Visa första inlägg
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
vet ingen Spiderman 3 budget?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="alexander 10":eo8bfxze]vet ingen Spiderman 3 budget? [/quote:eo8bfxze]

vet ej om den men jag vet att Spidey 3 är den dyraste filmen som har gjorts
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Det sägs att den är på 300 miljoner dollar, vilket skulle göra den till världens dyraste film någonsin. Andra säger dock 250 miljoner, vilket ändå placerar den bland topp 3 eller nåt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Alexander":1f98761q]Det sägs att den är på 300 miljoner dollar, vilket skulle göra den till världens dyraste film någonsin. Andra säger dock 250 miljoner, vilket ändå placerar den bland topp 3 eller nåt.[/quote:1f98761q]

tänk dig med så mkt stålar att ha i fickan
719 inlägg
för
719 inlägg
Spidey 3 [b:1dy6xucp]är[/b:1dy6xucp] världens dyraste film någonsin, den har en budget på 258 miljoner dollar... På plats 2 kommer King Kong med 207 miljoner.
1161 inlägg
för
1161 inlägg
Hade inte Superman returns 270 miljoner dollar i budget?
719 inlägg
för
719 inlägg
nej, 204 miljoner dollar.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="PatrikDenStore":smueu8z8]nej, 204 miljoner dollar.[/quote:smueu8z8]

Fel, 270 million dollar är budgeten, se på [url=http://www.boxofficemojo.com/movies/?id=superman06.htm:smueu8z8]box office[/url:smueu8z8]
719 inlägg
för
719 inlägg
Inte enligt numbers box office data...
http://www.the-numbers.com/movies/2006/SPRMN.php
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
nu vet man inte, vem ska man "lita" på?
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Mig!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Alexander":2bh8k2az]Mig! [/quote:2bh8k2az]

ja, 300 million dollar är säkert rätt för att det står till och med i IMDB att Superman Returns budget är [url=http://www.imdb.com/title/tt0348150/business:2bh8k2az]270 million[/url:2bh8k2az]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Alexander":pbik7z5k]Mig! [/quote:pbik7z5k]

hehe bra Alex

Spider-Man 3's Budget är [url=http://www.imdb.com/title/tt0413300/business:pbik7z5k]$258,000,000[/url:pbik7z5k]

tryck på länken om ni vill veta mer
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
hehe 300 är det säkert för att det skrevs en interessant nyhet i Aftonbladet

[i:3hvlt3wh]Spiderman 3 är världens genom tidernas dyraste film.
Bara inspelningen i New York gick loss på sju miljoner kronor-per dygn. Med marknadsföringskostnaderna inräknade: cirka 2 miljarder dollar.
-Jag vägrar avslöja den rätta summan eftersom det får mig att tappa andan, säger Laura Ziskin[/i:3hvlt3wh]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="shervin":2iqksekz]sluta prata om priser
[/quote:2iqksekz]

varför ska vi sluta prata om priser. Inte dina problem och vi är i Spiderman tråden där man kan snacka om Budgeten också.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="alexander 10":1yjfd9ea][i:1yjfd9ea]Spiderman 3 är världens genom tidernas dyraste film.
Bara inspelningen i New York gick loss på sju miljoner kronor-per dygn. Med marknadsföringskostnaderna inräknade: cirka 2 miljarder dollar.
-Jag vägrar avslöja den rätta summan eftersom det får mig att tappa andan, säger Laura Ziskin[/i:1yjfd9ea][/quote:1yjfd9ea]

Jä*lar, det var då inte lite! shiiiet, typ 15 miljarder kronor, för en jävla film! inte dåligt, då får man väl hoppas att den är bra också
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
shervin: Du gnäller på att de pratar om nåt som faktiskt har här att göra när du börjar tjattra om spelet? Smart.
365 inlägg
för
365 inlägg
Oavsett budget, så tror jag nog att filmen kommer att bli bra
365 inlägg
för
365 inlägg
Ja, det är VÄLDIGT myket pengar, men Sam Rami och de andra tjänar
säkert ihop alla pengar ganska snabbt
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Batman":ujfibv0f]Spider-Man 3 snackar vi här ja och vill man spoila lite så änvänder man Spoiler funktionen om man vet att vissa kanske bara vill läsa vad som händer i filmen typ så här

Visa spoiler

det var ju självklart bara ett exemplar nu men tänk på att använda Spoiler funktionen när ni ska avslöja något[/quote:ujfibv0f]

Vem pekar ni på?
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden