

Gaaaaaaaaah, han är svinhet!

alexander10, mig is avundsjuk.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[img:atr3sg7u]http://farm1.static.flickr.com/206/473869434_fd103cc18e_m.jpg[/img:atr3sg7u] [img:atr3sg7u]http://farm1.static.flickr.com/228/473883773_25a0115058_m.jpg[/img:atr3sg7u]
[img:atr3sg7u]http://farm1.static.flickr.com/174/473870944_f875c2d63d_m.jpg[/img:atr3sg7u] [img:atr3sg7u]http://farm1.static.flickr.com/199/473871136_e1539c11de_m.jpg[/img:atr3sg7u]

Jag var också där och tog lite [url=http://www.flickr.com/photos/linder/sets/72157600135207550/:atr3sg7u]bilder[/url:atr3sg7u]. Någon av er kanske är med på nåt? Lite orättvist att alla "kändisar" får se rullen gratis och redan idag, vill också se den nu
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Darth Kathy Grint":2by812ys]JAMES FUCKING FRANCO?!?!

Gaaaaaaaaah, han är svinhet!

alexander10, mig is avundsjuk. [/quote:2by812ys]

Dont bee, du skulle säkert inte vilja stå där 4 timmar bara för att fota Dunst och Franco?

En tjej som är personalen kan man säga sa till mig att kanske Suf´s Up kommer ha galapremiär i Stockholm och filmens skådisar (kan man säga) kommer hit Men just nu är det KANSKE
2140 inlägg
för
2140 inlägg
Det var bra bilder men lite väl små? Synd att det är så "okända" och mindre bra skådisar som kommer till sthlm. Jag hade gärna träffat Gerard Butler och utmanat han på armbrytning! Det hade varit roligt, han verkar jävla schysst! Sen fråga han någonting efter vi hade brytit arm.
Sen tycker jag också att det är väldigt överdrivet med allt folk som stod där och väntade i timmar och alla medier. Det var ju bara 2 skådespelare som är i princip inte jätte kända och en regissör som inte är så känd heller. Man skulle kunna tro att det var självaste president Bush som kom på besök eller Påven från Rom.

PS. En fråga bara Alexander, hur gammal är du? Undrar. Du snackade ingeting med dom?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Okända skådisar och regissörer? Mjo, dom har ju bara gjort två av de största filmerna på 2000-talet och glöm inte att Spider-Man 3 verkar bli årets största film. Så ja, Franco, Raimi och Dunst vet inga vilka det är.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden