Visa första inlägg
365 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
365 inlägg
Om en vecka...!
Kan knappt bärga mig.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Anders86":lrf8wzym][quote="Johan89":lrf8wzym]Inte långt kvar nu! Torsdag 3/5 klockan 23.59 gäller det [/quote:lrf8wzym]

Är det 23.59 som gäller?...för jag har biljett till Palladium den 3:e och på sf's hemsida står det 22.00 på den visningen.[/quote:lrf8wzym]
Jag ska se den i Varberg och där börjar den 23.59.
563 inlägg
för
563 inlägg
Den biografen har fått sig ett rejält lyft sedan de bytte ägare. Bara han nu slutar jobba i borås oxå
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag går 21:10 i LUND på fredagen. Sitter högst upp och i absoluta mitten (:
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag ska se den på torsdag 22.00, mitten av mitten på Rigoletto. Is nice. Blir typ samma platser som jag såg V For Vendetta på, och dom var grymma.

Remus: Det är klart man ser filmen så snart som möjligt om man längtar till den :s, varför vänta längre än nödvändigt.
174 inlägg
för
174 inlägg
hehe jagska också se den på smygpremiären jag sitter på balkongen längst upp till höger(plats 918) så om nån tänker på mig kan han/hon ju vinka
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
ARGh vill se Spidey filmen nu jag orkar inte vänta längre juh
684 inlägg
för
684 inlägg
[quote="Pust":fhjh2mva]Den biografen har fått sig ett rejält lyft sedan de bytte ägare. Bara han nu slutar jobba i borås oxå [/quote:fhjh2mva]

Helt klart, Varbergs bio är riktigt fin nu...iaf i jämförelse med hur värdelös den va förut. Nu kan ja tom tänka mig kolla där ibland även om Gbg är förstavalet vid storfilmer som Spiderman.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Fan, nu avslöjade du allt TACK!!
412 inlägg
för
412 inlägg
Själv föredrar jag rad fem... Men jag har inte några biljetter, så jag gör väl bäst i att tiga, antar jag...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jag kommer sitta på rad 8 plats 128. Tyckte det kändes lagom.
365 inlägg
för
365 inlägg
Själv ska jag gå på Bergakungen den 5/5
Rad nr 10
Plats nr 280
Salong 2 kl 18:10 Det är bra platser.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
jag har biljeter till fredagen, 21:00.. Var först att beställa kl 7 på morgonen så tog självklart längst bak i mitten älskar dom feta högtalarna längst bak
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ett nytt klipp från filmen, det är striden mot harry i luften med lite nya klipp http://vids.craveonline.com/videos/4467
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Har nu sett säsong 1 och 2 av den animerade serien, fan va grymt om han blev fullt muterad till spindel i fyran! skulle vara underbart...

Bara att hoppas att det blir en fyra
89 inlägg
för
89 inlägg
[quote="Gentleman":2hcqhpii]Har nu sett säsong 1 och 2 av den animerade serien, fan va grymt om han blev fullt muterad till spindel i fyran! skulle vara underbart...

Bara att hoppas att det blir en fyra[/quote:2hcqhpii] Du kan andas ut det kommer bli en 4:a men frågan är om Kirsten, Tobey och Sam kommer göra den. Men det kommer bli en fyra. Men om det blir utan dom så blir det inget bio besök av mej.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jepp, skulle verkligen vara konstigt om de bytte någon skådespelare till fyran.. men det konstigaste skulle va om tobey försvinner och kirsten dunst e kvar, det skulle bara kännas helt vrickat.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Pft. Fjärde filmen kommer innehålla Lizard och Man-wolf. Och om venom får bra kritik så kommer han även komma tillbaka.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="skyrunner":982ztfr3]Pft. Fjärde filmen kommer innehålla Lizard och Man-wolf. Och om venom får bra kritik så kommer han även komma tillbaka.[/quote:982ztfr3]

låt inte så självsäker, inget är bestämt

http://www.imdb.com/title/tt0948470/
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Spider-Man 3 snackar vi här ja och vill man spoila lite så änvänder man Spoiler funktionen om man vet att vissa kanske bara vill läsa vad som händer i filmen typ så här

Visa spoiler

det var ju självklart bara ett exemplar nu men tänk på att använda Spoiler funktionen när ni ska avslöja något
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden