Hörde ett (löst?) rykte att hela 4 Spiderman filmer till kommer att göras.
Någon som vet mer om det? Att trean kommer att börja filmas 2006 är ju ett faktum men kommer det att göras 3 till efter det? Kanske ingen som vet..
Vad har ni för förhoppningar och tankar om 3an då? Att Harry går i sin fars fotspår kan man lista ut med kaffekoppen.. Eller kan man det? Harry kanske är starkare än sin far och sluter fred med Spindelmannen.. Iaf tills vidare. Vilka skurkar tror ni på?
Scorpion skulle kunna vara en perfekt karaktär i iaf nån av de kommande filmerna. Särskilt med tanke på att han hatar Jameson och Spiderman måste komma till undsättning, vilket brukar öka Jamesons hat mot honom.
Det vore kul om det fanns fler med synpunkter på de kommande filmerna.
W
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="shervin":1sq6gfd0]jaja men kan nån svara på frågan om spelet please[/quote:1sq6gfd0]
vilken fråga?
vilken fråga?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="shervin":kaoonwla]jaja men kan nån svara på frågan om spelet please[/quote:kaoonwla]Det finns en speltråd i Off Topic.
Annars lär det inte vara så svårt att ta reda på om man bara läser lite, typ på fz.se eller kanske webhallen...
Annars lär det inte vara så svårt att ta reda på om man bara läser lite, typ på fz.se eller kanske webhallen...
Vissa säger ju att Venom inte är med i sn stor del av filmen, men Eddie och symbioten är ju med i det mesta av filmen!
Saknas
för
Inga inlägg
Alltså ehh.. Två MILJARDER dollar? Dom måste ju ha ganska höga förhoppningar om att den drar in mer än Titanic då för dom vill ju gå plus på den antar jag =)
Inte två miljarder dollar.
Budgeten var 250 miljoner dollar.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="shervin":2rz2uzj0]bara 3 dagar kvar längtar så
spelet kommer äga på ps3 speciellt collector's edition den jag ska köpa för jag har !!ps3!![/quote:2rz2uzj0]
hopp tror ingen bry sig om du har en sketen jävla ps3 så det så nu åter till filmen.
Kommer bli grymt att se Topher Grace som Eddie Brock/Venom och hur Spidey löser sina problem
spelet kommer äga på ps3 speciellt collector's edition den jag ska köpa för jag har !!ps3!![/quote:2rz2uzj0]
hopp tror ingen bry sig om du har en sketen jävla ps3 så det så nu åter till filmen.
Kommer bli grymt att se Topher Grace som Eddie Brock/Venom och hur Spidey löser sina problem
[quote="shervin":15yzjhvg]bättre än vad du har ,vad du en nu har[/quote:15yzjhvg]
vem fan bryr sig om nåt jävla tv spel?:P
vem fan bryr sig om nåt jävla tv spel?:P
Om jag hade varit myndig så skulle jag lätt gå in i VIP-salongen.
Men jag får väl gå in i den valniga salongen.
Den är rätt stor ändå så man får väl inte klaga....
Men jag får väl gå in i den valniga salongen.
Den är rätt stor ändå så man får väl inte klaga....
Saknas
för
Inga inlägg
Filmen har 8.2 på imdb.
[url:24zkz2ce]http://www.imdb.com/title/tt0413300/[/url:24zkz2ce]
Känns lovande
[url:24zkz2ce]http://www.imdb.com/title/tt0413300/[/url:24zkz2ce]
Känns lovande
Saknas
för
Inga inlägg
och tjänade 6 tusen i Korea
Saknas
för
Inga inlägg
Mega spoiler så läs inte om du ser fram emot filmen
Ändå att jag vet om detta så är jag fortfarande taggad för filmen
Ändå att jag vet om detta så är jag fortfarande taggad för filmen
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Björn 93":3ns8xey6]Var hittade du den spoilern?[/quote:3ns8xey6]
nja man har ju kontakter:P
nja man har ju kontakter:P
[quote="Batman":2rvwh9db][quote="Björn 93":2rvwh9db]Var hittade du den spoilern?[/quote:2rvwh9db]
nja man har ju kontakter:P[/quote:2rvwh9db]
ja hoppas inte dom kontakterna stämmer...
nja man har ju kontakter:P[/quote:2rvwh9db]
ja hoppas inte dom kontakterna stämmer...
3462 inlägg
[quote="Batman":1y80vofk]Mega spoiler så läs inte om du ser fram emot filmen
Ändå att jag vet om detta så är jag fortfarande taggad för filmen [/quote:1y80vofk]
Ni kan vara lugna, det stämmer inte alls det han skriver.
Ändå att jag vet om detta så är jag fortfarande taggad för filmen [/quote:1y80vofk]
Ni kan vara lugna, det stämmer inte alls det han skriver.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Mats":1zs2q70t][quote="Batman":1zs2q70t]Mega spoiler så läs inte om du ser fram emot filmen
Ändå att jag vet om detta så är jag fortfarande taggad för filmen [/quote:1zs2q70t]
Ni kan vara lugna, det stämmer inte alls det han skriver.[/quote:1zs2q70t]
är du säker på det Mats:P
hehe självklart stämmer inte det hehe lattjade bara med er^^
Ändå att jag vet om detta så är jag fortfarande taggad för filmen [/quote:1zs2q70t]
Ni kan vara lugna, det stämmer inte alls det han skriver.[/quote:1zs2q70t]
är du säker på det Mats:P
hehe självklart stämmer inte det hehe lattjade bara med er^^
Saknas
för
Inga inlägg
Fick mitt nyhetsbrev och första frågan till Spiderman 3 var Vad heter chefredaktören på Daily Bugle? och jag röstade såklart på
[b:u58uomp9]
Alexander Dunerfors!![/b:u58uomp9]
[b:u58uomp9]
Alexander Dunerfors!![/b:u58uomp9]
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="alexander 10":26f7knoy]Fick mitt nyhetsbrev och första frågan till Spiderman 3 var Vad heter chefredaktören på Daily Bugle? och jag röstade såklart på
[b:26f7knoy]
Alexander Dunerfors!![/b:26f7knoy][/quote:26f7knoy]
förvänta dig inget spel
[b:26f7knoy]
Alexander Dunerfors!![/b:26f7knoy][/quote:26f7knoy]
förvänta dig inget spel
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="alexander 10":1jtjz4gm]Fick mitt nyhetsbrev och första frågan till Spiderman 3 var Vad heter chefredaktören på Daily Bugle? och jag röstade såklart på
[b:1jtjz4gm]
Alexander Dunerfors!![/b:1jtjz4gm][/quote:1jtjz4gm]
säger som Gentleman sa förvänta dig inget spel för det svaret var tyvärr fel serru
[b:1jtjz4gm]
Alexander Dunerfors!![/b:1jtjz4gm][/quote:1jtjz4gm]
säger som Gentleman sa förvänta dig inget spel för det svaret var tyvärr fel serru