Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="Remus":2oftqal1]Det var bra bilder men lite väl små? Synd att det är så "okända" och mindre bra skådisar som kommer till sthlm. Jag hade gärna träffat Gerard Butler och utmanat han på armbrytning! Det hade varit roligt, han verkar jävla schysst! Sen fråga han någonting efter vi hade brytit arm.
Sen tycker jag också att det är väldigt överdrivet med allt folk som stod där och väntade i timmar och alla medier. Det var ju bara 2 skådespelare som är i princip inte jätte kända och en regissör som inte är så känd heller. Man skulle kunna tro att det var självaste president Bush som kom på besök eller Påven från Rom.
PS. En fråga bara Alexander, hur gammal är du? Undrar. Du snackade ingeting med dom?[/quote:2oftqal1]
15, jag sa Hi till Kirsten och hon log, sen så gick hon snabbt till andra som stog på höger sidan. Man hann inte säga nån skit, hon gick snabbt in sen. De var många kända faktiskt. Sam Raimi, Kirsten Dunst, Mona Sahlin, Magnuss Carlsson, Idol Erik, James Franco, Fredrik Reintfield och många andra Melodifestival sångerskor. Så det var många kända ansikte.
Sen tycker jag också att det är väldigt överdrivet med allt folk som stod där och väntade i timmar och alla medier. Det var ju bara 2 skådespelare som är i princip inte jätte kända och en regissör som inte är så känd heller. Man skulle kunna tro att det var självaste president Bush som kom på besök eller Påven från Rom.
PS. En fråga bara Alexander, hur gammal är du? Undrar. Du snackade ingeting med dom?[/quote:2oftqal1]
15, jag sa Hi till Kirsten och hon log, sen så gick hon snabbt till andra som stog på höger sidan. Man hann inte säga nån skit, hon gick snabbt in sen. De var många kända faktiskt. Sam Raimi, Kirsten Dunst, Mona Sahlin, Magnuss Carlsson, Idol Erik, James Franco, Fredrik Reintfield och många andra Melodifestival sångerskor. Så det var många kända ansikte.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Remus":b1ch0vws]Synd att det är så "okända" och mindre bra skådisar som kommer till sthlm. Jag hade gärna träffat Gerard Butler och utmanat han på armbrytning! Det hade varit roligt, han verkar jävla schysst! Sen fråga han någonting efter vi hade brytit arm.[/quote:b1ch0vws]
HUH? Så du menar att du skulle frågat Gerard Butler om han ville köra armbrytning på röda mattan? Du har nog alldelles för höga fantasier
Och för att citera Tyler [quote:b1ch0vws]Okända skådisar och regissörer? Mjo, dom har ju bara gjort två av de största filmerna på 2000-talet och glöm inte att Spider-Man 3 verkar bli årets största film. Så ja, Franco, Raimi och Dunst vet inga vilka det är.[/quote:b1ch0vws]
HUH? Så du menar att du skulle frågat Gerard Butler om han ville köra armbrytning på röda mattan? Du har nog alldelles för höga fantasier
Och för att citera Tyler [quote:b1ch0vws]Okända skådisar och regissörer? Mjo, dom har ju bara gjort två av de största filmerna på 2000-talet och glöm inte att Spider-Man 3 verkar bli årets största film. Så ja, Franco, Raimi och Dunst vet inga vilka det är.[/quote:b1ch0vws]
1753 inlägg
Jag förstår resonemanget. Det är ändå rätt små stjärnor. Ingen risk att vi får se Nicole Kidman eller Tom Hanks i Sthlm. Till o med Tobey Maguire nobbade ju oss. Inte ens huvudrollsinnehavaren får vi.
Saknas
för
Inga inlägg
Tobey e king, därför han inte kom. Men vi får ju hoppas på att Christian Bale kommer till The Darkn Knight
Tyler, du tycker nog dom är mega kändisar men inte jag. Stora stjärnor som Tom Hanks, Clint Eastwood, Sylvester Stallone, Christian Bale, Hugh Jackman och Russell Crowe för att nämna några! Dom är stora. Det är bra att Alexander håller med mig, han vet att dom inte är några "riktiga" kändisar, iallafall stora kändisar. Så du tycker Kirsten Dunst är lika stor som dom här kändisarna? Dom här stora stjärnorna kommer aldrig sätta sin fot i sthlm, då sätter dom hellre nog fötterna i Sydney t ex. Som Alexander också skrev så nobbade till och med Tobey oss. Han kom till England som inte ligger allt för långt ifrån oss men kom ändå inte. Kirsten Dunst åkte hem samma dag hon kom också, har för mig att hon skulle stanna någon/några dagar iallafall. Till och med "små stjärnorna" gillar inte sthlm och Sverige så mycket.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote:11f1uqry]Dont bee, du skulle säkert inte vilja stå där 4 timmar bara för att fota Dunst och Franco? [/quote:11f1uqry]
Meh, om jag har lyckats att åka flygplan helt sömnlös 27 timmar, då fan klarar jag av fyra futtiga timmar!
Mina hormoner goes nuts här, James passar skitbra i skägget...*mums*
Ok, jag hålla käften! Jag har sagt mitt (än sä länge)
Meh, om jag har lyckats att åka flygplan helt sömnlös 27 timmar, då fan klarar jag av fyra futtiga timmar!
Mina hormoner goes nuts här, James passar skitbra i skägget...*mums*
Ok, jag hålla käften! Jag har sagt mitt (än sä länge)
Saknas
för
Inga inlägg
Alltså shit, spelar ingen roll vad ni säger. Små stjärnor? Visst är det inte bland de största men att kalla dom för små är som att säga att Da Vinci-koden är underskattad. It's just talking silly. Det är ju inte deras andra prestationer som gör dom kända, utan just Spider-Man. Hur många tonåringar var inte lite småkära i Dunst efter första liksom... Hur stora var inte dom filmerna?
Nu pratar vi om kändisarna som kom till sthlm och inte Spiderman filmerna. Att dom har blivit stora av filmen Spiderman behöver inte betyda att dom tillhör samma klass som t ex Robert De Niro eller Clint Eastwood. Hur många tonåringar som var lite småkära i Kirsten Dunst? Det skulle jag vilja veta.
Jo, jag har hört att slutet är väldigt bra. Att det både kan vara slutet på Spiderman filmerna, alltså att det inte blir några fler filmer OCH att det öppnar nya dörrar till en fjärde film. Det är vad jag har hört iallafall. Slutet på någon annan film ska ju vara lika häftigt också? Vilken är det? Ja just ja! Mel Gibsons Apocalypto (inte sett den så säg inget) och Sunshine? Apocalyptos slut sägs vara magnifikt och episkt!
PS. Själv så tror jag den här filmen är bättre än dom två föregångarna! Jag älskar Spiderman! Men det visste ni redan .
PS. Själv så tror jag den här filmen är bättre än dom två föregångarna! Jag älskar Spiderman! Men det visste ni redan .
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="andolini":1pzb9vgm]inga fler bilder från premiären ? [/quote:1pzb9vgm]
Jo, där jag med men om ni vill ha dem så adda msn jag är blyg!
Jo, där jag med men om ni vill ha dem så adda msn jag är blyg!
Saknas
för
Inga inlägg
Var och hämtade ut biljetterna idag. På fredag smäller det.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="shervin":1x8gjn7u]ni har säkert dåliga platser för ni tar ut billjetter så sent men jag har bra platser näst sista raden[/quote:1x8gjn7u]
och jag har rad tre kommer fan ha huvudvärk.
och jag har rad tre kommer fan ha huvudvärk.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="shervin":21ts1o5g]ni har säkert dåliga platser för ni tar ut billjetter så sent men jag har bra platser näst sista raden[/quote:21ts1o5g]
Men jag bor inte i någon större stad, så jag fick rätt skapliga platser. Och de flesta häromkring köper biljetterna samma dag som de ska se filmen. Nackdelen är dock att eftersom Karlskrona inte tillhör bland de större, så kommer det inte tillräkligt med film och oftast fel (ghostrider i stället för hot fuzz tex... URK). Men man får leva med det som finns. Spider-man 3 kom ju i alla fall
Men jag bor inte i någon större stad, så jag fick rätt skapliga platser. Och de flesta häromkring köper biljetterna samma dag som de ska se filmen. Nackdelen är dock att eftersom Karlskrona inte tillhör bland de större, så kommer det inte tillräkligt med film och oftast fel (ghostrider i stället för hot fuzz tex... URK). Men man får leva med det som finns. Spider-man 3 kom ju i alla fall
Saknas
för
Inga inlägg
Inte långt kvar nu! Torsdag 3/5 klockan 23.59 gäller det
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Johan89":15eq8pd2]Inte långt kvar nu! Torsdag 3/5 klockan 23.59 gäller det [/quote:15eq8pd2]
själv går man på fredagen. Visste inte att bion hemma visade den på torsdagen också, för än jag hämtade biljetterna idag. Men jag tyckte det var sak samma. 18 timmar mer eller mindre har inte dödat någon.
själv går man på fredagen. Visste inte att bion hemma visade den på torsdagen också, för än jag hämtade biljetterna idag. Men jag tyckte det var sak samma. 18 timmar mer eller mindre har inte dödat någon.
Saknas
för
Inga inlägg
Aja vem bryr sig, slänger upp bilder. Crazylove4btvs: Ella fotde dem. Där står jag i en vit puma och håller kameran och mobilen
Saknas
för
Inga inlägg
Har lagt upp 20 bilder på min Flickr... [url:3ndk28x9]http://www.flickr.com/photos/linder/sets/72157600135207550/[/url:3ndk28x9]
Vet inte om det framkom i min förra post. Tog över 300 bilder, även om de flesta blev ganska dåliga, så det kanske kommer några fler bilder online lägre fram när jag lyckats sortera lite bättre...
Vet inte om det framkom i min förra post. Tog över 300 bilder, även om de flesta blev ganska dåliga, så det kanske kommer några fler bilder online lägre fram när jag lyckats sortera lite bättre...
Jag verkar vara den ända som kan hålla mig i flera dagar när det gäller biofilmer. Alla verkar vilja gå kl 24:00 på natten för att se Spiderman 3 eller dagen därpå för annars dör man. Jag själv kommer inte gå förns på Söndagen. Är folk så galna i film?
[quote="Johan89":2lf0clwg]Inte långt kvar nu! Torsdag 3/5 klockan 23.59 gäller det [/quote:2lf0clwg]
Är det 23.59 som gäller?...för jag har biljett till Palladium den 3:e och på sf's hemsida står det 22.00 på den visningen.
Är det 23.59 som gäller?...för jag har biljett till Palladium den 3:e och på sf's hemsida står det 22.00 på den visningen.